Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Tyranid players, beware! di mei 31, 2011 8:38 pm
Net vernomen van de redshirts van GW Brussels: nu Finecast lijkt te werken, zijn er plannen om in de toekomst zeker Tervigon, Tyrannofex en Harpy-kits uit te brengen. Begin dus maar al te sparen.
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Tyranid players, beware! do jun 02, 2011 1:28 pm
nice, enig idee wanneer ongeveer?
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Tyranid players, beware! do jun 02, 2011 8:28 pm
xajoka schreef:
nice, enig idee wanneer ongeveer?
Dat konden ze niet zeggen, al vang ik al een hele tijd geruchten op van een gecombineerde kit voor Tervigon/Tyranofex. Persoonlijk hoop ik ergens binnen het jaar, maar ik denk dat men voor de nieuwe kits zich vooral zal concentreren op de recentste codexen (Dark Eldar, Grey Knights) en misschien de volgende nieuwe codexen (Necrons, Sisters of Battle?). Al is er natuurlijk steeds de verrassing van nieuwe kits die voorgesteld worden tijdens Games Day...
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Tyranid players, beware! do jun 02, 2011 10:20 pm
tervigon/tyranofex kit lijkt mij nen logische combinatie (aangezien de conversies tegenwoordig allebei uit nen carnifex beginnen) kijk vooral uit naar diene harpy
de codex van tau, is die oud? kga beginne met tau leger maar codex is duidelijk verschillend met diene van bv tyranids of space marines hij verwijst zelfs nog naar oude rulebook edities