Gaat er iets gebeuren met de Rhinox Riders ? Of gaat het zijn zoals in het vorige toernooi, dat O.K. alles afmaken ?
Denk dat het wel duidelijk was toen iemand die normaal niet met OK speeld, plots zonder veel moeite alles afmaakte en het toernooi op zen diefje won...
Tis nie om te zagen ze ..... -_-
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Gaat er iets gebeuren met de Rhinox Riders ? Of gaat het zijn zoals in het vorige toernooi, dat O.K. alles afmaken ?
Denk dat het wel duidelijk was toen iemand die normaal niet met OK speeld, plots zonder veel moeite alles afmaakte en het toernooi op zen diefje won...
Whoe hoe! Dit is klare zeik op de kaak.........ik bedoel klare kijk op de zaak8, Zou hij daar mee iets bedoeld hebben, want ik was er toen niet?!?!?!
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
hy heeft wel gelyk want door etc rules worden veel legers verzwakt (onder andere myn ) door die rhinox riders worden ogre kingdoms dan niet overpowerd vergeleke met de andere legers die worden verzwakt
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Als je naar het forum gaat waar de ETC rulings opstaan (link in 1ste post) kan je pagina's analyses nakijken en evenveel pagina's discussies. Dit zullen jullie waarschijnlijk grappig vinden maar de discussies gaan allemaal over het feit dat Ogres nog steeds te zwak zijn... (dus inc Rhinox). Tournament resultaten bewijzen deze stelling. Er is daar trouwens ook een consensus dat de Vampires iets te veel genekt zijn. Pech voor Dyllen, Ben en Andy.
Desalnietteplus, een goede speler met een C-leger kan nog steeds winnen van een mindere speler met een A-leger. We moeten een kat een kat noemen en in dit geval Pieter een pluim geven dat hij met een C-leger een goed toernooi gespeeld heeft. Dat wil tevens zeggen dat er nog werk aan de winkel is bij jullie spel... Nogmaals, de top spelers vd verschillende landen vinden Ogres underpowered en de resultaten bewijzen het.
Ik vind persoonlijk ook dat mijn Darkies teveel genekt worden maar als je dan naar hun resultaten ziet heb ik ongelijk. Thomas vind dit ook van zijn Daemons maar hij heeft ook ongelijk.
Dus de boodschap is: speel goed met je eigen leger en kick some Ogre ass (niet voor dwergen want die kunnen daar ni aan )
grts Philuz XIII
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Ik ga eens een beetje *grumble* zeggen, maar uiteindelijk hebben ze wel gelijk. Ik vindt ze bovendien veel sympathieker nu ze me gelijk geven over dark elves.
Caesar Tower Master
Aantal berichten : 218 Registration date : 26-04-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : Aalst
kheb gehoord dat ge uw army list moet meepakken op toernooi en dan wordt gecontroleerd door philip ik zou da op voorhand doen kwestie van tijdsgebrek gezien de battles en opsteling al genoeg tijd in beslag gaan nemen.
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
We kunnen die armylists wel met een paar man nakijken. Dus ik denk ni dat we daar dan veel tijd met verliezen. Diegenen die hun armylist al klaar hebben kunnen hem natuurlijk wel al doorgeven ter controle.
grts Philuz
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Mogen we soms nog adem halen...........aheu? Normaal is het 3 ronden van 2 uur met telkens een half uur ertussen om legers te verplaatsen, ne keer te drinken, een plas pauze in te lassen of het buiten gaan uit te vechten en dan weer te starten aan de volgede game.
Zal mijne lijst vrijdag binnen steken, i..........in de Hermelijn bedoel ik (met al die ass talk weet je maar nooit!)
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp