Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 orks on the horizon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BenSegers
Slave on the Altar



Aantal berichten : 9
Registration date : 14-03-16

orks on the horizon Empty
BerichtOnderwerp: orks on the horizon   orks on the horizon Emptyzo jan 29, 2017 1:07 pm

Na heel wat maanden twijfelen en afwegen is de kogel eindelijk door de kerk en heb ik besloten om Orks als eerste leger te nemen.
Ik weet dat ze in 7th edition niet het "beste" leger zijn en al zeker niet geschikt zijn voor de echte tornooispelers. Maar voor mij draait het vooral om het plezier en de modellen.

Zelf heb ik nog nooit een 40k spel gespeeld en heb dus nog geen idee waar ik moet op letten voor het maken van een lijst. Daarom vroeg ik me af of er in Hermelijn Ork spelers zijn die het zien zitten om mij hier een snelle (in hoeverre dit kan) uitleg te geven. Dit moet niet via het forum, maar mag gerust in Hermelijn zelf ofzo.
Zelf heb ik reeds enkele modellen op de kop kunnen tikken en ik ben van plan op op korte termijn nog enkele aankopen te doen bij Hermelijn. Dus als alles goed gaat zal ik snel een klein legertje hebben om het spel te leren.

Greetz
Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

orks on the horizon Empty
BerichtOnderwerp: Re: orks on the horizon   orks on the horizon Emptyma jan 30, 2017 1:32 pm

Hey Ben,
Welcome to 40K Smile

Beste is dat je op vrijdag avond langs komt. Tss 18h en 19h komen de meeste toe.
Je kan voor Orc advies terecht bij Olivier(Bolle)

Verder zijn we ook een campaign gestart waar je nog altijd kan met meedoen. We spelen daar met 1000p die op lange termijn eens gaan verhoogd worden naar 1500p enz. Dus ideaal om je legertje op te bouwen.

grts
Phil
Terug naar boven Ga naar beneden
BenSegers
Slave on the Altar



Aantal berichten : 9
Registration date : 14-03-16

orks on the horizon Empty
BerichtOnderwerp: Re: orks on the horizon   orks on the horizon Emptyma jan 30, 2017 8:06 pm

kIK was vrijdag eens binnengesprongen, maar jullie waren bezig met een ander spel Very Happy
ik zie voor aanstaande vrijdag opnieuw eens langs te komen!

groeten,
Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





orks on the horizon Empty
BerichtOnderwerp: Re: orks on the horizon   orks on the horizon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
orks on the horizon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)
» tau + orks te koop
» chaos space marines, orks en space wolves te koop - Ik wil er echt vanaf
» Arno "Arno" - Orks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: