Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 announcements

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptyza maa 10, 2018 3:37 pm

De maps voor end of turn 15 staan on line. Bolle en Tom droppen uit de campaign, volgende beurt dropt in de plaats daarvan Jorgens imperium op de map.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptyzo maa 11, 2018 9:33 pm

chapter approved army lists:
Jorgen: ok
Tim: ok
Peter: ok
Homer: ok
Philippe: ok
Jeroen: ok
Arno: ok
Bartvdb: ok

ze worden gecontroleerd ind e volgorde dat ze binnenkomen, als de jouwe er nog niet tussen staan, ik kom er nog toe.


Laatst aangepast door Hollow_man op do maa 15, 2018 5:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptywo maa 14, 2018 5:47 pm

De nieuwe lijsten zijn verbazend vlot gegaan, en waren bijna allemaal van de eerste keer juist (applaus voor jullie zelf en een kus van zarak'niel, daemon lord of slaanesh). Ik wacht enkel nog op Andy, Bartvdb en Didier.
Zoals aangekondigd ga ik, nu ik het merendeel van de lijsten heb, de deadline vastleggen, en dit op woensdag 21/3, 23.59u.
Dit is ook de deadline voor de orders voor beurt 16.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptydo maa 22, 2018 1:17 am

De orders voor beurt 16 waren voor iedereen op tijd binnen, en hier zijn de highlights:
-Op Algaris is de dans voorbij, we are getting down to business. De boel ontploft volledig over beide fronten, en Arno komt sneakily neer op Peter's manufactorum achter diens rug.
-Philippe takes to the warp met een significant deel van zijn forces. Who's next under the mechanicum's relentless tracks?
-Could it be Tim? Misschien is P.Rieseken slechts de vanguard... In ieder geval vindt Philippe dat Tim daar lang genoeg op zijn gemak heeft gezeten. Maar net wanneer Phil uit de warp komt, arriveert ook Reshin uit de warp with a most fortunate timing.
-Er gebeurt niks nieuws op Rillanon. Wat niet wil zeggen dat er niks gebeurt.
-Bartvdb gaat ook de warp in. He could arrive anywhere, no joke.
-De nieuwelingen kiezen voor de bold approach, en moven om the master of Whisper uit te dagen.
-Blood for the blood god! Peter slaagt erin al zijn armies in combat te krijgen.

deze beurt zijn er een paar nieuwe alliances gedeclared, maar omdat dat van beide kanten bevestigd moet worden en er zelfs 1 tussen zat die een alliance declarede met iemand die (nog) niet meespeelt is het een redelijke soep geworden. Eens ik de puzzel gelegd had ik deze allianties over:
Arno-Philippe-Homer
Jeroen-Peter-Tim-Didier
Andy-Jorgen
Andy-Jeroen
Laat duidelijk zijn dat als je een alliance wilt, dit in je orders moet staan, van beide kanten. Ik aanvaard ook geen 'declaration voor future reference', dat gaat een onmogelijke soep worden. 'ik heb vorige beurt al gezegd dat ik wel een alliance wilde' wordt niet aanvaard, stuur het opnieuw door.

battles:
Peter VS Thomas: Glottox VS the order of whispers
Homer VS jeroen: Morrigan VS Dracaris
Homer VS jeroen: Welchett VS Mortis, Jeroen heeft een garisson
Homer VS jeroen: Sigrun VS Accipere, Homer heeft een garisson
Homer VS Peter: Sigrdrifa VS Pinprick
Arno VS Peter: Rudolf Bormann VS Moloch, Arno heeft een armory
Arno VS Peter: Udalrys Valthik VS Oojtnot
Arno's werner von Rheinfel kan support geven in 1 van de 2 bovengenoemde battles, maar moet kiezen welke.
Philippe VS Tim: P.Rieseken VS Reshin, Tim heeft support
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptyzo jun 10, 2018 12:11 pm

De battles zijn gespeeld. eerst en vooral moet ik van een aantal mensen nog weten waar hun defeated armies naar terugtrekken of respawnen indien ze shattered zijn (Peter, Tim, Jeroen), en van mensen die gebeid verloren zijn welke armies ze wegnemeen van de map.

Dan, dankzij GWs NOG MAAR EENS globale points update met de laatste FAQ, kunnen de de army lists NOG MAAR EENS worden aangepast. Ik heb zitten uitstellen om de army lists te vragen, omdat ik tot het laatste moment heb zitten twijfelen om het hele concept gewoon maar af te voeren, maar het zou spijtig zijn het tactisch concept van het juiste army tegen de juiste tegenstander te smijten eruit te halen, dus we gaan het nog een kans geven.
De nieuwe FAQ zal volledig worden gebruikt, inclusief de beta rules (cause they make sense). Iedereen mag nieuwe army lists sturen, maar dat is niet verplicht. De meeste points changes zijn dat units goedkoper zijn geworden, dus het is best mogelijk dat je bestaande army list nog altijd legaal is. Als je geen tijd of goesting hebt om een nieuwe lijst te maken, zal die dat je nu hebt tegen de nieuwe point values (en detachment rules, en anti-spam regels) worden gecontroleerd. Als dat nog steeds klopt is er geen probleem. Hou er rekening mee dat de huidige points value 1500 is, en niet de 2000 die iedereen gewoon is. Dat wil zeggen dat je max 2 detachments mag hebben, en max 2 keer dezelfde unit (buiten troops en transports).

Omdat het praktisch onhaalbaar is geworden om alle lijsten nog maar eens te controleren, wordt de penalty voor incorrecte army lists aangepast. je moet nog steeds je lijst op voorhand sturen, maar de lijst wordt pas gecontroleerd wanneer hij moet vechten. Is hij fout, dan verlies je automatisch met wipeout. Dat wil zeggen dat je lijst van de eerste keer juist gaat moeten zijn. (maar als ik zie hoe dat langzaam verbeterd is in de loop van de campaign zou dat haalbaar moeten zijn, if nothing else, is de campaign daar toch nuttig voor geweest.) Nieuwe forces zonder list, of autoloss lists die niet verbeterd zijn, zullen gewoon niet spawnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptyzo jun 10, 2018 3:54 pm

Dit is wat ik nog moet krijgen om de beurt af te ronden, ten laatste tegen woensdag 20/6, 23.59u.

Omdat dit misschien niet duidelijk is: ik vraag nog niet om orders, eerst moet deze beurt afgerond worden, met mensen die armies bijkrijgen/verliezen, armies die groeien, en verlslagen armies die moeten terugtrekken/respawnen.
Phil +2 army
arno +1 army
didier +1 army
jeroen -1 army
Peter -1 army

Peters glottox +75 ptn
Homers Sigrdrifa +75 ptn

tim: waar respawnt shattered reshin
jeroen: waar respawnt shattered accipere
peter: waar respawnen shattered oojtnot en moloch

De mensen die een army verliezen, en 1 van de shattered besluiten weg te nemen, moeten uiteraard niet zeggen waar die dan respawnt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptydo jun 21, 2018 10:46 pm

De maps voor het eind van turn 16 zijn geüpdated.
orders voor turn 17 worden verwacht tegen woensdag 27/6, 23.59u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptywo jun 27, 2018 12:47 am

Ik heb voorlopig enkel orders ontvangen van Bart, Bart en Philippe. Niet vergeten, orders tegen morgenavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptydo jun 28, 2018 1:45 am

De orders voor beurt 17 zijn uitgevoerd. Er wordt veel rond gedanst (Rillanon is letterlijk een merry go round), en slechts weinig gevochten. het meest obvious hoofdpunt is dat Philippe vol voor Trakonn gaat, alhoewel hij on the side nog tijd vindt om Bart te gaan poken. Jorgen maakt een tactical dodge en geeft zijn mustering grounds op om de word bearers te ontwijken. Met some clver manouvering slaagt pter erin genoeg gebied te houden om geen army te moeten afgeven.

Philippe VS Tim: P.Rieseke VS Gunnlauger, Tim heeft een garrison en support
Jeroen VS Homer: Dracaris VS Sigrdrifa, Homer is ambushing, jeroen heeft support
Arno VS Tim: Johan Von Rohr VS Raegir, beide hebben support
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptyzo sep 23, 2018 9:28 pm

Ik heb de resultaten van de battles verwerkt. ik kan voorlopig de maps nog niet posten want ik mankeer nog een klein beetje informatie, maar de info voor nieuwe/groeiende legers mogen jullie al doorgeven. Dit is de samenvatting die ik heb staan:

jeroen's dracaris +75 ptn
tim's raegir +75 ptn
phil's P.rieseke +75 ptn
phil +2 army
andy +1 army
jeroen -1 army
arno +2 army

Omdat de nieuwe space wolves codex is uitgekomen mag Tim sowieso al zijn lijsten updaten.

Zoals altijd, nieuwe army lists doorsturen via het forum, en als het volledig nieuwe forces zijn, ook waar en hoe ze spawnen (warp travel/mustering grounds).
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptywo sep 26, 2018 2:51 pm

Ik heb de meeste nieuwe lijsten en armies ontvangen, dus ik ga een deadline leggen op vrijdag 28/9, 23.59u. Ik wacht enkel nog op Arno en Andy.
Tot die tijd nog geen end of turn maps, want ik heb me ondertussen herinnerd dat de nieuwe armies die op mustering grounds spawnen al op die maps moeten staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptyzo sep 30, 2018 12:13 pm

De maps voor end of turn 17 zijn online gezet.
Didier is van de map gehaald for inactivity, hoewel hij me niet rechtstreeks verteld heeft dat hij niet meer meedoet, ga ik daar nu van uit.
Orders voor beurt 18 worden verwacht tegen woensdag 3/10, 23.59u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptyzo sep 30, 2018 3:13 pm

Omdat het zo kort voor de nieuwe ronde is is de big FAQ 2 voor ronde 18 nog niet verplicht in effect. Als beide spelers al volgens de big FAQ 2 willen spelen mag dat natuurlijk perfect.
Vanaf ronde 19 zal de big FAQ 2 dan effectief verplicht in effect zijn voor de campaign. Op dat moment zal ook de ambush order in line gebracht worden met de nieuwe 'niemand deep striked voor turn 2' regel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Emptydo okt 04, 2018 11:21 am

De orders voor turn 18 zijn uitgevoerd, de maps on line gezet.
Weinig onverwacht dat gebeurt, Philippe zet zijn endgame in, en gaat BartVDB nog een beetje pesten op het einde.
Dit zijn de battles deze ronde. Ik heb de lijsten nog niet kunnen controleren, wss vanavond.

Jeroen VS Homer: Mortis VS Sigrun
Jeroen VS Homer: Accipere VS Welchett, Homer heeft een garrisson
Philippe VS Thomas: Rudolf Oest VS Pha’ther the faceless, Philippe heeft support en is ambushing
Philippe VS Thomas: E.Letrikcast VS High cryptek Razikhan, Philippe heeft support en is ambushing
Arno VS Tim: Görek Von Bimmer VS Marek
Arno VS Tim: Johan Von Rohr VS Raegir
Philippe VS Tim: P.Rieseke VS Gunnlauger, Philippe heeft een garrisson, Tim heeft dubbel support
Arno VS Peter: Udalrys Valthik VS Oojtnot, Arno heeft dubbel support
Andy VS Thomas: Biggus dickus VS Sabar Nin Thos, Andy heeft support
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





announcements - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
announcements
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 8th ed Master of Hermelinus Prime-
Ga naar: