Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 announcements

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: announcements   announcements Emptyma nov 21, 2016 9:38 pm

In dit topic komen de algemene aankondigingen, vooral dan wanneer de volgende ronde van start gaat en wanneer de orders binnen moeten zijn en dergelijke meer, alsook eventuele rules updates.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyma nov 21, 2016 9:47 pm

De uiterste datum voor inschrijving is vrijdag 25 november, 23.59u. wie tegen dan niet is ingeschreven (door een pm via dit forum aan mij) mist de eerste ronde. Als je niet in de lijst met ingeschrevenen staat (bovenaan in de rules), ben je ook niet ingeschreven.
probeer ook zo snel mogelijk je faction, eerste army list en area waar je planetfal wilt doen door te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyza nov 26, 2016 5:38 pm

Omdat er redelijk wat spelers zijn bijgekomen, zijn er 4 nieuwe planeten toegevoegd.

Nu de inschrijvingen (zo goed als) voorbij zijn, is het tijd voor de volgende stap, en dat is je startpositie kiezen en je eerste army list doorsturen. De uiterste datum daarvoor is vrijdag 2/12, 23.59 maar hoe eerder hoe beter, want misschien staan er fouten in en moet je nog corrigeren. En als 2 spelers naast elkaar of in hetzelfde vak starten, krijgen ze nog één kans om te veranderen (maar dat is niet verplicht).
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyzo dec 11, 2016 1:36 am

Bart en Bart hebben hun battle gespeeld, het was close, maar het werd uiteindelijk een overwinning voor Bart.
Bart verloor en omdat hij geen gebied had om zich terug te trekken, telt hij als geêlimineerd. Hij maakt van de gelegenheid gebruik om zijn factie te veranderen naar Eldar.

Ronde 1 kan beginnen. Ik verwacht de orders voor ronde 1 (of als je ronde 0 gemist hebt, de locatie voor jouw planetfall) ten laatste op 18/12, 23.59u. maar liefst zo snel mogelijk natuurlijk. Ik herhaal ook nog eens: om de orders niet op 92 plaatsen te moeten zoeken, zijn orders enkel geldig als ze via PM op dit forum worden gestuurd.

ontvangen orders:
Tim
Tom
Bart vdb
Jeroen
Philippe
Arno
Pieter
Didier
Bolle
Bart vm
Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptywo dec 14, 2016 11:07 pm

The eagle has landed.
Alle anderen ook.
Slechts 1 battle deze beurt, Homer wordt aangevallen door het neutral army waar hij naast is geland.
Als alles goed gaat zullen we deze battle vrijdag al spelen, en zouden de orders voor de volgende beurt dan tegen de woensdag daarop zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyza dec 17, 2016 12:49 pm

De battle is gespeeld, Samu'el is er in geslaagd de xenos van Rillanon te jagen. Hij is zijn andere kneecap en oog ook kwijtgesukkeld maar what are bionics for ey?

De orders voor beurt 2 worden verwacht ten laatste woensdag 21/12, 23.59u.

Be warned, de sky raiders zijn dan misschien wel van Rillanon gejaagd, ze blijven aanwezig in de sector en zijn best in staat op het onverwacht een raid uit te voeren op nietsvermoedende stragglers. (Straggler wordt gedefinieerd als 'de laatste die zijn orders binnengeeft'.)

Ontvangen orders:
Tom
Philippe
BartVM
Jeroen
Arno
Peter
Didier
Pieter
BartVDB
Tim


Laatst aangepast door Hollow_man op di dec 20, 2016 5:02 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptydo dec 22, 2016 4:23 pm

Alle orders zijn uitgevoerd. (ze waren zelfs allemaal op tijd binnen)

De corsairs raiden deze beurt niet (de barons zijn waarschijnlijk nog aan het uitvechten wie de nieuwe prince wordt), maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze het misschien in latere beurten niet gaan doen.

Milestone reached: de eerste nieuwe forces gaan spawnen. Van iedere speler die nu 3 tiles heeft en dus een nieuwe force mag zetten, heb ik 2 stukken informatie nodig:
-De army list voor hun nieuwe force (remember: 1000 punten, en ook deze warlord moet een naam hebben)
-De locatie waar hun nieuwe force gaat starten. Dit is ofwel op een mustering grounds die je controleert, ofwel kan de force gelijk waar toekomen door hem nu in warp travel te steken. Het nadeel van warp travel is dat ze pas later effectief op de map gaan staan, en dat de force ook perils of the warp gaat moeten rollen. Als je warp travel gebruikt, vergeet er dan ook niet bij te zeggen welke mode je kiest. (zoals beschreven in de regels)

Ik heb deze beetjes informatie liefst zo snel mogelijk, maar in ieder geval ten laatste woensdag 28/12, 23.59u.

Arno: lijst ok, locatie ok
Jeroen: lijst ok, locatie ok
Peter: lijst ok, locatie ok
Pieter: lijst ok, locatie ok
Didier: lijst ok, locatie ok
Bolle: lijst Nok, locatie Nok
Philippe: lijst ok, locatie ok


Laatst aangepast door Hollow_man op vr dec 23, 2016 1:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyma dec 26, 2016 5:43 pm

De updated maps staan on line.
orders voor turn 3 worden verwacht tegen donderdag 29/12, 23.59u.

ontvangen orders:
Peter
Bartvdb
Jeroen
Philippe
Arno
BartVM
Pieter
Tom
Didier
Tim
Solene
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyvr dec 30, 2016 2:19 am

De orders voor beurt 3 zijn uitgevoerd.
Er zijn opnieuw geen battles, maar gebiedsuitbreiding begint nu sneller te gaan en het is een kwestie van weinig tijd voor het kot te klein wordt.

Een aantal mensen hebben hun derde gebied veroverd en dus heb ik opnieuw een army list en een locatie nodig waar die spawnt. Zoals altijd liefst zo snel mogelijk, maar ten laatste woensdag 4/1, 23.59u.
BartVDB: lijst ok, locatie ok
Tim: lijst ok, locatie ok
Tom: lijst ok, locatie ok
Solène: lijst Nok, locatie Nok
BartVM: lijsten ok, locaties ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptydo jan 05, 2017 1:03 am

De nieuwe forces zijn aangekomen (en daarmee bedoel ik feitlijk, in het algemeen nog niet aangekomen, want de meeste opteerden voor warp travel). De maps op het einde van turn 3 staan on line, and I will have your orders now voor turn 4. Liefst zo snel mogelijk, maar ten laatste zondag 8/1, 23.59u.

ontvangen orders:
Bolle
Peter
BartVdB
Didier
Solène
Philippe
Arno
Jeroen
Pieter
BartVM
Tom
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyzo jan 08, 2017 8:45 pm

De orders voor beurt 4 zijn uitgevoerd. Er is deze keer combat, een deadline voor de nieuwe forces zal worden aangekondigd wanneer de battles gespeeld zijn. Deze mogen echter nu ook al doorgegeven worden.

Nieuwe forces:
Peter: army list ok, locatie ok
Jeroen: army list ok, locatie ok
Pieter: army list ok, locatie ok
Didier: army list ok, locatie ok
Philippe: army list ok, locatie ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyza jan 21, 2017 5:21 pm

De battles voor beurt 4 zijn gespeeld, de verliezers hebben zich teruggetrokken.
De orders voor beurt 5 worden verwacht tegen woensdag 25/1, 23.59u.
Nu er battles beginnen uit te breken wil ik nog even waarschuwen: De regel 'forces zonder correcte army list verliezen automatisch hun battle' zal meedogenloos worden toegepast. Geen waarschuwing (behalve deze dus), geen mails waarin ik nog ga zitten bedelen zodat je alsjeblieft toch je lijst zou doorsturen. Zorg gewoon dat je daarmee in orde bent.

Nog iets: de boekhouding begint ingewikkelder te worden, orders worden alleen nog aanvaard wanneer ik daarom gevraagd heb. Orders die op voorhand worden gegeven ga ik vanaf nu niet meer bewaren.

Ontvangen orders:
Bolle
BartVdB
BartVM
Arno
Philippe
Pieter
Tim
Jeroen
Peter
Didier
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptydo jan 26, 2017 11:59 pm

De orders voor turn 5 zijn uitgevoerd. Hoewel er interessante dingen zijn gebeurd, zijn er geen battles.
Er zijn wel opnieuw een hoop nieuwe forces die zullen spawnen, en zoals altijd heb ik een lijst nodig (en ffs, geef je warlord een naam mensen), en een locatie waar die zal spawnen, hetzij op een mustering grounds, hetzij via warp travel.
Ik verwacht die ten laatste maandag 30/1, 23.59u.
Pieter: lijst ok, locatie ok
Bolle: lijst Nok, locatie Nok
Philippe: lijst ok, locatie ok
Arno: lijst ok, locatie ok
Tim: lijst Nok, locatie ok
BartVdB: lijst ok, locatie ok
BartVM: lijst ok, locatie ok

Er is deze beurt ook een rules update, 'bad blood'. be sure to check it out.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptydi jan 31, 2017 3:49 pm

Bolle was nog op tijd, hij stuurde zijn nieuwe force door op maandag 30/1, 23.59u. Ik realiseer me dat dat precies is wat ik had gevraagd, maar ik wil nog eens herhalen dat het ook vroeger mag. Rolling Eyes

Ik ga eerlijk zeggen, de painting sectie is heel erg onoverzichtelijk geworden, vooral omdat veel mensen gewoon foto's van alles wat ze ongeverfd hebben liggen erop smijten, en sommigen bovendien in foto's van een vierkante meter groot. Ik wil vragen om het enigszins overzichtelijk te proberen houden. Daarnaast staan er af en toe work in progress op. Ik heb geen idee dat afgewerkte modellen zijn, of je misschien nog van plan bent er nog een 4de highlight op te zetten.
Ik kan daardoor niet beloven dat ik het altijd ga zien wanneer je een fate point hebt verdiend. Stuur om zeker te zijn ook altijd nog een berichtje nadat je de foto's on line hebt gezet.

Nog kleine maar belangrijke rules updates omdat ik het beu ben altijd een bericht te moeten sturen met vragen:
-Wanneer bij warp travel niet gespecificeerd wordt welke mode je gebruikt, zal het sowieso tellen als regular, met een -1 penalty op de rol omdat het geen moeite was om dat erbij te zetten.
-'Een correcte army list' omvat ook de naam van je warlord. Army lists waarvan de warlord nog geen naam heeft verliezen dus ook automatisch hun battles. Op de map zijn namen van warlords duidelijk aangegeven, als je vijanden zien dat jouw warlord nog 'army 3' heet, zullen ze weten dat je easy prey bent. Tis geen moeite mensen, bespaar jezelf zulke shit.

De orders voor beurt 6 worden verwacht ten laatste donderdag 2/2 23.59u. (maar dat mag dus wel degelijk ook voor dat tijdstip...)
Zoals duidelijk aangekondigd op verschillende plaatsen en momenten, heb ik alle orders die ik op voorhand heb gekregen niet bijgehouden. Als je niet in de lijst met ontvangen orders staat, moet je ze voor beurt 6 dus nog opsturen.
Ontvangen orders:
Arno
BartVM
Philippe
Pieter
Peter
Jeroen
bartVdB
Didier
Tim
Tom
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyvr feb 03, 2017 2:20 pm

Ik ben nog bezig met het updaten van de maps, maar voor wie vanavond eventueel een battle wil afspreken:
Yes! er is wel degelijk battle. Beide gaan door op Liam Tor. (Henceforth known as 'warzone Liam Tor'.)

-Clad in adamantium and fire, G'thang, ruthless invader of the Salamanders, descends upon Melfurtayan, proud champion of the white scars. The odds are in Melfurtayan's favour however, as he has a fellow commander to support him.

-Acanobi the Padawan, Ultramarine exemplary was minding his own damn business when killer robots fell from the sky. They declared themselves as the implacable army of Coenradh Ogitator, Dominus of the Taghmata. Nonetheless, the ultramarines are ready. Not only did they just finish fortifying the position, they have their very warmaster in support.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyvr feb 03, 2017 5:06 pm

Alright, de battles zijn al aangekondigd, maar waarschijnlijk hebben verschillende mensen al gemerkt dat er nog een paar veranderingen zijn.
De sisters of battle hebben gemerkt dat ze eigenlijk de resources (lees: tijd) niet hebben om de Erminea sector te cleansen en zijn vertrokken naar planet Disneyland. Die kun je alleen zien als je de DLC van de hermelinus campaign download, maar die kost verschillende honderden euros.
Minder spelers means minder tiles. Shadowmoor was unclaimed en gaat dus ook op vakantie, zij het on a budget (accomodations will be very bad where he's going).

Lees in de rules discussions het probleem van manifactora na, en laat je mening horen. Shit will need to be done.

Een minor aanpassing in de rules: Het was leuk en all dat een alliance op elk moment kan beëindigd worden, maar organisatorisch moeilijk omdat er geen officieel vast punt is wanneer je iemand kunt backstabben. Het lijkt een veel te rijke voedingsbodem voor boel, en eens de orders gegeven zijn ben je toch al je backstabby moves aan het doen. Alliances eindigen kan nu ook alleen maar in de orders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyma feb 13, 2017 4:13 pm

Rekening houdend met een paar grootste gemene delers en wat me strategisch het leukst lijkt heb ik dit besloten over manufactora:

Het aantal manufactora dat een speler kan hebben wordt capped op 3. Wie er al 3 heeft kan er geen bij bouwen. Na er diep over na te denken heb ik besloten dat ik wel van het idee houd dat ze hoog strategisch belang hebben en daarom kun je geen 'redundant' manufactora bouwen. om te vermijden dat er iemand over de cap gaat door er te veroveren worden ze vernietigd als iemand anders het gebied overneemt. It is assumed dat de production facilities geen enkel nut hebben voor de invaders' verschillende technologie. (wat zou een salamander in godsnaam aanvangen met een floaterbike?)

Om het aantal areas met een force op nog verder terug te dringen naar het gewenste niveau zal Shadowmoor waarschijnlijk niet lang in de warp blijven, en eventueel nog een broertje meebrengen.

Mind you: Ik denk (hoop) dat dit voldoende zal zijn om het probleem op te lossen, maar ik ga het in de gaten blijven houden. Zo nodig opnieuw ingrijpen. Enfin, het gaat in ieder geval nog lang duren voor dat eventueel nodig zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyzo feb 26, 2017 12:45 pm

De strijd is gestreden. Bolle heeft zich met succes weten te verdedigen (een slightly biased maar voor de rest dik in orde battle report is terug te vinden in Homer's topic onder factions), en Philippe is erin geslaagd voet aan grond te krijgen op Liam Tor.

Ik heb, om de beurt af te ronden, nog de volgende info nodig:
Nieuwe forces:
Arno: lijst Nok, locatie Nok
Pieter: : lijst ok, locatie ok
Philippe: : lijst ok, locatie ok

Alsook van Homer waar G'thang zal respawnen (mustering grounds of warp travel): ok

Rekening houdend met carnaval, is er hiervoor tijd tot vrijdag 3/3, 23.59u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptywo maa 01, 2017 11:48 pm

De nieuwe forces zijn aangekomen (of de warp ingegaan).

De orders voor beurt 7 kan ik moeilijk al officieel vragen tegen morgen, dus de officiêle deadline is zondag 5/3, 23.59u.

However, als we allemaal een effort doen en ze zo snel mogelijk doorsturen, kunnen er misschien al battles gespeeld worden deze vrijdag, Bart heeft al laten weten dat deze vrijdag de enige is in maart dat hij tijd heeft, dus het zou echt best zijn als we ze allemaal al hebben voor die tijd. Ik zou dus zeggen, treuzel niet, zit elkaar een beetje achter de vodden, haal Bolle uit zijn post-carnaval stupor met een strategisch drumconcert in zijn straat of zo, en met een beetje chance lukt het.

ontvangen orders:
BartVDB
Pieter
Jeroen
Tom
Arno
BartVM
Philippe
Didier
Peter
Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptydo maa 02, 2017 7:49 pm

De orders zijn heel snel binnengekomen (waarvoor dank), en de maps zullen binnen enkele minuten on line komen.
er zijn 5 battles deze ronde:
BartVDB (Mijljard Drasj) VS Jeroen (Destro the Annihilator) Bart is ambushing
BartVDB (Farseer Allywerdrasj) VS Arno (Vadim Drumon)
Philippe (Coenradh Ogitator) VS Didier (Acapulco the Handsome) Phil heeft een fortifiaction, didier heeft support én het is zn warmaster
Bolle (Ich Kayan) VS Homer (G'thang) Bolle heeft support
Bolle (melfurtayan) VS Thomas (Cathillion the Reborn) Bolle heeft een fortification

Highlights van deze ronde:
-New alliances are struck. De necrons tonen zich de meest diplomatische Khorne worshippers en allyen zowel met Peter als met Tom. Peter en Tom allyen niet, mind you.
-De tau take to the warp en masse, wie doet het al in z'n broek?
-En de salamander? Die bouwde voort.
-Bart anticipeert helemaal correct een aanval en ambusht de nietsvermoedende necrons.
-Warzone Liam Tor once again lights up like fireworks.
-Peter builds the best null field EVAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyvr maa 24, 2017 12:47 am

De battle tussen Bolle en ik moet nog gespeeld worden maar gaat geen invloed meer hebben op nieuwe forces, dus die kunnen al doorgestuurd worden.
ik heb een nieuwe force (army list + locatie) nodig van:
Tom
Philippe
Jeroen

Ik moet ook van BartVDB nog weten waar shattered Mijljard Drasj naartoe gaat, en van Didier waar shattered Acapulco the Handsome naartoe gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyza maa 25, 2017 6:14 pm

End of turn 7, battles are done and shit happened.
BartVDB wordt weinig ceremonieel van Pythos gekegeld. De bloed fanclub heeft nu de planeet voor zichzelf.
Bart slaagt er wel in om Arno tegen te houden op Anitia, maar er is nog een lange weg te gaan voor de planeet weer robot-free is.
Philippe zit op Liam Tor en zegt 'ik zit hier goed'. Homer heeft opnieuw minder succes.
De corsairs hebben opnieuw een geslaagde raid erop zitten. Ze pakken de grey scars mee als entertainer slaves, omdat ze zo grappig spartelen als ze in het water worden gegooid.

Buiten de battles is er ook big news. Om de impact van manufactora wat in te dammen komt Shadowmoor terug uit de warp, en brengt een broertje mee. All say hi to Whisper, a planet most violent and damned.

Orders voor beurt 8 worden verwacht ten laatste woensdag 29/3, 23.59u. Maar zoals altijd liefst zo snel mogelijk.

Ontvangen orders:
BartVM
Bolle
Pieter
Philippe
Tom
Jeroen
Tim
Arno
Didier
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptywo maa 29, 2017 5:11 pm

De orders voor beurt 8 zijn uitgevoerd. Once again gebeuren er een hoop onverwachte zaken:
-first and foremost: Upheaval! Pieter verandert zijn factie naar ultramarines. Omdat dat enkel kan als je opnieuw toekomt, is hij bereid al zijn progress tot nu toe daarvoor op te geven. The notorious 'Lord Commander' arrives on equinox, en roeit daar in één nacht alle tau uit (hij krijgt er geen ranks voor want niemand heeft het gezien, het was te donker). Er is er ook 1 die door het oog van de naald kroop, de tau's synchronised strike werd, ondanks het feit dat hij remarkebly well executed was, eveneens onderschept door de Lord Commander.
-Op de westflank van Anitia's front beukt Bart opnieuw in op Arno, meer oostwaarts gaat hij conservatiever te werk en graaft hij zich in. I hereby declare Bart's reputation as 'man without a plan' as utterly false and fabricated.
-The Acanobi clan just can't catch a break. Philippe weigert in zijn ambushes te lopen, en op Oroboros wordt hij ineens achterna gezeten door een hongerige troep wolven.
-Philippe heeft de meeste manpower en schakelt zijn industrie een versnelling hoger, iedereen moet verplicht in de bouwsector.
-Nadat zijn nieuwe ally de eldar van Pythos heeft gekegeld en de kolonisatie van Oroboros gestaag doorgaat, kan Tom eindelijk een beetje op adem ko... BANG!!! BLOOD FOR THE BLOOD GOD BITCHES!!!!
-De salamanders hebben uiteindelijk door dat territory a thing is in dit spel, en gaan naar 150% gebieden.

1 battle deze beurt:
Anitia 1: Arno (Vadim Drumon) VS Smallen (Farseer Allywerdrasj).
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptydo maa 30, 2017 3:50 pm

Smallen geeft forfait tegen Arno because reasons. Ik moet u enkel nog de nieuwe armies hebben en we kunnen voort.
Nieuwe armies voor:
Tim: locatie Nok, lijst Nok
Bolle: locatie ok, lijst ok
Arno: locatie Nok, lijst Nok

Slecht nieuws voor Didier: nu Tim zijn gebied op Oroboros is binnengevallen, heeft hij er niet genoeg meer om alle 3 zijn legers te onderhouden. Hij moet er dus 1 kiezen dat van de map genomen wordt.

Ik heb deze informatie liefst zo snel mogelijk, maar ten laatste zondag 2/4, 23.59u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Emptyma apr 03, 2017 11:10 am

Turn 8 is afgerond, de orders voor beurt 9 mogen binnen. En dit ten laatste donderdag 6/4, 23.59u.

Ontvangen orders:
Didier
Tom
Jeroen
Arno
Peter
Bolle
BartVDB
BartVM
Philippe
Pieter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





announcements Empty
BerichtOnderwerp: Re: announcements   announcements Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
announcements
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 8th ed Master of Hermelinus Prime-
Ga naar: