Ok een nieuw jaar en nieuwe kansen om meer spelers te lokken richting Warmachine / hordes (iets waar we allemaal voordeel bij hebben)
het officiële document met regels is hier te vinden: http://privateerpress.com/files/Journeyman%20League%20Rules%202015.pdf
de patches zien er dit jaar zo uit:
Het scorebord dat we van Nelly gekregen hebben kan gebruikt worden om iedereen zijn vooruitgang bij te houden.
Voor de "veteranen", stel een lijst samen van 15 punten of minder (bbox niveau) die niet getuned is om alles met de grond gelijk te maken (zie : kans om meer spelers aan te trekken)
Of een bbox / alt bbox is natuurlijk ook ideaal als jullie die hebben. Maar het is natuurlijk zonde om een bbox te kopen als je de modellen voor een stuk al hebt of niet speelt in je andere games.
Concreet zou ik willen starten op 20 februari, een week na carnaval, dan denk ik dat alle activiteiten achter de rug zijn.
Het gaat over een periode van 6 weken (dus eigenlijk 6 vrijdagen), mensen mogen natuurlijk battles tegen elkaar spelen intussen maar de officiële dagen zijn de 6 vrijdagen.
Ik ga nog eens checken of er dan geen leages van andere game platformen bezig zijn / starten. Maar denk al eens na of jullie interesse hebben.
Ik maak nog iets om uit te handen in hermelijn en om te posten op fb etc.