perhaps you can allready think about and give the rest your pointers on what to do next:
You've just defeated the last of the brothers Fayne You are in a temple devoted to some heretic grandfather The company outside was fighting the zombies but the sounds of fight have died down Where to go, what to do?
On at least 2 of these 3 questions "nuke it from orbit" is a valid response...
Doodle voor april 2016
*edit om de Doodle wat meer laten op te vallen*
Laatst aangepast door Bart VM op wo maa 23, 2016 4:56 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Lord_Ebonius Death Hag
Aantal berichten : 228 Registration date : 01-08-12 Leeftijd : 44 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Doodles & Rewards ma maa 21, 2016 4:38 pm
Proloog was 125 xp voor de aanwezigen
de goeie rp'ers krijgen meer ;o)
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
De volgende sessie zal doorgaan op vrijdag de 29ste.
Vanaf mei zal ik een vrijdag "äd random" aanduiden daar voor de helft een Doodle blijkbaar toch te veel moeite is... We zien dan wel wie er komt opdagen.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Doodles & Rewards di apr 05, 2016 11:51 am
ik zou voorstellen dat je op de fb chat een seintje geeft dat de doodle beschikbaar is. mssch sneller respons dan
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
ik zou voorstellen dat je op de fb chat een seintje geeft dat de doodle beschikbaar is. mssch sneller respons dan
Elk zichzelf respecterend forum heeft een optie om per mail verwittigd te worden wanneer er gepost wordt in topics die je interesseren.
Als men tijd heeft om in het 'casual games' gedeelte te vertoeven, dan heeft men tijd om eens te kijken naar die ene Dark Heresy groep ook. Ik blijf het principe hanteren: afspreken is via het forum, zeveren is via Facebook. Maar voor een riante vergoeding voor mijn diensten ben ik natuurlijk steeds bereid om te onderhandelen over mijn werkwijzes.
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Doodles & Rewards za apr 16, 2016 12:55 am
Werkwijze? Der zit dus een bepaalde strategie achter. Goed om weten.
De sessie gaat van start om 19u op de zolderverdieping.
Alvast bedankt om volledig voorbereid ter plekke te zijn (gespendeerde XP reeds thuis afgerond, papiersnippers handouts thuis reeds klaargemaakt, enz.)
Lord_Ebonius Death Hag
Aantal berichten : 228 Registration date : 01-08-12 Leeftijd : 44 Woonplaats : Aalst