Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 doodles topic

Ga naar beneden 
+10
Necron
Great Unclean one
Nickodemus
khamelot
Drogue43
Shas'o Jon'as
Xeraz
Patrick
Hollow_man
FL3X
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 16, 2013 5:05 pm

Drogue43 schreef:
...

wel en dan kom ik/men ouders ewa roet in het eten gooien... ik heb zojuist vernomen van men ouders dat ze deze zondag zowat een hele dag op stap zijn... leuk voor hun natuurlijk maar nu zit ik zonder vervoer.

dus zitte er voor mij maar een paar opties in en dat is A long walk to Mordor AKA te voet of de andere optie is als er iemand vriendelijk wilt zijn en natuurlijk kan, mij te komen ophalen. voor terug naar huis te gerake zal wel lukken tegen dan zullen men ouders wel thuis zijn... natuurlijk zoals ik al zij naar daar wandelen is niet lastig alleen zal het wel even duren.
or like a true dark angel you take a (ravenwing)bike/bicycle Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 16, 2013 5:11 pm

well i'm not a ravenwing + dont have a bike/bicycle en dan nog het probleem dak er mijn evenwicht nie op kan houde.. beter gezegd ik kan nie fietse.. of erop blijven op precies te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 16, 2013 5:12 pm

FL3X schreef:
Drogue43 schreef:
...

wel en dan kom ik/men ouders ewa roet in het eten gooien... ik heb zojuist vernomen van men ouders dat ze deze zondag zowat een hele dag op stap zijn... leuk voor hun natuurlijk maar nu zit ik zonder vervoer.

dus zitte er voor mij maar een paar opties in en dat is A long walk to Mordor AKA te voet of de andere optie is als er iemand vriendelijk wilt zijn en natuurlijk kan, mij te komen ophalen. voor terug naar huis te gerake zal wel lukken tegen dan zullen men ouders wel thuis zijn... natuurlijk zoals ik al zij naar daar wandelen is niet lastig alleen zal het wel even duren.


zal zien of ik u kan komen halen, maar als iemand anders u kan meenemen, des te beter qua zekerheid.

als dat kan zou het wel leuk/handig en natuurlijk al bedankt ervoor... we kunnen nog zien wat er gebeurd he en ge kunt me altijd een bericht sture als het kan niet kan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 16, 2013 8:49 pm

Ik kan u wel komen halen, das niet echt een serieus probleem.
Hoeveel xp en renown is het 'assemble the team' objective waard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 16, 2013 8:53 pm

Hollow_man schreef:
Ik kan u wel komen halen, das niet echt een serieus probleem.
Hoeveel xp en renown is het 'assemble the team' objective waard?

bedankt Smile

met de xp en renown kan ik denkik wel jammer genoeg niet doen, hoping on the Emperors blessing perhaps Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 16, 2013 10:28 pm

Hollow_man schreef:
Ik kan u wel komen halen, das niet echt een serieus probleem.
Hoeveel xp en renown is het 'assemble the team' objective waard?


als jullie samen 200 orks vermoorden, kan ik misschien een bonus voorzien Smile MISSCHIEN
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 16, 2013 11:07 pm

BONUS? BONUS? BONUS? BONUS? BONUS?
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 11:14 am

FL3X schreef:
Hollow_man schreef:
Ik kan u wel komen halen, das niet echt een serieus probleem.
Hoeveel xp en renown is het 'assemble the team' objective waard?

als jullie samen 200 orks vermoorden, kan ik misschien een bonus voorzien Smile MISSCHIEN


Aha ? kill-points? houden we een tally bij... (gedeeld door 6 voor de devastator weliswaar :-) )

ps: Mocht het nodig zijn kan uik ook eventueel halen maar weet wel ni waar...

@Peter: maakt eerst eens een deathwatch personage :-p anders gade met diene "mogelijke bonus" ni veel zijn LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 12:59 pm

samen 200 orks vermoorden...

ik denk da da haalbaar is Razz tenminste als we wel orks tegenkome natuurlijk Razz


Citaat :
ps: Mocht het nodig zijn kan uik ook eventueel halen maar weet wel ni waar...

en ja misschien bijzette waar precies is een goed idee. ik kan naar de hermelijn stappe zoda iemand me daar kan ophale of als het bij mij thuis is dan is het Klaverstraat 41 Aalst

ge weet misschien nog waar we de eerste keer niet in de hermelijn speelde (me deze groep natuurlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 2:26 pm

Drogue43 schreef:
samen 200 orks vermoorden...

ik denk da da haalbaar is Razz tenminste als we wel orks tegenkome natuurlijk Razz


Citaat :
ps: Mocht het nodig zijn kan uik ook eventueel halen maar weet wel ni waar...

en ja misschien bijzette waar precies is een goed idee. ik kan naar de hermelijn stappe zoda iemand me daar kan ophale of als het bij mij thuis is dan is het Klaverstraat 41 Aalst

ge weet misschien nog waar we de eerste keer niet in de hermelijn speelde (me deze groep natuurlijk)

Just ! ....

Geen probleem beslis gewoon met welke van de twee je meegaat :-p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 2:32 pm

Patrick schreef:
Drogue43 schreef:
samen 200 orks vermoorden...

ik denk da da haalbaar is Razz tenminste als we wel orks tegenkome natuurlijk Razz


Citaat :
ps: Mocht het nodig zijn kan uik ook eventueel halen maar weet wel ni waar...

en ja misschien bijzette waar precies is een goed idee. ik kan naar de hermelijn stappe zoda iemand me daar kan ophale of als het bij mij thuis is dan is het Klaverstraat 41 Aalst

ge weet misschien nog waar we de eerste keer niet in de hermelijn speelde (me deze groep natuurlijk)

Just ! ....

Geen probleem beslis gewoon met welke van de twee je meegaat :-p

maakt mij nie uit, misschien het beste voor degene die nie een serieuze omweg moet maken misschien?
Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 2:46 pm

Drogue43 schreef:

maakt mij nie uit, misschien het beste voor degene die nie een serieuze omweg moet maken misschien?
Smile

LOL, bon vanwaar moet thomas komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 3:11 pm

Ik woon op de boudewijnlaan. Het homt in feite neer op de ring een stuk afijden en weer terug. Het is wel per definitie een omweg voor mij, omdat ik tussen de 2 inwoon, en ik zou nooit met de auto gaan als ik niet iemand moest ophalen, of het zou al moeten stortregenen.
Dat je eerst naar de hermelijn zou stappen om daar opgehaald te worden is nogal een rare oplossing, want van de hermelijn is het 10 min stappen tot bij kris thuis schat ik. Razz Ik zou dat sowesio niet doen omdat het meer tijd gaat kosten om door het stad te manouvreren met een auto dan te voet naar kruis stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 3:20 pm

Gij neemt hem dan mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 3:37 pm

misschien ook wel handig om te zegge rond wa uur ge zo aan men huis zult zijn zoda we meteen kunne voortgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 4:30 pm

Het begint om 11u dus als ik tegen 10.40 u oppik zullen we wel op tijd zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 4:53 pm

Hollow_man schreef:
Het begint om 11u dus als ik tegen 10.40 u oppik zullen we wel op tijd zijn.

ok kzal dan klaar staan
en alvast merci ervoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 7:17 pm

by the way waar ik ineens aan denk... die deathwatch shoulder pads moeten we nog betale en al he Razz
anders als het kan voor iedereen kan (en een shoulder pad moet/wil hebbe) de patrick nu de zondag betale ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 10:05 pm

Hollow_man schreef:
Ik woon op de boudewijnlaan. Het homt in feite neer op de ring een stuk afijden en weer terug. Het is wel per definitie een omweg voor mij, omdat ik tussen de 2 inwoon, en ik zou nooit met de auto gaan als ik niet iemand moest ophalen, of het zou al moeten stortregenen.
Dat je eerst naar de hermelijn zou stappen om daar opgehaald te worden is nogal een rare oplossing, want van de hermelijn is het 10 min stappen tot bij kris thuis schat ik. Razz Ik zou dat sowesio niet doen omdat het meer tijd gaat kosten om door het stad te manouvreren met een auto dan te voet naar kruis stappen.
het is toch de zondag....dan is er buiten de thomas geen verkeer op de baan....gelukkig Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 10:08 pm


De Joost is nog op zoek naar een DW shoulderpad. Is er bij jullie nog 1tje over?
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo apr 17, 2013 10:10 pm

ik heb er nog. Zal proberen het vrijdag af te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptyza apr 20, 2013 9:59 am

Anders geen probleem ik zie joost vanavond nog en yup heb er nog verschillende over... als ze morgen meebrengen (tot dan, 11u bij de Kris )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptyza apr 20, 2013 11:29 am

Shoulderpad voor Joost ligt klaar in de winkel
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 30, 2013 9:44 pm

Doodle voor mei:

http://www.doodle.com/5npdzkmhk7qawzm4

Bart heeft me al laten weten dat hij de hele maand mei niet kan, dus zullen jullie het moeten doen zonder Devastator.
van Nick krijg ik geen antwoord, dus verklaar ik die dood (of stervende).

Normaal post ik morgen of ten laatste in de loop van het weekend de opties voor de campaign (aangezien er heel wat zijn duidelijk geworden)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydi apr 30, 2013 10:40 pm

ingevuld.. jammer genoeg 2 dagen dak maar kan... en et kan nog zijn da er dinge tusse kome, ten minste als et school lastig wilt doen wordt et lastiger
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doodles topic
Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» doodles topic
» Pre-campaign problem solution topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 2 Deathwatch RPG-
Ga naar: