Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 dark vengeance delen?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptydo jan 10, 2013 9:13 pm

Ik loop al een tijd rond met het idee wat chaos marine allies voor mijn daemons te kopen, en de dark vengeance box lijkt me een serieus goeie packagde deal om ermee te starten. Helaas kan ik weinig tot niets aanvangen met de dark angels, ik post dus even om te zien of er eventueel iemand geïnteresseerd zou zijn om die over te kopen. Voor de helft van wat de dark vengeance box kost i guess, dat is (78/2) 39 euro geloof ik. Give or take, we kunnen nog een paar euros schommelen voor het kleine regelboekje (dat ik wel handiger zou vinden dan altijd mijn dik boek meesleuren) en de templates (die ik niet nodig heb, ik heb er al).

Voor wie dat niet precies weet, dit is wat er in de dark angel helft zit:
-als we er op tijd bij zijn, een promo librarian figuur (ik weet niet of we nog op tijd zijn)
-een company commander
-10 tacticals
-3 bikes
-5 deathwing terminators

Zelfs zonder het promo figuur gaat het nog altijd meer dan 2 keer zo duur zijn om deze figuren apart te kopen.

Iemand geïnteresseerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptydo jan 10, 2013 9:46 pm

Als je echt niemand anders vind wil ik je er wel vanaf helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyvr jan 11, 2013 12:27 am


ik heb nog 1 special edition. Weet niet of ik er hierna nog kan krijgen.

tegen Homer zeg ik altijd dat iets uit de lijst geschrapt word en dat werkt altijd bij hem. Stel voor dat je hem zo wat onder druk zet. Maar hem niet zeggen dat ik dat gezegd heb, hé
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyvr jan 11, 2013 2:15 pm

Als je het maar half ziet zitten kan ik best nog wat wachten of er iemand anders is, maar blijkbaar gaan we ons moeten haatsen als we die librarian nog willen. (enfin, dus om precies te zijn, als jij die librarian nog wilt)
Maar hoe langer het duurt, hoe meer er hier in een zekere lijst geschrapt gaat worden. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyvr jan 11, 2013 4:17 pm

Hollow_man schreef:
Als je het maar half ziet zitten kan ik best nog wat wachten of er iemand anders is, maar blijkbaar gaan we ons moeten haatsen als we die librarian nog willen. (enfin, dus om precies te zijn, als jij die librarian nog wilt)
Maar hoe langer het duurt, hoe meer er hier in een zekere lijst geschrapt gaat worden. Shocked

je bedoeldt chaplain
de chaplain zit in de limited edition de librarian zit in beide soort dozen zover ik weet
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyvr jan 11, 2013 4:38 pm

ah, ik ben blijkbaar niet 100% op de hoogte van het dark angel gedeelte, bedankt voor de verbetering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyvr jan 11, 2013 4:57 pm

Hollow_man schreef:
ah, ik ben blijkbaar niet 100% op de hoogte van het dark angel gedeelte, bedankt voor de verbetering.

geen probleem i'm here to help Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyza jan 12, 2013 11:40 am

Hollow_man schreef:
Als je het maar half ziet zitten kan ik best nog wat wachten of er iemand anders is, maar blijkbaar gaan we ons moeten haatsen als we die librarian nog willen. (enfin, dus om precies te zijn, als jij die librarian nog wilt)
Maar hoe langer het duurt, hoe meer er hier in een zekere lijst geschrapt gaat worden. Shocked
Ik ben niet zozeer geïnteresseerd in die special edition Chaplain, ik had die al in mijn boxed set van Dark Vengeance zitten. Maar al die troops voor dat prijsje zie ik wel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyza jan 12, 2013 12:14 pm

Goed, als de doos nog eens binnen is zal ik er een kopen. Ik kom je wel nog ergens eens tegen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Emptyza jan 12, 2013 1:58 pm

Hollow_man schreef:
Goed, als de doos nog eens binnen is zal ik er een kopen. Ik kom je wel nog ergens eens tegen. Razz
De kans is groot dat ik terug te vinden ben in de onmiddellijke nabijheid van betreffende doos. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dark vengeance delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dark vengeance delen?   dark vengeance delen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dark vengeance delen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!)
» Dark heresy
» Dark Eldar
» Dark Angels
» Dark Elves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Other Stuff-
Ga naar: