Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Opstart nieuwe Deathwatch groep

Ga naar beneden 
+10
TimDG
Bart VM
Xeraz
Patrick
Drogue43
Shas'o Jon'as
Hollow_man
Philuz XIII
Nickodemus
FL3X
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptyma nov 05, 2012 9:01 pm

oh oke dan Razz
zoals je ziet ben ik hier een regelrechte noob in xD
dan zal ik waarschijnlijk perception en intelligence voor elk 200 exp waarbij ik dan 500 exp gebruik om de diagnoster helm te gebruiken als signature wargear dan heb ik tenminste nog 100 exp voor men personal demeanor.
dan heb ik ook 15 req voor men diagnoster helm gebruikt en ook een chainsword voor 5 req dan ga ik nog even voortkijke of ik nog iets handigs kan gebruiken en anders zou ik niet meteen weten wat ik er nog kan bij zetten

in ieder geval bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptyma nov 05, 2012 9:24 pm

hmmm ik ga nog eens goed kijken enzo want het kan zijn dat ik nog dinge ga verandere waarschijnlijk ga ik de diagnoster helm nu nog nie als signature zette dan kan ik men personal demeanor gebruike die ik wil dus zal het gewoon met requisition zijn dat ik het neem voor nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptyma nov 05, 2012 11:07 pm

Ik heb geen idee wat je zit te vertellen over personal demeanor... Normaal gezien is dat gewoon iets dat je hebt, je moet daar geen xp aan geven. Of bedoel je deeds?

Als je iets als signature wargear kiest moet je dat niet meer kopen met requisition, je hebt het domweg altijd bij. Hou er wel rekening mee dat je slechts één keer signature wargear mag kiezen (enfin, dat is niet helemaal waar, je kan het véél later nog eens, maar hou er rekening mee dat het enorm beperkt is, dus choose wisely)

Voor een apothecary is enhanced healing de beste keuze. Guardian of purity en create toxins is wel cool, maar niet te vergelijken met 'heal alle wounds die je kwijt bent'. Ik kan wel ook een beetje medicae knoeien, maar ik moet er dan al req insteken, en het gaat bijlange niet zo goed zijn als een echte apothecary (not to mention meer falen ook).

Als je niet precies weet wat met je req gedaan: Je mag het ook doorgeven aan andere spelers. Dus je kunt een lijstje maken met gerief dat je kunt meenemen als niemand anders het beter kan gebruiken, maar je kunt voor de sessie begint ook gewoon kijken of niemand anders het beter kan gebruiken. (een techmarine heeft ALTIJD tekort. Razz )
Nu, het belangrijkste doel van een rpg blijft natuurlijk fun en je karakter spelen op een manier die je het beste bevalt, als jij al je req in toxins wilt steken omdat je dat leuk vind moet je dat vooral doen. (wel dan zeker chem use pakken, anders heb je een hoop toxins bij waar je geen botten mee kunt doen... silent )



On a different topic:
Zou het niet enorm gemakkelijk zijn als Nick zijn assault marine waarmee hij vroeger in groep 2 speelde gewoon mag verder spelen? (als hij dat wilt natuurlijk). Uiteindelijk is die ook nog maar rank 1, gaat het een enorme hoop tijd in character creation schelen, is het wil leuk voor een beetje diversiteit in characters (een leuk rp element dat er al een meer ervaren lid is in het kill-team) en ik denk dat het zo ook leuker is voor Nick dan weeral te herbeginnen, ik zou het in ider geval wel leuk vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptyma nov 05, 2012 11:16 pm

ja xander eeft me daarjuist op msn wat geholpe ik denk dat het nu grotendeels goed zit hij had ook over de signature wargear vertelt enzo dus dan is weer iets bij geleerd
zover ik weet ben ik practish klaar
ik heb nu nog 200 exp op overschot wat ik latr nog kan gebruike indien nodig en ik heb ook nog 2 req moest iemand iets tekort hebbe ofzo dus mag gerust gebruikt worde (zeg dit dan wel dan schrap ik men req weg )
voor de rest diagnoster helm heb ik nu mee mar niet als signature
ik had het inderdaad over deeds Razz en ik heb er nu ook al een gekozen ritual duel fighter voor 300 exp en heb het 5de voor swift attack genome moest iemand het wille wete :p
als jij iets met de req kunt thomas be my guest in ieder geval :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptyma nov 05, 2012 11:31 pm

Das vriendelijk, we zien wel wanneer we beginnen, ik heb wel wat ervaring dus datr zal wel snel gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptyma nov 05, 2012 11:34 pm

hehe is goed Razz
veel zal ik waarschijnlijk niemeer kunne commente want ik heb exames vrijdag -.-
maarja beter dan dan ben ik er vanaf en kan ik op het gemak plezier hebbe met de rpg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 2:30 am

Nick mag van mij verder doen met zijn reeds bestaande assault marine, voor mij geen probleem.
Dit bespaart inderdaad niet enkel tijd, maar ook veel moeite.

RP-gewijs zal hij er zich wel moeten naar gedragen zoals een echte Adeptus Astartes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 1:26 pm

FL3X schreef:
@ Patrick, een Apothecary is reeds voorzien dankzij Pieter Smile
.

Hmm diene Iron Warrior gaat mij toch ni moeten verzorgen hoor... ik wil bionische vervangstukken zo veel mogelijk vermijden :-p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 4:27 pm

geen probleem als apothecary ben ik een dark angel zolang ge gene fallen zijt of in dark angels zaken snuffeld moete geen zorge make van mij Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 5:43 pm

Drogue43 schreef:
geen probleem als apothecary ben ik een dark angel zolang ge gene fallen zijt of in dark angels zaken snuffeld moete geen zorge make van mij Razz

Elk Chapter zijn eigen zorgen :p



Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 6:06 pm

ja, jullie zijn met 3 Dark Angels. Als er iemand nu opeens zou zeggen "ik ga Space Wolf!", ja dan ga ik eens lachen als jullie met elkaar in ritual combat gaan :p

En voor Patrick zou het compleet zijn als er een Black Templar was die zo beetje de Codex Astartes verwerpen, terwijl Ultramarines er blijven aan hangen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 6:14 pm

inderdaad ik heb zelfs als rival space wolves vanwege men deed ritual duel fighter dus da zou wa zijn me een space wolf en 3 dark angels Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 8:02 pm

even so, i'm betting on the space wolf Smile The Lone Wolf en we zullen hem Brother Chuck Norrisus noeme
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 8:21 pm

some good ol competition never hurts they say
digging the name too xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 10:51 pm

Bovengenoemde Nicks assault marine was een space wolf als ik me goed herinner... Razz

En hoe noemde je mij, jij stuk space smurf? Ik ben een trots lid van de iron friggin HANDS chapter, hoe durf je mij vergelijken met die bende heretics van een iron warriors?
(voor wie dit misschien niet weet: ultramarines worden space smurfs genoemd vanwege de knalblauwe kleur van hun armour.)

De rivaliteit met Patrick zit ook wel goed, ik las in 'honour the chapter': 'The iron hands and the ultramarines are often at odds because, while the iron hands do sometimes use elements from the codex astartes, they consider it a loose guideline at best'. Of iets van die strekking.


Nu even serieus, ik moest een deed pakken (een vrij slechte) om medicae te krijgen, en nu we al een apothecary hebben heb ik dat niet gedaan. Ik heb me laten vertellen dat techmarines via mechadendrite use of zo wel aan medicae kunnen geraken, maar ik heb nog niet gevonden hoe dat precies zit, en zoalng ik dat niet gevonden heb kan ik het ook nog niet hebben.
We rekenen op jou Pieter!
(Ik zou toch maar alles geamputeerd hebben. The flesh is weak! Ik heb letterlijk op al mijn locaties al bionics steken. GM, mag ik mezelf healen met tech use? Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 11:05 pm

ja ik denk dat de meeste liever door een apothecary worde gehealed dan een techmarine godweet maakt ge ne servitor van onze ultra marine xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 11:15 pm

You can now call me 'chuck friggin space wolf Norris '
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 11:24 pm

zolang ik u nie moen ontvlooien noem ik u wa ge maar wilt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 11:40 pm

Drogue43 schreef:
zolang ik u nie moen ontvlooien noem ik u wa ge maar wilt Razz
There are no such things as Fleas in our beautiful Fur afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 11:46 pm

keep telling yourself that furball
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 11:56 pm

if you two keep arguing there might occur some strange corruption events. Let's say eternal arena in the warp Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptydi nov 06, 2012 11:59 pm

oh boy wont want that to happen now do we xD

mar nee mijn character eeft meer een rivalerie zoals gimli en legolas tegenover de space wolves Razz
zowa een stukje vanwege zijn deed da hij heeft gedaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptywo nov 07, 2012 2:56 am

ja, maar ritual combat moet nog steeds plaatsvinden en degene die verliest draagt wel voor de rest van zijn carriere in dit kill-team van de deathwatch de schaamte van de nederlaag met zich mee. Niet dat ik daar problemen mee heb, meer ideeen om missions te schrijven zo.

daarom ga ik ook vragen aan iedereen, vul uw character sheet VOLLEDIG in, dus ook personal demeanour, chapter demeanour, past history enz..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptywo nov 07, 2012 8:45 am

Hollow_man schreef:
Bovengenoemde Nicks assault marine was een space wolf als ik me goed herinner... Razz

En hoe noemde je mij, jij stuk space smurf? Ik ben een trots lid van de iron friggin HANDS chapter, hoe durf je mij vergelijken met die bende heretics van een iron warriors?
Oeps da's een verschil? sorry wist ik niet.

Citaat :

(voor wie dit misschien niet weet: ultramarines worden space smurfs genoemd vanwege de knalblauwe kleur van hun armour.)

ENKEL en ALLEEN op de Battle TABLE... Geen Enkele Asterte kent Peyo :-p of het woord smurf.

Citaat :

De rivaliteit met Patrick zit ook wel goed, ik las in 'honour the chapter': 'The iron hands and the ultramarines are often at odds because, while the iron hands do sometimes use elements from the codex astartes, they consider it a loose guideline at best'. Of iets van die strekking.

Lol zij en zovele van de chapters :-p

Citaat :


Nu even serieus, ik moest een deed pakken (een vrij slechte) om medicae te krijgen, en nu we al een apothecary hebben heb ik dat niet gedaan. Ik heb me laten vertellen dat techmarines via mechadendrite use of zo wel aan medicae kunnen geraken, maar ik heb nog niet gevonden hoe dat precies zit, en zoalng ik dat niet gevonden heb kan ik het ook nog niet hebben.
We rekenen op jou Pieter!
(Ik zou toch maar alles geamputeerd hebben. The flesh is weak! Ik heb letterlijk op al mijn locaties al bionics steken. GM, mag ik mezelf healen met tech use? Razz )

ROFL

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Emptywo nov 07, 2012 9:30 am

Nu eens over iets anders....

1 Iron Hand (correct zo? Smile )
3 Dark Angels
1 Ultra Marine (of Successor Chapter Marine, k'ben nog effe aan't kijken om eventueel een Novamarine te nemen)
1 Space Wolf

...

Wie gaan we aanduiden voor squad leader ?


en mogelijkse Oath ?

Oath of the Astartes (+2 to cohesion)
Prerequisite: Tactical Marine, Assault Marine or Devastator
Marine Squad Mode Abilities: Squad Advance, Bolter Assault and Tactical Spacing
Oath to the Emperor (+10WP)
Prerequisite: Tactical Marine, Librarian or Apothecary
Squad Mode Abilities: Fire for Effect, Regroup and Strongpoint
Oath of Glory ( +1 extra Renown per Prim & Secundary Obj. completed)
Prerequisite: Tactical Marine or Assault Marine
Squad Mode Abilities: Squad Advance, Bolter Assault and Furious Charge
Oath of knowledge (+10 WS & BS vs single kind of Foe & reroll for Psychic Phenomena)
Prerequisite: Librarian or Apothecary
Squad Mode Abilities: Go to Ground, Dig In and Strongpoint.
Oath of Loyalty (+1 bonus on Cohesion Challence rolls & +10 tot resist cohesion damage)
Prerequisite: Tactical Marine or Apothecary
Squad Mode Abilities: Tactical Spacing, Regroup and Soak Fire.
Oath of the Weapon (ignore effects of Jamming & reroll WS test to confirm Righteous Fury with melee weapons)
Prerequisite: Techmarine or Devastator Marine
Squad Mode Abilities: Fire Support, Fire for Effect and Tank Buster
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Gesponsorde inhoud





Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opstart nieuwe Deathwatch groep
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» deathwatch groep 3 startup
» Deathwatch RPG
» WIP deathwatch character
» deathwatch skills
» deathwatch storm warden assault marine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Deathwatch General-
Ga naar: