Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 deathwatch groep 3 startup

Ga naar beneden 
+7
Quick Ben
FL3X
Jackhammer
Xeraz
xajoka
Rotten
Hollow_man
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 11:51 am

Okay, in afwachting tot we een eigen subforum hebben, zal ik dit topic gebruiken om groep 3 te beginnen organiseren.

De deelnemers van de groep zijn de volgende:

GM
Thomas (Hollow_man)

Spelers
Tom (Rotten)
Robin (Xeraz)
Kris (Fl3x)
Samuel (Quick Ben)
Xander (Xajoka)

reserve
Jack (Jack)
Nick (NickM)

Jack en Nick staan in reserve omdat we voorrang willen geven aan mensen die nog niet in een andere groep spelen. En in feite zie ik het niet echt zitten om een groep zo groot als 7 te meesteren. 5 lijkt me vrij ideaal, maar als er nog iemand die nog niet in een andere groep speelt wel graag zou meedoen wil ik er wel nog een zesde bijnemen. In dat geval, laat iets weten. Tom speelt wel al in groep 2, maar groep 3 was min of meer zijn idee, en ik veronderstel dat dat hem een auto include maakt. (bovendien denk ik dat een veteraan in de groep de startup vlotter zal doen verlopen. En Tom is dan samen met Jeroen, maar die had geen tijd meer, domweg de beste keuze, zowel qua regelkennis en initiatief (meer dan Nick) als betrouwbaarheid (meer dan Jack).)

Ik zal ook proberen wat nieuw leven in groep 2 te blazen zodat Jack en Nick kunnen blijven spelen. Ik ging daar sowieso de rol van GM overnemen zodra we begonnen met Black crusade. Zodra Patrick zegt 'neen ik blijf meesteren (maar dan, please do), of hij zegt 'theyre all yours', zullen we 2 weer in gang draaien.

Tot die tijd, groep 3 dus, en ik zie geen reden om dit hier heel lang uit te stellen. Zodra de examenperidoe begint gaan we toch wat vetragen en de tijd die ons rest zullen we dan ook ten volle proberen benutten. Wie weet kunnen we nog een sessie uit maart persen, en daarvoor heb ik deze doodle gemaakt:
http://www.doodle.com/t5dk7kqxtcn93ikv

Voor de eerste sessie wordt er van de spelers verwacht dat ze al een character hebben gemaakt, behalve de paar dingen die nog gerold gaan moeten worden (fate points, wounds, armour history), die rollen we dan aan het begin. Voor de stats gebruiken we de alternatieve methode, dat wil zeggen dat er niet voor stats gerold zal worden. In plaats daarvan beginnen alle stats op 30, en mag je er dan 100 punten over verdelen, max +20 in een single stat steken. Dus de score kan ten hoogste 50 worden, tenzij die nog wat beter wordt door de bonus van je gekozen chapter.
Denk ook al na over jullie oath en gear. de requisition limiet voor de missie die we gaan starten is 20 (de missie is vrij kort), het type vijanden is tyranids.
Jullie mogen hiervoor alle sourcebooks gebruiken.

Ik stel voor dat julie dit topic gebruiken om de rollen een beetje te verdelen. Een gevarieerd team geeft grotere kans op succes. (Maar als jullie samen het 5 man assault squad willen spelen of zo, knock yourself out) Ik heb hierbij 2 opmerkingen:
-Jullie willen absoluut een apothecary meehebben, zonder gaan jullie DOOOOOD. Maar ik geloof dat Xander wel al geïnteresseerd is.
-Maximum 1 devestator! Close combat voegt een hele nieuwe dimensie toe aan het spel die jullie niet willen missen. Ik doe dit voor jullie eigen goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 12:25 pm

Ik wil ook nog ff toevoegen dat ik groep 3 heb willen aanmaken omdat Robin (Xeraz) wou beginnen met deathwatchen aan mij had gevraagd of hij kon meedoen met onze deathwatch groep. Maar aangezien we al me 7 waren (wat eig al te veel is) dacht ik gewoon een nieuwe groep te maken met nieuwe geïnteresseerde spelers.
Dit laat groep 2 weer met 6 spelers over en geeft andere mensen de kans om ook te spelen.


Voor de rollenverdeling:
Ikzelf: Devastator (ik sta open voor andere suggesties)
Robin: Tactical Marine (dat character sheet heb ik samen met hem toch al gemaakt maar ik denk dat dit ook bespreekbaar is)
Xander: Apothecary (als ik thomas moet geloven maar als xander deze niet speelt moeten we echt iemand anders hebben die dit speelt)

en dan hebben we nog 3 rollen die ik allemaal even belangrijk vind en nog 2 mensen over
Tech Marine (altijd handig om info te vergaren in computers/deuren enzo open te krijgen + is niet slecht in melee)
Assault Marine (altijd handig om een "tank" te hebben)
Librarian (deze is vrij krachtig en kan ook mee in melee gevechten)

dus als ik dit even bekijk wordt het een moeilijke keuze
ik denk dat we het gemakkelijkste (beste) geval de tactical marine laten vallen omdat deze niet echt een speciallisatie heeft maar dan moet er iemand stats nemen die nodig zijn voor squad leader te spelen


ps: ik heb nu vrijdag niet ingevult op de doodle omdat ik moet werken maar als ik het op tijd weet zou ik eventueel kunnen verlof vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 2:07 pm

ik ging sowieso voor dark angel apothecary Smile
ik zal het wel nog een tijd zonder boek moeten doen vrees ik, toen ik errats afhaalde heb ik gezien dat ze met nieuwe druk bezig zijn en dat deze pas april uitkomt
maar hij is aangevraagd en pdfs zijn bijna volledig gelezen
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 2:07 pm

btw welke nids moet ik meenemen de eerste keer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 3:59 pm

Dat zal ik laten weten wanneer de datum vastligt.

Als er nog iemand boeken nodig heeft, ik heb gehoord dat Koen zijn DW boek verkoopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 6:52 pm

Voila, doodle ingevuld. Schoolgaand en atm ni al te veel werk, dus ik heb wel wat tijd Very Happy
Qwa rol wil ik, als we besluiten de tactical Marine weg te laten, wel de Assault Marine voor m'n rekening nemen.
Lijkt mij de makkelijkste rol van de dan nog 3 nodige rollen Smile Moest het kunnen laat ik dan wel het leiderschap over aan iemand die meer ervaren is Smile
Houden we de Tactical Marine wil ik gerust proberen te leiden, kmoet het ooit wel es leren =P
Ik heb atm Tom z'n boek, ma breng die dan zowizo mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackhammer
Dark Rider
Jackhammer


Aantal berichten : 94
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 6:57 pm

indien nodig wil ik de assault rol wel invullen
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 7:32 pm

ik had al reeds beslist dat ik de rol van Librarian ging op mij nemen. Ik ben in het bezit van Jack zijn boek van Deathwatch en heb toch al redelijk wat gelezen. Kan ook altijd wel op wat nodige uitleg rekenen.

voor het geval van chapter keuze ga ik voor Storm Warden.
Dan is bij deze die rol ook al ingevuld ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 8:12 pm

Ik ben wel bereid om de rol van tactical op mij te nemen, nu nog first founding op pikken voor de regels van Salamanders Smile

S
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 8:35 pm

De doodle is door alle spelers ingevuld (wow, dat was rap...)
Het lijkt helaas zo te zijn dat er geen dag tussen zit waarop iedereen kan.
De next best thing lijkt deze vrijdag te zijn, als Tom congé kan krijgen. Als Robin die avond wel kan, maar niet vanaf 19u, kan die ook wel wat later binnenkomen?
Enfin, voor dessie 1 poneer ik dus:
volgende vrijdag, vanaf 19u tot Phillipe wil sluiten.
Haalbaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 9:55 pm

heb mijn character al grotendeels opgesteld, maar doordat geen ervaring heb en op pdf stukke missen weet ik niet of goed heb opgesteld(of foute keuzes gemaakt)

dark angel apothecary brother Angeal

stats: ws45 bs45 s40 t40 int55 per45 wp35 fel35 (verdeling gedaan en door chapter bs+5 en int+5)

speciality skills: medicae met enhance healing
exp gebruik: 500 voor signature wargear diagnostic helm (om bij medtest +10 te krijge)
100 voor hardy
en mijn laatste 400 twijfel ik tussen chem use(hoewel ik geen drugs meeheb en geen kan maken omdat ik trade ombreek)
of ws+5 en int+5 voor elk 200

als wapens neem ik chainsword en flamer voor de 20 req, mijne bolter en bolt pistol, natrium, reductor, granaten en al de andere standaard stuff

tips en hulp?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptyma maa 19, 2012 11:25 pm

dus ff ter korte rol² inhoud:

Ikzelf: devastator
Robin: assault marine
Kris: librarian
Xander: apothecary
Samuel: tactical marine (of tech marine, aangezien ik gezegd had dat we tactical gingen laten vallen en omdat de namen op elkaar lijken dacht ik aan verwarring of toch tactical? Mij is het gelijk ik ga geen keuze forceren natuurlijk :p)

Xander ik zou mijn punten niet verdelen tussen bs en ws kies er 1 dan heb je een sterke stat ipv 2 middelmatige
Ik zou dan ook ws nemen omdat deze niet zo duur is om te upgraden richting expert en omdat het grootse deel van dmg in close combat gebeurd
(geloof mij ik spreek uit ervaring) en dat je dan in de buurt bent

ik zou dus de volgende verdeling maken:
WS 50, BS 30, S 40 , T 50, A 40, Int 50, Per 50, WP 30 en Fel 30 en dan chapter bonussen (ik stel een van de volgende voor: Blood angel voor de ws en ag boost of ultra marine omdat je daar der bonus stats kan kiezen bvb: int met per of ws)

weapons heb ik geen problemen mee en voor u xp verdeling kunnen we nog altijd de eerst sessie is kijken e Smile

en uiteraard doe de hier u goesting mee
als ge vindt da u verdeling beter is moet ge het zo spelen (ik kan ook mis zijn)

@ thomas: ik ga het zeker proberen in orde brengen voor vrijdag maar ik kan niets beloven, morgen weet ik wss meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptydi maa 20, 2012 10:10 am

nu ik er aan denk Xander

voor 20 requisition zou ik eerder het chainsword nemen met een jump pack ipv een flamer

als ge de stats neemt die ik voorstel ga de toch niet zo veel raak schieten en een jumppack verdubbeld uw movement (mss handig als ge iemand moet gaan healen die wat verder van u verwijderd is)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptydi maa 20, 2012 1:15 pm

Niet vergeten dat iedereen behalve assault marines wel nog 100xp moet geven voor pilot(personal) voor die met een jump pack kan vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptydi maa 20, 2012 6:57 pm

Betreffende nu vrijdag kan ik eventueel wel iets regelen met m'n vriendin om onze afspraak te verleggen.
Zijn juist nu vrijdag weer een maand verder in de relatie en ja, dan is ze nogal graag bij mij op die dag.
Maar dikwijls dat ik haar kan overtuigen om het voor zaterdag te plannen. Zal er mij hier aanzetten en de post editten als ik meer weet.

Ook, aangezien ik de eerste keer zal spelen en nu een andere specialization heb gekozen doordat de Tactical Marine wegvalt, is het mogelijk dan vroeger af te komen en samen met iemand meer ervaren m'n character sheet samen te stellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptydi maa 20, 2012 7:15 pm

oke nieuwe stats zijn

ws50 bs40 s40 t50 a40 int55 per45 wp30 fel30 (blijf dark angel vanwege mijn favoriete space marines)

eerste skills: hardy, signature wargear voor diene helm, pilote (personel) en eerste upgrade ws wat ws op 55 brengt

mijn gerief dat ik meeneem: chainsword en jumppack

dit zal normaal blijvend zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptydi maa 20, 2012 8:57 pm

Xeraz schreef:

Ook, aangezien ik de eerste keer zal spelen en nu een andere specialization heb gekozen doordat de Tactical Marine wegvalt, is het mogelijk dan vroeger af te komen en samen met iemand meer ervaren m'n character sheet samen te stellen?
Ik kan daar waarschijnlijk wel iets vroeger zijn ja, rond 18u al of zelfs vroeger als dat beter uitkomt.

xajoka schreef:
oke nieuwe stats zijn

ws50 bs40 s40 t50 a40 int55 per45 wp30 fel30 (blijf dark angel vanwege mijn favoriete space marines)

eerste skills: hardy, signature wargear voor diene helm, pilote (personel) en eerste upgrade ws wat ws op 55 brengt

mijn gerief dat ik meeneem: chainsword en jumppack

dit zal normaal blijvend zijn
Ziet er goed uit. En of je gear blijvend is, daar moet je niet mee inzitten. Iedere missie mag je opnieuw gear selecteren naargelang de requisition. (dat houdt wel in dat je je jump pack en chainsword weer afgeeft op het einde van deze missie, maar voor de volgende requisition je het gewoon opnieuw.)
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptydi maa 20, 2012 9:36 pm

Mijn character is ook zo goed als klaar. Bij deze stats, skills, etc...


Stats: WS:45 BS:30 S:40 T:40 A:40 Int:50 Per:45 WP:50 Fel:30

Psy Rating: 3
Psychic Powers:
Smite
Avenger
Iron Arm

Talents & Traits:
Rite of Sanctioning

Skills:
Pilot
Psyniscience (standaard bij Librarian)

XP verdeling:

200xp voor +5WP (brengt totaal op 55)

100xp voor pilot
400xp voor Rite of Sanctioning

300xp resterend voor later.

Chapter bonusses:

+5S (brengt totaal op 45)
+2 Wounds
Victory Scripture: +2WS when fighting an enemy in single melee combat (brengt WS in zo een geval dan op 52)

Requisition:

15 voor Jump Pack
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptydi maa 20, 2012 10:47 pm

ik wil nog ff meegeven dat T echt belangrijk (vooral voor close combat) is aangezien je je T-bonus van de dmg die je neemt mag aftrekken

bvb:
stel ik krijg 20 pen 5 dmg op mijn body dan komt er nog 15 dmg door mijn armour (10 body armour -5 pen is nog 5 amour over. 20 - 5 armour is 15 dmg)
mijn T is 50 dus mijn T-bonus is 10 bij gevolg pak ik van de 15 dmg die er nog door komt nog 5 wounds

maar de sheets die ik voorlopig zie zien er goed uit Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptywo maa 21, 2012 9:30 am

Ja, dat ziet er al een heel goeie librarian uit, ik heb er zelf mee gespeeld, dus ik kan wel wat opmerkingen geven.

-Ten eerste wil ik in het algemeen herhalen: toughness rocks. De volle 50 toughness kiezen in plaats van 40 is like 6-10 extra wounds voor je character.
-Als je punten te kort hebt voor toughness: het lijkt redelijk onlogisch maar een librarian gebruikt zijn intelligence bijna nooit. Willpower is de stat. het is natuurlijk maar een suggestie, maar als ik dit character maakte zou ik INT serieus naar beneden schroeven en T en WS naar 50 brengen.
-De psychic powers die je hebt gekozen zijn dezelfde als de mijne, het is een heel sterke selectie. Het enige dat ik heb ondervonden is dat ik avenger zelden gebruik. Het is een full action, je moet al de ene beurt in positie komen en de volgende beurt schieten. En door het realtief beperkte berijk van avenger is de vijand tegen dan weg of hij heeft je in close combat. Smite is ziek goed en bijna alle offense you need. Achteraf bekeken was ik waarschijnlijk voor short range telepathy gegaan of augury zo. Still, het is een tough call, want als avenger eens deftig lukt, dan is het serieus wat haoc onder de imperium's enemies.
-Voor rite of sanctioning moet je een effect kiezen. (ik zet dat erbij op mijn sheet tussen haakjes). Ik ben voor wat harmless warp echoes gegaan.
-Er zijn verschillende pilot skills, je moet erbij zetten dat het pilot(personal) is.

Ik ben ondertussen nog aan iets herinnerd: Als je niet goed weet wat gedaan met je requisition: Je mag die doorgeven aan een andere speler. Tijdens de missie mogen jullie ook elkaar equipment doorgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptywo maa 21, 2012 10:36 am

Ik kan ook aanraden om niet al je XP te stoppen in combat abilities. Sommige van de adventures gaan er echt van uit dat je ook de nodige skills (chem use, forbidden lore, common lore, demolition, concealment, swim, ...) hebt. En hoe meer personages die hebben, hoe meer kans dat je de test zal slagen.

Thomas, als je graag hebt dat ik de nodige info op de blogsite plaats (xp overzicht, ...) laat maar weten en dat zet ik dat er bij ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptywo maa 21, 2012 11:00 am

Als je dat wilt doen mag dat zeker. Ik zou het ook waarderen als, als je ooit eens 10 minuten tijd hebt, misschien nog een paar gm tips of zo wilt doorsturen, nu ik eraan denk.

Dan nog even een aankondiging: Nu Robin ook volgende vrijdag kan komen is die sowieso de beste optie voor sessie 1, of Tom er nu zal zijn of niet. (4 spelers minstens, de rest kunnen er maar 3 komen). Ik heb met Nelly gebeld of dit past, en dat is in orde. Bij deze:
Sessie 1 gaat nu officieel door op vrijdag 23 maart, vanaf 19u tot de winkel sluit of het avontuur afgerond is, whichever comes first. Ik verwacht wel dat we met zoveel beginnende spelers 2 sessies gaan nodig hebben voor dit avontuur, maar je weet nooit. Ik hoop dat Tom kan komen, het zou ideaal zijn om volledig te zijn voor de eerste sessie en een speler met ervaring zal de zaak waarschijnlijk ook vlotter laten verlopen.
het is nu al woensdag, dus voor de zekerheid: Zeg/bel/sms het aan elkaar voort.

Ik zal er zelf al wat vroeger zijn (ten laatste 18u) voor spelers die nog vragen hebben omtrent regels of character creatie.

Nog een opmerking omtrent deeds:
Deeds zijn een speciaal soort talents die je in feite alleen maar kunt kiezen bij character creatie. Omdat nog niet iedereen gemakkelijk toegang heeft tot rites of battle, het sourcebook waar die deeds in staan, pas ik dit op deze manier aan: Deeds mogen gelijk wanneer worden gekozen, dus ook veel later dan character creatie. Een character mag wel nog steeds maar 1 deed hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptywo maa 21, 2012 11:15 am

Hollow_man schreef:
Als je dat wilt doen mag dat zeker. Ik zou het ook waarderen als, als je ooit eens 10 minuten tijd hebt, misschien nog een paar gm tips of zo wilt doorsturen, nu ik eraan denk.

no problem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptywo maa 21, 2012 1:34 pm

ik kan vrijdag ook (Robin en Kris wisten dit al en deze zijn op de hoogte dat het vrijdag tte doen is)

nu nog ff zeker zijn van Xander en Samuel

het wordt dus een volledige groep Smile

ikzelf zal ook wat vroeger aanwezig zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Emptywo maa 21, 2012 2:52 pm

ik probeer zo snel mogelijk aanwezig te zijn, 19uur zal een ten laatste zijn

nog vraagje voor de ervaren spelers
chemuse, wanneer kunt ge dat juist gebruiken? want drugs meeneme vraagt veel req en voor de rest zie ik alleen door trade een optie om gemakkelijk drugs mee te make
daarom dat ik als volgende exp wou weiden aan chemuse en trade

maar is chemuse daarvoor al nuttig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





deathwatch groep 3 startup Empty
BerichtOnderwerp: Re: deathwatch groep 3 startup   deathwatch groep 3 startup Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
deathwatch groep 3 startup
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opstart nieuwe Deathwatch groep
» Deathwatch RPG
» WIP deathwatch character
» deathwatch skills
» deathwatch storm warden assault marine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 3 Deathwatch RPG :: General stuff & BS-
Ga naar: