Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 6th edition training day(s)

Ga naar beneden 
+3
TimDG
Hollow_man
Necron
7 plaatsers
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptydi okt 16, 2012 11:12 am

Wie heeft er tijd en zin om nu zaterdag in de namiddag eens door de regels te gaan aan de hand van enkele kleine battles?

Voorstel : afspraak tussen 12 en 13 uur in Hermelijn. Tussen 13 en 14 uur eens door de algemene regels gaan (movement, shooting, assault, vehicles, missions) en stilstaan bij de grote veranderingen. Vanaf 14 uur spelen twee spelers (eventueel nog eens twee spelers op de andere tafel) een 1000 punten battle terwijl de rest helpt met opzoeken van regels zodat er zo weinig mogelijk fouten worden gemaakt.

Ik kan een leger meebrengen maar ik wil gerust gewoon bijstaan in het opzoeken van regels voor twee andere spelers. De spelers die een leger meebrengen, probeer vooral units te nemen waarvan je de regels goed kent zodat we opzoekwerk in de codexen kunnen beperken. Het zal niet de bedoeling zijn om een competitieve battle te spelen dus probeer een gebalanceerde lijst mee te brengen.

Inschrijvingen (deelname is uiteraard gratis):
- Jeroen "Necron" (support)
- Philbrecht (al spelend leren graag)
- Thomas "Hollow_Man" (spelen/support)
- Patrick
- "Wazdakka" (spelen)
-
-
-


Laatst aangepast door Necron op wo okt 17, 2012 4:22 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptydi okt 16, 2012 3:15 pm

Ik zie dat wel zitten. Ik ben zo'n mens die graag speelt, maar als er mensen zijn met minder games achter hun naam snap ik wel dat die de ervaring misschien beter kunnen gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
TimDG
Cold One Knight
TimDG


Aantal berichten : 186
Registration date : 16-10-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Welle

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptydi okt 16, 2012 10:32 pm

facts voor mij zaterdag:) dus helaas:s
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptywo okt 17, 2012 1:12 am

ik kan helaas ook niet.
facts stond al een maand op de planning :/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptywo okt 17, 2012 9:14 am

Ik heb interesse !

Mogelijk breng ik figurines mee.

vraag / opmerking :

misschien kunnen we een "grand melee" doen, waar dan allerlei speciallekens opstaan om op te zoeken? Gewoon 2 kanten waar vanalles staat,om zodanig alles wat te kunnen opzoeken. (eventueel op de 2de tafel)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptywo okt 17, 2012 9:56 am

Patrick schreef:
Ik heb interesse !

Mogelijk breng ik figurines mee.

vraag / opmerking :

misschien kunnen we een "grand melee" doen, waar dan allerlei speciallekens opstaan om op te zoeken? Gewoon 2 kanten waar vanalles staat,om zodanig alles wat te kunnen opzoeken. (eventueel op de 2de tafel)

Het zijn niet alleen de regels maar ook het spel zelf dat moet bekeken worden. En multi-player is een afwijking op de basisruleset dus ik zou dat zeker niet aanraden op een eerste trainingday. Maar we zullen zien met hoeveel volk we zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptywo okt 17, 2012 10:06 am

Necron schreef:
Patrick schreef:
Ik heb interesse !

Mogelijk breng ik figurines mee.

vraag / opmerking :

misschien kunnen we een "grand melee" doen, waar dan allerlei speciallekens opstaan om op te zoeken? Gewoon 2 kanten waar vanalles staat,om zodanig alles wat te kunnen opzoeken. (eventueel op de 2de tafel)

Het zijn niet alleen de regels maar ook het spel zelf dat moet bekeken worden. En multi-player is een afwijking op de basisruleset dus ik zou dat zeker niet aanraden op een eerste trainingday. Maar we zullen zien met hoeveel volk we zijn.

IC, True...

Misschien dan eventueel een lijst met speciallekes. Zoals die vliegers & Anti-Air zouden aan bod moeten komen. (en deep strike)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptywo okt 17, 2012 3:15 pm

Ik kan zeer hoogstwaarschijnlijk ook komen, en ik kan mijn chaos space marines meenemen.
Anders ook een heldrake? voor de flyer rules zeker te kunnen gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptywo okt 17, 2012 4:03 pm

Breng maar mee. Heb altijd al eens op een heretic drake willen slagen Twisted Evil

ik breng ook mijn Storm Eagle mee, just in case
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Emptywo okt 17, 2012 10:55 pm

ja goed idee, ben wat te hard van stapel gelopen, kans is groot dat ik niet zou kunnen komen, maar ik doe mijn best! (kwestie van mij toch één keer aan mijn afspraak te houden), maar die heldrake kan ik toch niet beloven :p

heb nog eens naar de prijs van da ding gekeken, geslikt en iets anders gezocht xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





6th edition training day(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: 6th edition training day(s)   6th edition training day(s) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
6th edition training day(s)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training battles
» training warmachine
» Toernooi training day zaterdag 30 maart
» 6th edition campaign
» 6th edition FAQ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: