Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 General stuff

Ga naar beneden 
+19
Arne
Gannon
s7sins
TimDG
FL3X
Brett
Raggbur
Hollow_man
Philuz XIII
Patrick
kris
Tenderleaf
Shas'o Jon'as
Oracles
Nickodemus
xajoka
coves
Bart VM
Necron
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 9:17 am

We hebben per team ook een team captain nodig.

Taken van de team captain:
- coordinatie binnen zijn team (maw zorgen dat teamleden die niet aanwezig kunnen zijn op de campaign avond hem laten weten tegen wie ze graag of helemaal niet willen uitkomen)
- aanspreekpunten voor het andere team (maw als het niet lukt om af te spreken met een speler voor een challenge, laat je dit weten aan zijn team captain die dan ook nog eens probeert die speler te bereiken)
- knopen doorhakken bij de challenges als het team er niet aan uit geraakt

De team captain zal moeten aanwezig kunnen zijn op zo veel mogelijk campaign avonden. Ik zal proberen te overleggen met de team captains over de datums van de campaign avonden zodat dit zo vaak mogelijk lukt. De team captain moet ook bereikbaar zijn (regelmatig forum checken, ...).

Ikzelf zou liever geen team captain zijn. De overige coordinatie van de campaign vereist al genoeg tijd en inspanning.

Kandidaten mogen hier op het forum posten en als de meerderheid van het team akkoord is, wordt dat de officiële team captain. Als er geen kandidaten naar voren komen zullen we chinese vrijwilligers moeten aanduiden Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 10:24 am

Tja, ik vind die voorelen nog steeds te straf, maar blijkbaar kunnen die niet meer gewijzigd worden. Er is maar één ding dat ik eraan kan doen methinks, en dat is WINNEN. Lets claim all the overpoweredness for ourselves!!!
Ow man, dat eerste voordeel doet me er bijna spijt van krijgen dat ik niet daemons heb gezegd... Het toont wel aan dat een aantal legers veel beter varen bij die dingen dan andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 12:46 pm

Citaat :
nschrijvingen

Team "Order"

The Achilus Crusade
Bart "Bart VM" - Space Marines
Philippe "Philuz XIII" - Black Templars
Pieter "Coves" - Grey Knights
Jonas "Oracles" - Imperial Guard
Tom "Tenderleaf" - Space Wolves
Patrick "Patrick" - Space Marines
Kobe "Raggbur" - Blood Angels

Their unexpected Allies
Olivier "Lord_Ebonius" - Orks
Bart "Bart VdB" - Eldar

Team "Disorder"

The Orpheus Salient (Hive Fleet Dagon)
Jonas "Shas'o Jon'as" - Tyranids

The Canis Salient (Greyhell Front)
Xander "Xajoka" - Tau

The Acheros Salient (Cellebos Warzone)
Jeroen "Necron" - Space Wolves
Arthur "Wazdakka" - Chaos Space Marines
Kris "Kris" - Necrons
Brett "Brett" - Necrons

Their unexpected Allies
Thomas "Hollow_Man" - Dark Eldar
Nick "Nickodemus" - Dark Elda

Een paar vraagjes hierbij.

Als jij bij disorder speelt moet je codex dan niet Chaos SM zijn?

Afgaande op Patrick zijn titel van zijn SM's, speelt hij dan niet Space Wolfs?

En Jonas? Die speelt toch met Renegade IG? Dat zijn toch heretics? En ge weet toch wat ik over heretics denk? En ge steekt da in mijn team? Of is het de bedoeling dat we onder elkaar ook nog wat battlekes doen? Da gaat ni lang duren met die heretics. Want da zijn heretics. En heretics vind ik ni tof. Krijg daar wel wat bonuskes tegen. Allé, normaal toch, behalve van mijn GM. Die vind niemand heretic. Terwijl ik iedereen heretic vind. En heretics vind ik niet tof. Of had ik dat al gezegd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 1:28 pm

Philuz XIII schreef:
Als jij bij disorder speelt moet je codex dan niet Chaos SM zijn?

Het is in dit geval geen imperial vs chaos campaign want dat kwam niet uit. Het is dus niet noodzakelijk om Chaos SM codex te spelen. Mijn space wolves vol met chaos symbolen beschouw ik in een narative campaign wel Chaos. Voor mijn part speelt er iemand thousand sons met behulp van de grey knight codex, dan zou die ook bij disorder terechtkomen. We bekijken de teams qua fluff en niet qua codex.

Philuz XIII schreef:
Afgaande op Patrick zijn titel van zijn SM's, speelt hij dan niet Space Wolfs?

Voor zover ik begrepen had ging hij spelen met de SM codex.

Philuz XIII schreef:
En Jonas? Die speelt toch met Renegade IG? Dat zijn toch heretics? En ge weet toch wat ik over heretics denk? En ge steekt da in mijn team? Of is het de bedoeling dat we onder elkaar ook nog wat battlekes doen? Da gaat ni lang duren met die heretics. Want da zijn heretics. En heretics vind ik ni tof. Krijg daar wel wat bonuskes tegen. Allé, normaal toch, behalve van mijn GM. Die vind niemand heretic. Terwijl ik iedereen heretic vind. En heretics vind ik niet tof. Of had ik dat al gezegd?

Ik was daar ook van uit aan het gaan maar ik heb hem dat vorige week nog eens gevraagd en hij dacht eerder bij de imperials te spelen. Ze zijn maar een beetje corrupt. Het kan er nog net door Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 3:13 pm

Philuz XIII schreef:

Een paar vraagjes hierbij.

Als jij bij disorder speelt moet je codex dan niet Chaos SM zijn?

Afgaande op Patrick zijn titel van zijn SM's, speelt hij dan niet Space Wolfs?

En Jonas? Die speelt toch met Renegade IG? Dat zijn toch heretics? En ge weet toch wat ik over heretics denk? En ge steekt da in mijn team? Of is het de bedoeling dat we onder elkaar ook nog wat battlekes doen? Da gaat ni lang duren met die heretics. Want da zijn heretics. En heretics vind ik ni tof. Krijg daar wel wat bonuskes tegen. Allé, normaal toch, behalve van mijn GM. Die vind niemand heretic. Terwijl ik iedereen heretic vind. En heretics vind ik niet tof. Of had ik dat al gezegd?

Da's een mix van de 2 lol!

(k'ben nog ni 100% zeker of ik met Space Marine's of Space Wolves ging spelen)
++++ Communication from Ice Wolves Regional HQ ++++
Battle Brothers,

Waar zijn die Renegate Imperial Guards ? Death to the Heretics !

Ik versterk uw gelederden Lord Wie ook weer?

Ik vind dat we de Battles waarbij die Orc's en Elder betrokken bij zijn moeten bijstaan (met Orbital strikes als een stok achter de deur) om zeker te zijn dat ze zich 120% inzetten voor The Empire en The Emperor! Gezien conflict van interesses vind ik dat dit een noodzakelijkheid is !

Ik ben er zeker van dat onze Battle Brothers dit ten zeerste zullen beaamen en bekrachtigen. (met Bolter fire, Lasgun's en zo ...)

signed

Capt. Calx of the Ice Wolves.
++++ End Communication ++++
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 5:32 pm

Citaat :
Ik versterk uw gelederden Lord Wie ook weer?

Lord Castellan Philbrecht, Slayer of Heretics, Chosen of the Emperor, High Lord of the XIII th Crusade for Achilus (niet de pees)

Citaat :

Ik vind dat we de Battles waarbij die Orc's en Elder betrokken bij zijn moeten bijstaan (met Orbital strikes als een stok achter de deur) om zeker te zijn dat ze zich 120% inzetten voor The Empire en The Emperor! Gezien conflict van interesses vind ik dat dit een noodzakelijkheid is !

Gebruik meestal die stok voor die Orcjes te slaan maar we kunnen hem wel eens achter de deur zetten nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 8:08 pm

Necron schreef:

Bart VM schreef:
Misschien een domme vraag, maar waarom al op voorhand alle scenario's en beloningen bekend maken? Een narrative campaign is een beetje zoals een Deathwatch avond, je krijgt een setting voorgeschoteld, en het verhaal evolueert naargelang de spelers presteren. Alles op voorhand vrijgeven is een beetje als bij Deathwatch zeggen 'OK, jullie hebben deze battles waaruit jullie kunnen kiezen, en wanneer je deze wint, unlock je x, win je de andere dan win je y, enz.'. Ik had persoonlijk gestopt bij de introductie, en op het einde van elke CR de winnaar en special rules bekend gemaakt, alsook de setting van de volgende CR. Dan speel je de campagne zoals je een boek leest, telkens wordt iets meer duidelijk tot je op het einde van de campaign het hele verhaal kent. Enfin, kritiek geven is makkelijk natuurlijk, ik zal ook eens iets dergelijks moeten in mekaar flansen om te ondergaan hoe moeilijk het eigenlijk wel is Wink
Thomas heeft het al laten vallen maar ik kan het niet maken om elke ronde iets nieuws uit te vinden als ik zelf meespeel. Als je een game master hebt die niet meespeelt en puur de campaign organiseert, kan je dat wel zo doen. Op deze manier weet iedereen op voorhand de speltechnische aspecten van de campaign en zijn er geen verassingen. De story van deze missies ligt nog niet vast. Dat zal wel nog uitgeschreven worden op basis van wie de battle speelt. En het blijft aan de teams om daar al dan niet rekening mee te houden als ze hun champion kiezen.
Oh, ik dacht weeral aan iets simpelers: je hebt de campagne al goed voorbereid, het enige dat ik niet had gedaan was het al openbaar gemaakt. Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben moest één kan bevoordeeld worden. Het is geen toernooi, het is een narative campaign. Het is best wel leuk om als underdog tegen alle odds te overwinnen. Zeker tegen die puntoorkes (happy or other).

Philuz XIII schreef:
En Jonas? Die speelt toch met Renegade IG? Dat zijn toch heretics? En ge weet toch wat ik over heretics denk? En ge steekt da in mijn team? Of is het de bedoeling dat we onder elkaar ook nog wat battlekes doen? Da gaat ni lang duren met die heretics. Want da zijn heretics. En heretics vind ik ni tof. Krijg daar wel wat bonuskes tegen. Allé, normaal toch, behalve van mijn GM. Die vind niemand heretic. Terwijl ik iedereen heretic vind. En heretics vind ik niet tof. Of had ik dat al gezegd?
Ik heb gezocht en gezocht en gezocht, maar heb niks gevonden waar ik aanstoot kon aan nemen. Well played, sir, well played.

Philuz XIII schreef:
Citaat :
Ik versterk uw gelederden Lord Wie ook weer?
Lord Castellan Philbrecht, Slayer of Heretics, Chosen of the Emperor, High Lord of the XIII th Crusade for Achilus (niet de pees)
Je vergat 'Guardian of the Enormous Ego'... Just sayin'
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 10:17 pm

Citaat :
Citaat:
Ik versterk uw gelederden Lord Wie ook weer?

Lord Castellan Philbrecht, Slayer of Heretics, Chosen of the Emperor, High Lord of the XIII th Crusade for Achilus (niet de pees)

Je vergat 'Guardian of the Enormous Ego'... Just sayin'

LOL

ok, een beetje toned down dan

2nd Lord Castellan Philbrecht, Slayer of some Heretics, Wannabee Chosen of the Emperor, Little Lord of the XII th Crusade for Achilus
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptyvr aug 31, 2012 12:20 am

Oh, in feite heeft Bart gelijk, ik moet toegeven dat er waarschijnlijk een minder competitieve geest nodig is dan de mijne om dat te zien. Het is inderdaad geen toernooi, dus hoe erg sommige bonussen zijn is eigenlijk niet zo belangrijk. Nieuwe angle: Bring it! You'll need every advantage you can get!!! Zeker die ingeblikte mannetjes (groen zwart of een andere random kleur)

Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptywo sep 05, 2012 7:54 pm

vo wa? om dark eldar te herleiden naar tandenstokers? Dude... we zijn daar zelfs al te laat voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 10:28 am

Necron schreef:
We hebben per team ook een team captain nodig.

Taken van de team captain:
- coordinatie binnen zijn team (maw zorgen dat teamleden die niet aanwezig kunnen zijn op de campaign avond hem laten weten tegen wie ze graag of helemaal niet willen uitkomen)
- aanspreekpunten voor het andere team (maw als het niet lukt om af te spreken met een speler voor een challenge, laat je dit weten aan zijn team captain die dan ook nog eens probeert die speler te bereiken)
- knopen doorhakken bij de challenges als het team er niet aan uit geraakt

De team captain zal moeten aanwezig kunnen zijn op zo veel mogelijk campaign avonden. Ik zal proberen te overleggen met de team captains over de datums van de campaign avonden zodat dit zo vaak mogelijk lukt. De team captain moet ook bereikbaar zijn (regelmatig forum checken, ...).

Ikzelf zou liever geen team captain zijn. De overige coordinatie van de campaign vereist al genoeg tijd en inspanning.

Kandidaten mogen hier op het forum posten en als de meerderheid van het team akkoord is, wordt dat de officiële team captain. Als er geen kandidaten naar voren komen zullen we chinese vrijwilligers moeten aanduiden Twisted Evil

Is er niemand die dit ziet zitten ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 3:25 pm

Mja, ik zie het minder zitten omdat ik door mijn voeg-laat werkritme waarschijnlijk toch één op 2 avonden er niet ga kunnen zijn, en omdat ik niet zie hoe ik, als het die ander niet lukt, dan wél niet reagerende mensen zou kunnen bereiken.

@ tenderwolf: zelfs tandesntokers kunnen imperials verslaan. prepare to die the death of a thousand stings!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 7:01 pm

Hollow_man schreef:
@ tenderwolf: zelfs tandesntokers kunnen imperials verslaan. prepare to die the death of a thousand stings!
Challenge accepted. Sting, meet rather large hammer.

INTO THE FIRES OF BATTLE, UNTO THE ANVIL OF WAR!!! FOR THE EMPEROR!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 7:18 pm

Bart VM schreef:
FOR THE EMPEROR!!!

traiterous alpha legion marines !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 8:27 pm

Bart VM schreef:
INTO THE FIRES OF BATTLE, UNTO THE ANVIL OF WAR!!! FOR THE EMPEROR!!!

Take this one alive, I believe he could amuse me as court jester for at least a few days before he tries to kill himself.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptyvr sep 07, 2012 10:04 am

death of a thousand stings huh? So that's how toothpicks kill. they bore us to death...

it truly is a pity your race has no warriors, only bad poets. it puts you in the bottom of our exterminatus list...

*sigh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptyma sep 17, 2012 9:19 pm

Mijn warlord is Baron Sathonyx, the Helfather, Lord of the Middle Dark, Master of the Skyborne court, the Lord Hellion.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptyma sep 17, 2012 11:46 pm

Hollow_man schreef:
Mijn warlord is Baron Sathonyx, the Helfather, Lord of the Middle Dark, Master of the Skyborne court, the Lord Hellion.
Ash schreef:
Well hello Mr. Fancy Pants. I got news for you. Right now you're master of two things: Jack and Shit. And Jack just left town.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydi sep 18, 2012 2:14 pm

In that case shit is all I'll bring down on your neck, it's unlikely more is required.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptydi sep 18, 2012 2:29 pm

Hollow_man schreef:
In that case shit is all I'll bring down on your neck, it's unlikely more is required.

Just don't bring a fan along :-)

If you do please notify so I get my umbrella ready :-D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptyvr sep 21, 2012 11:14 am

Epic Ash is EPIC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggbur
Guardmaster
Raggbur


Aantal berichten : 53
Registration date : 10-07-12
Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptywo sep 26, 2012 4:39 pm

Holy Emperors Toilet of Terra!

This topic just made my day...
(And it was one that included a sick version of me & 3 hours of physical education in the rain...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raggburscodex.blogspot.com
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptywo okt 10, 2012 1:36 pm

Wanneer willen jullie van start gaan met de nieuwe campaign? Eind deze maand / begin volgende maand al of lassen we eerst nog wat pauze in ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptywo okt 10, 2012 1:51 pm

voor mij zelfde, alleen januari gaat niet door examens XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Emptywo okt 10, 2012 10:08 pm

Maakt mij niet uit, misschien beter vroege rof ik blijf dat painten uitstellen... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





General stuff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
General stuff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New FW stuff
» wa stuff dak weg doen
» Green stuff
» Cool stuff
» nieuw FW stuff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 6th ed. narative escalation campaign-
Ga naar: