Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 battle vrijdag 6/7

Ga naar beneden 
+3
Necron
xajoka
coves
7 plaatsers
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyzo jul 01, 2012 11:06 am

iemand zin in een battleke 6th de vrijdag? 1750 punten ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyzo jul 01, 2012 12:01 pm

Hoe laat en 6de of 5de rules?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyzo jul 01, 2012 12:03 pm

xajoka schreef:
Hoe laat en 6de of 5de rules?

5 battles op 1 weekend is blijkbaar niet genoeg voor u Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyzo jul 01, 2012 12:37 pm

6th edition rules rond 18u30?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyzo jul 01, 2012 1:38 pm

Ik wil best ook afkomen als iemand anders ook zin heeft om een nen battle me de nieuwe regels te spelen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyzo jul 01, 2012 2:55 pm

Necron schreef:
xajoka schreef:
Hoe laat en 6de of 5de rules?

5 battles op 1 weekend is blijkbaar niet genoeg voor u Smile

Ik kan nooit genoeg battles spelen Smile
Na vant weekend benk voor 2weken weg en juist 2maand stil gelegen en deathwatch gemist Sad
Meer als genoeg fighting spirit hier :p

Maar moet natuurlijk wakker zijn op grand open XD
Is het mogelijk om de battle vroeger te leggen?
Want met nieuwe rules gaat et sowieso langer duren en zou toch tegen 11 tenlaatste wil afronden
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyma jul 02, 2012 5:36 pm

18u15 is voor mij het vroegste dat ik kan...
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptydi jul 03, 2012 9:53 am

geen probleem, ik zal er zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptydi jul 03, 2012 11:22 pm

Iemand voor deze vrijdag voor eens 6th edition te testen tegen mijn 'crons? Liefst niet teveel punten, aangezien er genoeg geklooid zal worden met de nieuwe regels, alhoewel ik de rest van mijn leger wel eens wil afstoffen indien nodig... Bij voorkeur rond 20u?
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptywo jul 04, 2012 5:58 pm

xajoka schreef:
geen probleem, ik zal er zijn Smile

good Smile

zullen wel zien hoe vlot het gaat, en kunnen nog altijd vroeger stoppen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptywo jul 04, 2012 7:27 pm

coves schreef:
xajoka schreef:
geen probleem, ik zal er zijn Smile

good Smile

zullen wel zien hoe vlot het gaat, en kunnen nog altijd vroeger stoppen Wink

kga die middag om 1uur ook al eens tegen samuel spelen en al druk rules aant bespreken met mijn broer waar we verschillende interpretaties hebben XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptywo jul 04, 2012 8:32 pm

Brett schreef:
Iemand voor deze vrijdag voor eens 6th edition te testen tegen mijn 'crons? Liefst niet teveel punten, aangezien er genoeg geklooid zal worden met de nieuwe regels, alhoewel ik de rest van mijn leger wel eens wil afstoffen indien nodig... Bij voorkeur rond 20u?
Ik raak helaas niet door de regels van 6th tegen dan. 't is warm, en ik ben nogal lui... Anders direct.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptywo jul 04, 2012 8:34 pm

Bart VM schreef:
Brett schreef:
Iemand voor deze vrijdag voor eens 6th edition te testen tegen mijn 'crons? Liefst niet teveel punten, aangezien er genoeg geklooid zal worden met de nieuwe regels, alhoewel ik de rest van mijn leger wel eens wil afstoffen indien nodig... Bij voorkeur rond 20u?
Ik raak helaas niet door de regels van 6th tegen dan. 't is warm, en ik ben nogal lui... Anders direct.

Van wat ik al gehoord heb gaat uwen foot list die ge een tijdje geleden gespeeld hebt nochtans fantastisch zijn in de nieuwe editie Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptywo jul 04, 2012 9:11 pm

persoonlijk vind ik 6st er op veel vlakken op verbeterd, enkel aussault units hebben meer nadelen gekregen
zeker genestealers waar in mijn ogen infiltrate waardeloos is geworden

voor de rest hullpoints, characters, vooreste sterven eerst, flyers,... alles is leuker en interessanter geworden
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptydo jul 05, 2012 12:28 pm

Denk nochtans dat assault forces vrij goed zijn... Termies zijn pokkehard en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)

Denk ook niet dat footslogging the way to go zal zijn in 6th,hebben uiteindelijk maar een kleine buff gehad en daarvoor blijft de shooting ook te sterk
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptydo jul 05, 2012 7:51 pm

Philuz XIII schreef:
en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)
Iedereen verklaart je voor zot als je Assault Marines inzet bij 5th edition. Je moet maar eens rondvragen naar hoe de mijne presteerden, met een Chaplain erbij Wink. Elke unit heeft m.i. zijn nut, maar je moet gewoon de sterktes ontdekken. In 5th rekende men alle units af op hoe sterk ze waren in anti-tank. Assault Marines is zo'n unit die echt kan schitteren in een lijst, maar je mag ze niet gebruiken als tankhunters. Twee flamers, en twee powerweapons (één van de sergeant, één van de Chaplain), mét rerolls to hit op de charge kan veel neer krijgen. Zelfs tegen 10 Genestealers met een Broodlord erbij die opeens van de flanken kwamen hebben ze al gewonnen Twisted Evil .
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptydo jul 05, 2012 8:14 pm

maar nu kunnen stealers niet meer deftig flanken en met infiltrate mogen ze pas beurt 2 chargen

nu moeten ze gewoon mee gedeployed worden en gegarandeerd dat dat massaal wordt af geschoten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptydo jul 05, 2012 10:03 pm

Citaat :
Philuz XIII schreef:
en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)

Iedereen verklaart je voor zot als je Assault Marines inzet bij 5th edition. Je moet maar eens rondvragen naar hoe de mijne presteerden, met een Chaplain erbij Wink. Elke unit heeft m.i. zijn nut, maar je moet gewoon de sterktes ontdekken. In 5th rekende men alle units af op hoe sterk ze waren in anti-tank. Assault Marines is zo'n unit die echt kan schitteren in een lijst, maar je mag ze niet gebruiken als tankhunters. Twee flamers, en twee powerweapons (één van de sergeant, één van de Chaplain), mét rerolls to hit op de charge kan veel neer krijgen. Zelfs tegen 10 Genestealers met een Broodlord erbij die opeens van de flanken kwamen hebben ze al gewonnen Twisted Evil .

Wist dat ze in 5th sucken lol
maar voor mij in 6th met mijn nieuwe 'Rage' rule... +2 attack op de charge en dan nog chapie erbij voor re-rolls to hit, nog een extra attack(Hammer of Wrath) voor jump packs, dan nog de mogelijkheid om de charge distance te re-rollen. Ni slechtekes als ge der op één of andere manier er in slaagt om ze ergens heel te laten toekomen.. lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyvr jul 06, 2012 12:16 am

Bon ik zal dan maar wat voort prutsen aan mijn ghost ark morgen... kwestie van toch weer aan wat meer punten te geraken farao Next time ...
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyvr jul 06, 2012 1:33 pm

Philuz XIII schreef:
Citaat :
Philuz XIII schreef:
en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)

Iedereen verklaart je voor zot als je Assault Marines inzet bij 5th edition. Je moet maar eens rondvragen naar hoe de mijne presteerden, met een Chaplain erbij Wink. Elke unit heeft m.i. zijn nut, maar je moet gewoon de sterktes ontdekken. In 5th rekende men alle units af op hoe sterk ze waren in anti-tank. Assault Marines is zo'n unit die echt kan schitteren in een lijst, maar je mag ze niet gebruiken als tankhunters. Twee flamers, en twee powerweapons (één van de sergeant, één van de Chaplain), mét rerolls to hit op de charge kan veel neer krijgen. Zelfs tegen 10 Genestealers met een Broodlord erbij die opeens van de flanken kwamen hebben ze al gewonnen Twisted Evil .

Wist dat ze in 5th sucken lol
maar voor mij in 6th met mijn nieuwe 'Rage' rule... +2 attack op de charge en dan nog chapie erbij voor re-rolls to hit, nog een extra attack(Hammer of Wrath) voor jump packs, dan nog de mogelijkheid om de charge distance te re-rollen. Ni slechtekes als ge der op één of andere manier er in slaagt om ze ergens heel te laten toekomen.. lol

Het enige is als ge die bonussen wilt moogt ge maar 6" bewegen in de movement phase Razz ; dus ofwel verder bewegen ofwel charge distance herrollen + impact hits ... choices, choices Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyza jul 07, 2012 7:45 am

en hoe ging het met de 6th edition battle?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Emptyza jul 07, 2012 8:33 am

6st geeft een meer verhalend element in spel en grappige sy-ituaties (nen guard dor bos doodgemept :p)
psycker gaves zijn langs nen kant mss iets te random
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





battle vrijdag 6/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: battle vrijdag 6/7   battle vrijdag 6/7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
battle vrijdag 6/7
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» battle vrijdag 6/4/12
» vrijdag avond iemand een battle?
» 1750 punten battle op vrijdag 9/4?
» 40k battle
» 40k battle deze vrijdag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: