Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 1750 punten battle op vrijdag 9/4?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

1750 punten battle op vrijdag 9/4? Empty
BerichtOnderwerp: 1750 punten battle op vrijdag 9/4?   1750 punten battle op vrijdag 9/4? Emptyzo apr 04, 2010 9:21 pm

Ik wil zien of het luisteren van mijn guardsmen gelijk opgaat met het aantal punten van de battle. Nu heb ek gezien dat ze op 500 niet luisteren, zelfs na executie Laughing , dus wie een 1750 battle wil spelen volgende vrijdag, let me know Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

1750 punten battle op vrijdag 9/4? Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1750 punten battle op vrijdag 9/4?   1750 punten battle op vrijdag 9/4? Emptydi apr 06, 2010 9:14 am

Was de battle tegen de witchhunters geen succes?

Ik ga moeten passen voor nu vrijdag. Controleer best eens met Philippe en Nelly want het zou kunnen mordheim zijn ook ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

1750 punten battle op vrijdag 9/4? Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1750 punten battle op vrijdag 9/4?   1750 punten battle op vrijdag 9/4? Emptydi apr 06, 2010 5:45 pm

twas een grandioos succes ... I killed the witch myself ... maar dan is spontaan helemaal mijn leger van tafel beginnen lopen Laughing ... stomme psychic death-scream Neutral . Maar toch; I killed the witch, dus morele overwinning voor mij: voor zijn witch-killing prestatie heeft mijne commissar de painting table al gepasseerd Twisted Evil . Het was iig nen zeer plezanten battle.

En ik weet dat het mordheim is, maar ik denk wel dat er meestal nog een tafel vrij is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1750 punten battle op vrijdag 9/4? Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1750 punten battle op vrijdag 9/4?   1750 punten battle op vrijdag 9/4? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1750 punten battle op vrijdag 9/4?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat heb je nodig om een x aantal punten battle te spelen
» battle vrijdag 6/7
» 40k battle deze vrijdag
» vrijdag avond iemand een battle?
» battle vrijdag 6/4/12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: