Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Start righteous fury

Ga naar beneden 
+3
Quick Ben
Rotten
Hollow_man
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyzo mei 06, 2012 4:46 pm

De tweede missie die groep 3 zal spelen is getiteld 'Righteous Fury'. het Kill-team bevindt zich op de strike cruiser 'Thunder's word', onder direct bevel van captain Alexander Varvus. Een half uur geleden kwam er een boodschap aan voor Varvus, en nu komen de spelers aan ind e briefing room.

Captain Vavus fixes each member of the Kill-team with a stony gaze as they enter. A servitor that is hovering nearby rumbles up on brass casters, its limp corpselike torso bobbing as it moves. It hands a summarised briefing on a data-slate to each marine. “Brothers” commences the Captain “we are pressed with a matter of great urgency. Several days ago we lost contact with one of our Watch Stations.” He pauses and with a command wand illuminates the relevant planet on a star chart projection. “Watch Station Shedu in the Slinnar Drift… in the run up to its final transmission we received over two hundred reports of Ork Warships entering the system. What makes this unusual is that though we no longer have contact with the Watch Station it doesn‟t appear destroyed, either at the hands of the enemy or by its own intervention”. With an indicatory flick from the command wand the servitor alters the image to show the host of ork vessels, “As you can see we are looking at the assembly of more than just a raiding party, ork gatherings like this only happen under extreme leadership. Fortunately, they disperse just as quickly when that leader is removed, but we are yet to identify this new Green-skin Warboss”.

“Watch Station Shedu is built into an asteroid that is locked into a stable orbit around its target planet. It is normally unmanned, run entirely by its blessed machine spirit, though it can house a Killteam on extended operations and contains supplies and weaponry for their re-equipping. The Techmarines back on Erioch have managed to locate its silent running beacon, a kind of faint signal that lets us know the Station is still operational, but strangely no reports of cloaking failure or power surges that could have overloaded the shields... no engagement reports from its automated armaments… Nothing… it is as if it gave up and surrendered in the face of the arriving Ork fleets”. The servitor operates several cog-like control wheels on the pic-enlarging equipment and a more detailed map of the Drift appears. “As you can see this area of space marks the border of the Outer Reach, and is far from the Crusade‟s many warzones, it would be of little significance to us if it was not for the curious stability of local Warpspace conditions in the region. The Master of the Vigil does not believes the Orks can be aware of this fact but also does not wish to leave it to chance that they are ignorant about the area of space they are assembling in.”

“The planet known as Shedu is the only life sustaining world at the edge of a long, drawn-out star cluster known as the Slinnar Drift. The formation owes its unusual qualities, in the form of highly rich mineral resources and exotic chemical elements, to the hostile planets that are found close to the system‟s active proto-stars. This may also be the source of stability for craft translating into real space in the area… This is good and bad news for us, it means we will be able to sneak in very close to the target by coming out of warp almost in orbit of Shedu its self. However it does mean the ork forces are growing at an unprecedented rate so once we insert we are on our own until extraction”

Primary Objective: Discover why contact with Watch Station Shedu has been lost.
Primary Objective: Reconnoitre the Ork Strength and activities on the planet surface.
Secondary Objective: Eliminate any direct threat to the Watch Station.

De Thunder's word heeft gear aan boord ter waarde van 65 requisition per speler.
Jullie mogen hier al nadenken en discussiëren welke methode jullie gaan gebruiken om watch station shedu te bereiken (drop pod, thunderhawk, te voet (slecht idee Razz)),... Captain Varvus herinnert jullie eraan dat jullie met 5 zijn en de orks met... meer, en hij raadt een stealthy approach aan.
Denk ook al een beetje na over welke oath jullie gaan kiezen voor deze missie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyzo mei 06, 2012 8:01 pm

kunnen we op droppods of thunderhawk een cloaking shield laten zetten? of een thunderhawk camoufleren dat het meer op een schip van de orcs lijkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyzo mei 06, 2012 9:44 pm

Tsja, als we de motoren uit nen thunderhawk halen en er een beetje op slaan me een stel powerfists, ze der terug in insteken, der nog wa op slaan, hem helemaal in het rood verven voor pure snelheid, der nog wa spikey bitz oplakken(proper orky bitz i.e. beakie helmets Smile) moet het wel werken. Natuurlijk moeten we tijdens het opstijgen altijd luidkeels 'Waaaaaaaaaaaggggghhhh!' roepen en heel hard geloven da onze motoren nog werken ^^

S


Laatst aangepast door Quick Ben op zo mei 06, 2012 9:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelling ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyzo mei 06, 2012 9:53 pm

Hmmm, eigenlijk,.... misschien lukt het zelf nog :p (minus het slaan op motoren). Tis natuurlijk zwaar tegen de Codex Astartes :p...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyzo mei 06, 2012 11:09 pm

Cloaking fields komen zelden tot nooit voor op zo'n kleine transportmiddellen, vooral omdat ze in de gigantische duisternis van de ruimte sowieso zo goed als onzichtbaar zijn. de Thunder's word heeft zoiets zeldzaam niet aan boord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyma mei 07, 2012 3:41 pm

en de camouflage?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyma mei 07, 2012 10:48 pm

In principe kan het, maar het verminken van gear is tegen de codex astartes en zal jullie waarschijnlijk de eeuwige haat van het mechanicum opleveren.


Laatst aangepast door Hollow_man op di mei 08, 2012 10:22 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptydi mei 08, 2012 9:22 am

Anders eerst een stel deathwind pods(=lege drop pods me rocket launchers) afvuren om als afleiding te dienen en zo orken de andere kant op te lokken Smile, mss lukt het ook met een enkele gewone pod, zolang die maar genoeg lawaai maakt :p

S
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptydi mei 08, 2012 9:48 am

en anders moeten we in 1 droppod kruipen (liefst zo klein mogelijk) en enkel die afvuren de kans dat ze ons zien is toch miniem en als ze ons zien "landen" is het toch te laat :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyma mei 14, 2012 10:15 am

Wordt er dan een manneke voor mij en voor Robin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyma mei 14, 2012 2:28 pm

Ik heb genoeg figuren om te proxiên, maar geen space marines. Het wordt zo stilaan tijd dat je daar zelf eens voor zorgt zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyma mei 14, 2012 4:15 pm

Woohoo! Hatred Fish is precies handig in deze missie =P
En ja, zelf een mannetje, als ik verf kan lenen geen probleem, ma om da allemaal zelf te kopen om zo 1 manneke ineen te steken is wat zotjes Smile
Ma denk wel da ik da kan vinden die verf. En ja, die mannekes, da's wss in een doosje van een stuk of 5 - 6 (volgens wat ik bij Nelly in de winkel al heb willen zien)

Betreft onze approach naar de planeet toe .. De Pods beziggen omdat ze ons dan toch bijna niet zien. Is er geen iets groter landingsschip met stealthoptie beschikbaar?
En omdat de GM nog wel eens creatief zou kunnen zijn, ook de garantie dat we veilig landen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyma mei 14, 2012 4:40 pm

Xeraz schreef:
Woohoo! Hatred Fish is precies handig in deze missie =P
En ja, zelf een mannetje, als ik verf kan lenen geen probleem, ma om da allemaal zelf te kopen om zo 1 manneke ineen te steken is wat zotjes Smile
Ma denk wel da ik da kan vinden die verf. En ja, die mannekes, da's wss in een doosje van een stuk of 5 - 6 (volgens wat ik bij Nelly in de winkel al heb willen zien)

Betreft onze approach naar de planeet toe .. De Pods beziggen omdat ze ons dan toch bijna niet zien. Is er geen iets groter landingsschip met stealthoptie beschikbaar?
En omdat de GM nog wel eens creatief zou kunnen zijn, ook de garantie dat we veilig landen xD

der zijn ook enkele die ge kunt aanschaffen, maar daar zijn geen opties op
ge kunt ook samen met tom een doos aanschaffe
als ge eentje in elkaar gestoken hebt en ge hebt een idee voor kleuren hebt (al wordt et bij deathwatch waarschijnlijk zwart + chapterkleur)
moogt ge mij anders is bezorgen en verf ik et voor u, kem genoeg verf staan en ik verf graag eens iets afwisselend van mijn gewone routines :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyma mei 14, 2012 4:50 pm

Er zijn geen speciale (ongewone) vervoersmiddelen aan boord, tenzij je die requisisoined. (maar bij die opties taat ook geen stealth equipped thunderhawk denk ik...)

ik heb indertijd de force commandr gekocht, het is een mooi model met tientallen opties.
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptydi mei 15, 2012 3:57 pm

ik zal wel opnieuw die space marines meebrengen die we altijd al hebben gebruikt.

Hoewel die een beetje chaos zijn :p maar dat geeft niet, Robin draagt toch Heresy armor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptydi mei 15, 2012 11:51 pm

ik ook :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptywo mei 16, 2012 3:57 pm

Jij draagt corvus, niet heresy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptydo mei 17, 2012 10:49 am

ah just
ik had mijnen boek ni bij en ik was ni zeker omda Robin ook 2 keer moest rollen voor armor history
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyvr mei 18, 2012 9:36 am

btw doet xander nu mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyvr mei 18, 2012 9:56 am

Pfff landen zonder stealthoptie dan maar xD Toevallig, zoals in de eerste missie, een plattegrond aanwezig? Kunnen we eventueel ergens iets luidruchtiger, maar ongezien landen?
En jup, ik draaag inderdaad nog steeds heresy armor =D Kris z'n manneke past perfect Blood Angel met heresy juiste kleur, juist armor .. Smile Maar zal dan binnenkort eens rondkijken (samen met Tom?) achter een eigen figuurtje Smile
Alvast weer merci Kris da'k ni met iets anders zoals een transformer moet spelen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyvr mei 18, 2012 10:00 am

Het watch station is zoals gezegd gebouwd op een kleien asteroïde die in een baan rond de planeet draait. De orks bevinden zich op de planeet, maar uiteraard hebben ze er ook veel schepen rond liggen. De asteroide is niet zo groot, uit het zicht landen van het watch station is zo goed als onmogelijk. daar staat tegenover dat de asteroide sowieso uit het zicht ligt van het merendeel van de ork vloot, al is het natuurlijk wel mogelijk dat er een paar ork schepen in de buurt zijn. Het watch station is voor zover bekend nog niet vernietigd, dus het is mogelijk dat de orks het nog niet gevonden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyvr mei 18, 2012 12:04 pm

Rotten schreef:
btw doet xander nu mee?

nope, kmag niet -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyvr mei 18, 2012 12:24 pm

spijtig

we moeten eig nog beslissen of we eerst nr het watch station gaan of nr de planeet

en als we eerst nr het watch station gaan zal dat niet echt lukken met een drop pod denk ik (laat staan hoe we dan op de planeet geraken) maar het zal wel handig zijn denk ik om eerst de planeet eens te bekijken van daar

ik heb ook al eens rond gekeken voor een manneke voor mij ma de site van gw ligt momenteel plat :s
moest et nodig zijn heeft er nog iem een helm van corvus armor da ik mag hebben? Dan kan ik mss gemakkelijker iets vinden samen met Robin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyvr mei 18, 2012 1:59 pm

hij is terug online Smile

ik zou den blister willen kopen van dit model

Start righteous fury M1240739_99060101195_Col40kSMDAMarinesMain_445x319

ma dan mis ik wel de helm

dus als er is iemand wil kijken of ze da nog liggen hebben hij ziet er zo uit

Start righteous fury Ultravet01
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Emptyvr mei 18, 2012 4:26 pm

Rotten schreef:
hij is terug online Smile

ik zou den blister willen kopen van dit model

Start righteous fury M1240739_99060101195_Col40kSMDAMarinesMain_445x319

ma dan mis ik wel de helm

dus als er is iemand wil kijken of ze da nog liggen hebben hij ziet er zo uit

Start righteous fury Ultravet01

der zal zeker nog iemand zo nen helm hebben als ge het bij painting modeling stuk is vraagt

maar vrees dat ge veel werk zult hebben om dat op diene blister te zetten
het hoofd van die metalen mannekes hangt daar vaak al aan

nen tip is volgende misschien

Start righteous fury M2070130_99120101060_DAChapterUpgrade_873x627

uit tees setje kunt ge 5marines maken voor maar 13euro zonder opties, als ge de set van 20euro neemt(die veterans) hebt ge nog keuzes uit verschillende wapens

het 2de hoofdje is corvus, maar ge ziet et alleen niet duidelijk

ik ben trouwens met dark angels aant opstarten in 40k, dus als ge wilt koop ik anders de rest over (heb al enkele van die setjes, maar kem nog bits nodig)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Start righteous fury Empty
BerichtOnderwerp: Re: Start righteous fury   Start righteous fury Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Start righteous fury
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rules questions
» The start of a bloodfued - Open Invite

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 3 Deathwatch RPG :: General stuff & BS-
Ga naar: