Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 doodles topic

Ga naar beneden 
+8
TimDG
FL3X
Necron
Xeraz
xajoka
Quick Ben
Rotten
Hollow_man
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Volgende
AuteurBericht
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 12:30 pm

mag ook gerust bij mij zijn, moet het alleen op tijd weten en kunnen naar gelang weer buiten of binnen zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 2:01 pm

kem et gevraagd en mag gerust hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 4:19 pm

Ja lap seg, ni aan gedacht van 26 tot 30 juli zit ik op Tommorrowland Mad Ga de doodle aanpassen.
Op 29juli gaa'k er ni kunnen bij zijn, sorry voor het ongemak :/
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 5:06 pm

doodle is nu wel grappig, we zijn nu letterlijk in 2 groepen gedeeld -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 5:20 pm

ik heb een voorstel:

we leggen et gewoon deze maand 2 keer
1: zon 15/7
2: zon 29/7

dan heeft iedereen is kunnen spelen met uitzondering van samuel

thomas kan 2 keer hetzelfde stuk spelen met elke groep (zogezegd dat we in 2 droppods zaten en gescatered zijn geraak en we proberen elkaar te vinden bvb)
brother Noctis is wel 2 keer aanwezig (als dit kan) maar als samuel dan volgende maand wel kan, liep die dan met 1 van de 2 groepen mee ter vervanging van Brother Noctis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptywo jul 04, 2012 10:41 pm

mmmm nej, sorry, dat gaat niet, de keuzes die de spelers maken zijn enorm belangrijk in dit avontuur, en als de ene groep iets volledig anders doet dan de andere zit ik al met 2 compleet verschillende avonturen en kunnen die nooit meer tesamen komen.
Enfin, ik zal erover nadenken of ik het op één of andere manier kan doen werken, maar voorlopig wil ike r niet op rekenen en is dit wat ik ga doen:

Als iemand nog kan schuiven om het naar één van de kanten te doen doorslaan, laat dan (op tijd!) iets weten, anders ga ik vasthouden aan de 29ste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 6:25 am

Hollow_man schreef:
mmmm nej, sorry, dat gaat niet, de keuzes die de spelers maken zijn enorm belangrijk in dit avontuur, en als de ene groep iets volledig anders doet dan de andere zit ik al met 2 compleet verschillende avonturen en kunnen die nooit meer tesamen komen.
Enfin, ik zal erover nadenken of ik het op één of andere manier kan doen werken, maar voorlopig wil ike r niet op rekenen en is dit wat ik ga doen:

Als iemand nog kan schuiven om het naar één van de kanten te doen doorslaan, laat dan (op tijd!) iets weten, anders ga ik vasthouden aan de 29ste.

als het voor u hetzeflde is, is de 15de wel beter voor mij dan de 29ste. kwestie van de rpg te verspreiden over de maand Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 8:27 am

ik had meer het idee van een stukje voor de beslissingen met als doel elkaar te vinden een soort proloog als het ware Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 1:29 pm

Mja, in principe moet het dan gaan... Dan gaan jullie er wel mee moeten leven dat ik veel ga moeten improviseren, of ik zou ergens iets heel kort moeten vinden dat in één sessie te doen is. Er begint zich al een idee vorm te geven...

MAAR

Ik ga hier geen gewoonte van maken. Tussen magic, warhammer, warmachine, d&d en deathwatch heb ik niet zo veel tijd over om in effect 2 dw groepen te gaan leiden (geloof het of niet, ik steek daar een redelijke hoeveelheid voorbereiding in, zeker als ik nu weer iets volledig moet verzinnen). Het gaat nu toevallig omdat de fabriek waar ik werk deze maand jaarlijkse sluiting heeft, maar god verhoedde dat de spelers denken dat dit zomaar altijd gaat. En aangezien in RPG de GM god is, zal ik het verhoeden.

DUS

Ik heb in de 5 minuten om dit te typen een extensie verzonnen voor het vorige avontuur (de details nog niet uiteraard...). Belangrijk: Het verhaal will only make sense als jullie effectief gesplitst zijn, om precies te zijn een groep Tom, Robin en Jeroen (de 15de) en een groep kris en Xander (de 29ste). Voor Samuel kan ik helaas niets regelen, zelfs ik heb mijn grenzen...
Ja, dat is een extensie van het vorige avontuur, dus we beginnen nog niet met the emperor protects, en jullie hebben nog steeds hetzelfde gerief mee dat jullie vorige sessie hadden. Jullie wounds zijn wel terug, ze hadden wel sarcofagen op de thunder's word (maar die zijn nu uitgeput... de eerste die commentaar geeft op dit zwakke excuus om jullie wounds terug te geven krijgt ze niet terug)

Belangrijk: De 15de gaat niet bij mij kunnen zijn, dus ik heb we moeten ook nog een plaats vinden.


Laatst aangepast door Hollow_man op do jul 05, 2012 1:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 1:35 pm

ik weet niet hoe het zit met de rest maar ander kunnen we het in de week leggen

de week van 16 tem 20 ben ik ook thuis
mss kan iedereen zich dan vrijmaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 1:47 pm

Das een punt, en voor xander sit zomervakantie... dat zou duizend keer beter zijn, dan moet ik niet een heel sessie verzinnen.

Wie kan er allemaal in die week?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 1:51 pm

buiten die vrijdag kan ik eventueel op de andere dagen wel een dag verlof nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 2:43 pm

Ik zit ook gewoon thuis. Een weekdag zou geen probleem mogen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 3:21 pm

Mensen moeten nu ook weer niet speciaal verlof beginnen nemen... Als het anders niet gaat dan doen we het toch in 2 keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 3:26 pm

ik heb dat wel al gedaan (de eerst keer :p)
maar idd ik wil ook niemand verplichten, het was gewoon een idee omdat we zo mss aan meer volk geraakten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 3:48 pm

Hollow_man schreef:
Mensen moeten nu ook weer niet speciaal verlof beginnen nemen... Als het anders niet gaat dan doen we het toch in 2 keer.

Ik heb normaal genoeg verlof op een jaar dus voor mij moete u da nie aantrekken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 3:57 pm

maar wel een beetje nutteloos als er niemand extra kan
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 5:24 pm

ik kan normaal zonder probleem Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 6:56 pm

ik ben van 10 tot 21juli animator op kamp :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 10:06 pm

ik heb ier nog is goed gechecked en 23 of 24 juli kan ik eventueel ook nog

Mss moet de doodle is aangepast worden zodat we een duidelijk overzicht krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 10:24 pm

goed idee, normaal benk 23 en 24 vrij maar zal zo snel mogelijk bevestigen als dit eventuele data worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptydo jul 05, 2012 10:26 pm

Ik heb de doodle beheerderlisnk al weggesmeten... :/

Laatse bod: Ik wil het ook wel 23 of 24 doen, maar alleen maar als iedereen dan kan (uitgez samuel dan natuurlijk) anders lijkt het me de moeite niet voor mensen om congé voor te pakken. Als dat niet gaat ga ik het effectief dus in 2 keer doen (en daar geen gewoonte van maken).
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptyvr jul 06, 2012 9:04 am

fair enough Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptyvr jul 06, 2012 11:30 am

Zowel 23 als 24 juli passen voor mij
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Emptyvr jul 06, 2012 12:13 pm

23 en 24 gaan perfect voor mij en ouders zijn weg
Dus moest er nog locatie nodig zijn hier plaats genoegXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





doodles topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doodles topic
Terug naar boven 
Pagina 4 van 29Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» doodles topic
» Pre-campaign problem solution topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 3 Deathwatch RPG :: Doodles and rewards-
Ga naar: