Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Emptyvr jun 17, 2011 5:24 pm

Ik ben begonnen met warhammer 40k met een assault op black reach box, en ik ben vrij tevreden met mijn terminators, maar ik vind het jammer dat ze geen zware wapens op de modellen zelf hebben, daarom vroeg ik mij af of iemand nog een cyclone missile launcher ergens liggen heeft die hij/zij niet gebruikt. Ik zou het best willen overkopen, omdat ik liever ook assault terminators zou gaan, en dus liever geen 30 euro uitgeef aan gewoon de modellen voor assault cannons en chainfists.
Om dezelfde reden had ik graag eens gevraagd of iemand nog ongeschilderde rhino's of drop pods heeft die hij/zij eventueel wilt verkopen Smile
Om te eindigen: Arno had mij gezegd om reserve chainswords om te bouwen tot chainfists en ik moet bekennen dat dit een briljant idee is ^^. Zijn er nog zulke trukjes om de modellen op te fleuren, we hebben nog een hele hoop reserve gerief van onze battle box over.

"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
"First in, last out!"-Bridgeburner motto-
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Emptyvr jun 17, 2011 8:23 pm


Ook een goed idee om eens te checken op de website van gw bij 'bitz'. Is onderverdeelt in shoulderpads/weapons/...
Is wel altijd mailorder maar op die manier kan je wel veel goedkoper aan specifieke weapons geraken zonder dozen te moeten kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Emptydi jun 21, 2011 10:02 pm

Kheb eens op de site gekeken, en ze hebben voor terminators enkel assault cannons en close combat gerief da ze apart verkopen. Misschien ga ik dan toch voor assault cannons...



"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
"First in, last out!"-Bridgeburner motto-
"Immortality thrust on us, ascendence for our souls"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Emptywo jun 22, 2011 1:46 am

cyclone missile launchers "bestaan niet meer"... waren vroeger metalen figuurkes van, maar voor zover ik weet zijn er geen plastic kits daarmee. ik ga de deathwind missile launchers van drop pods, en cyclones van land speeders gebruiken.

drop pods kan ik u niet mee helpen, heb er 5, en heb er nog een stuk of 5 nodig, maar denk wel dat mijn Rhinos wegmogen. (1 of 2 stuks)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Emptywo jun 22, 2011 8:07 pm

Tenderleaf schreef:
cyclone missile launchers "bestaan niet meer"... waren vroeger metalen figuurkes van, maar voor zover ik weet zijn er geen plastic kits daarmee. ik ga de deathwind missile launchers van drop pods, en cyclones van land speeders gebruiken.
Bij mijn weten zit er in elke doos van 'gewone' terminators (dus niet de close combat terminators) steeds een Cyclone Missile Launcher. Die bestaat uit 3-4 plastic paneeltjes, en die gaat bovenop de romp van de terminator. Ik denk dat ik er nog wel één of twee liggen heb. Ik zal ze eens binnensteken in de winkel, met een pint als vergoeding ben ik dik content. Wink

Wat die Rhino's betreft, koop NOOIT een Rino kit. Koop een Razorback kit, en laat de deur op het dak los erop liggen (of gebruik magneten). Wanneer je wil kan je dat paneel gewoon vervangen door de opbouw van een Razorback, en dan heb je opeens meerdere opties om eens te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Emptyvr jun 24, 2011 12:48 am

Bart VM schreef:
Tenderleaf schreef:
cyclone missile launchers "bestaan niet meer"... waren vroeger metalen figuurkes van, maar voor zover ik weet zijn er geen plastic kits daarmee. ik ga de deathwind missile launchers van drop pods, en cyclones van land speeders gebruiken.
Bij mijn weten zit er in elke doos van 'gewone' terminators (dus niet de close combat terminators) steeds een Cyclone Missile Launcher. Die bestaat uit 3-4 plastic paneeltjes, en die gaat bovenop de romp van de terminator. Ik denk dat ik er nog wel één of twee liggen heb. Ik zal ze eens binnensteken in de winkel, met een pint als vergoeding ben ik dik content. Wink

Wat die Rhino's betreft, koop NOOIT een Rino kit. Koop een Razorback kit, en laat de deur op het dak los erop liggen (of gebruik magneten). Wanneer je wil kan je dat paneel gewoon vervangen door de opbouw van een Razorback, en dan heb je opeens meerdere opties om eens te proberen.

Ik kom de vrijdag ergens in de namiddag eens langs om Vulkan(eindelijk aangekomen Very Happy ) op te halen, als ik je dan tegenkom wil ik je best op een pint trakteren.
Die bedenking bij rhino's had ik mij ook al gemaakt, dus als ik ze effectief nieuw koop ga ik wel ne Razorback nemen, tis inderdaad veel flexibeler Smile


"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
"First in, last out!"-Bridgeburner motto-
"Immortality thrust on us, ascendence for our souls"
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Emptyvr jun 24, 2011 2:56 pm

Ik ben juist achter Vulkan geweest, door toeval was ik rond de middag in Aalst en ik kom dus vandaag niet meer terug, maar ik ben er maandag ergens wel want ik ga met Joachim achter de Dark Eldar.
--------------------------------------------------------------------------------

"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
"First in, last out!"-Bridgeburner motto-
"Immortality thrust on us, ascendence for our souls"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes    Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Salamanders drop pod - 99% finished
» Magneten terminators
» enkele bits gezocht
» Nieuwe speler met enkele vragen :)
» Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: