Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwe speler met enkele vragen :)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
StefD
Crossbowman
StefD


Aantal berichten : 43
Registration date : 23-01-14

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 6:17 pm

Hallo,

Uhhm waar moet ik zoal beginnen. Me even voorstellen misschien?

Ik ben Stefaan, 27 jaar en afkomstig uit Aalst. Sinds kort ben ik begonnen met 40 k te verzamelen.
Ik ben momenteel bezig met een dark angels leger op te bouwen/samen te stellen.

Nu had ik enige vragen Smile?
Ik heb bij jullie een starters kit gekocht dark vengeance. Heb ondertussen ook al een codex 6th edition bemachtigd voor dark angels.
Nu ja, heb eens paar uur die regelboek doorgenomen en denk dat ik wel weg ben met het grossi modi van de regels, t' is wel nen helen boterham dus vrees ervoor dat ik nog niet alles onder de knie heb. Ik vroeg me dan ook af of ik zo af en toe eens een game van enkele veteranen kan meevolgen, met uitleg van de rules wel te verstaan zodoende ik kan volgen en het spel kan leren.

Ook had ik enkele vragen omtrent de 'community'? Heb er namelijk een beetje schrik voor dat ik met 27 jaar een opa ga zijn rond de speeltafels, of is dit een misvatting :p?
Wanneer spelen jullie zo meestal? Volgens de website zou dit vrijdag avonds zijn?
Zijn er bijkomende huisregels in jullie clublokaal?
Wat zijn zoal de gaande games, puntengewijs dan 1000, 1500,1750+, etc...??

Alvast bedankt voor de reacties Wink

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 6:26 pm

27, snotneus Smile

De harde kern bestaat voornamelijk uit spelers die ondertussen 25+ zijn.

1750 en 1850 zijn het meest voorkomend. Maar meestal spreek je wel af met je tegenstander wat je wil spelen.

Thomas (Hollow_Man) en ik gaan morgen een battle spelen in de namiddag, beide wel met test legers voor toernooien. Kom gerust eens langs (ook 's avonds). Voor een initiatie in het spel kan je beter eens afspreken met een van de Barten (Bart VM of Bart VdB). Het leger dat ik morgen ga bij hebben is er niet echt geschikt voor. Ik wil gerust coachen of helpen als je tegen iemand anders speelt.

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 8:21 pm

StefD schreef:
Hallo,
Ik vroeg me dan ook af of ik zo af en toe eens een game van enkele veteranen kan meevolgen, met uitleg van de rules wel te verstaan zodoende ik kan volgen en het spel kan leren.
Er zijn meestal elke vrijdag wel 40K battles gaande. Morgen zullen er een paar grote bij zijn (2500 punten langs elke kant), als je wil kan je al eens komen meekijken.

StefD schreef:

Ook had ik enkele vragen omtrent de 'community'? Heb er namelijk een beetje schrik voor dat ik met 27 jaar een opa ga zijn rond de speeltafels, of is dit een misvatting :p?
Damn cocky young'uns these days. Proficiat, je haalt de gemiddelde leeftijd alvast enkele jaren naar beneden Sad 

StefD schreef:

Wanneer spelen jullie zo meestal? Volgens de website zou dit vrijdag avonds zijn?
Meestal op vrijdag rond 19u30 à 20u tot in de vroege uurtjes.

StefD schreef:

Zijn er bijkomende huisregels in jullie clublokaal?
De meesten vind je onder de 'rules' sectie op dit forum terug. Veel zijn het er echter niet. We zijn vrij relaxed.

StefD schreef:

Wat zijn zoal de gaande games,  puntengewijs dan 1000, 1500,1750+, etc...??
Anything goes, al vallen we meestal terug op 1750 of 1850 punten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 8:30 pm

Straks denkt die gast dat hij in een bejaardentehuis terechtkomt. Geen nood, twintigers zijn ook goed vertegenwoordigd, alleen nu het examens zijn, zijn we tijdelijk onze jongste helft kwijt.
En ja, je moet je niet laten afschrikken door cijfers als 1750 tot 2500, die misschien voor een nieuwe speler met nog niet zo'n grote collectie hoog lijken. Als jij probeert om een 1000 punten battle af te spreken ga je ook wel tegenstanders vinden.
Good luck finding those house rules, het zijn er weinig tot geen. Als ik me goed herinner was de belangrijkste dat er op tijd eens iemand om drank moet gaan. Razz 
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 8:44 pm

Zolang Philippe hem niet laat zien zitten we goed Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
StefD
Crossbowman
StefD


Aantal berichten : 43
Registration date : 23-01-14

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 9:07 pm

Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Ben al blij dat ik niet tussen pubers zou zitten (no harm intended voor de jongere spelers :p)

Ik zal morgen eens langskomen
welk uur zou het beste schikken :p?

Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 9:19 pm

van 15:00 tot 03:00 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
StefD
Crossbowman
StefD


Aantal berichten : 43
Registration date : 23-01-14

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 9:21 pm

haha ja ok, beetje no life 12 uur voor de eerste keer Smile.

Kga dat eerst nekeer aant vrouwke moeten vragen of ik zo lang wel buiten mag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Emptydo jan 23, 2014 11:19 pm

Necron schreef:
van 15:00 tot 03:00 Smile
3:00? Moet Philippe op tijd wakker zijn misschien 's anderendaags?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe speler met enkele vragen :)   Nieuwe speler met enkele vragen :) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe speler met enkele vragen :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe 40K speler
» nieuwe speler
» Nieuwe Speler
» Nieuwe speler
» enkele bits gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns-
Ga naar: