Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwe 40K speler

Ga naar beneden 
+2
Philuz XIII
Necron
6 plaatsers
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptywo jul 15, 2009 1:24 pm

Ik heb in een ver verleden nog met de RoD warhammer (lizardmen) gespeeld. Toen ik vernam in Hermelijn dat er sprake is om met 40K te beginnen, begon het bij mij te kriebelen om nog eens terug te keren naar de tabletop wargames.

Aangezien ik geen fantastische verver ben, heb ik voor necrons gekozen. Ik ben bezig met mijn eerste unit warriors te schilderen (als ze af zijn zal ek eens een foto posten). Ik heb mij voorgenomen om enkel te spelen met wat ik geverfd heb, dus het kan nog even duren voor ik eens kan langskomen om te spelen. Ik zou graag beginnen met 500 punten battles om zo de regels wat onder de knie te krijgen. Zien jullie dat zitten ?

Welke overige legers zijn er al vertegenwoordigd in Hermelijn ?

groetjes

Jerre

PS voor diegenen die mij nog niet kennen, ik meester samen met Joost de RPGA D&D sessies
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptywo jul 15, 2009 2:21 pm

Welkom Jerre!!

Er zijn een aantal doorwinterde 40K spelers in den Hermelijn maar vooral nen hoop starters.
Ik ben zelf net begonnen met Deamonhunters in combo met Space Marines. Verder zijn er met Orks, Space Marines, Tyranid, Emperial Guard, Eldar, Tau
Zoals je ziet, een beetje van alles.

De bedoeling is dat we een aantal kleine battlekes spelen van rond de 500p om er wat in te komen en iedereen ook de tijd te geven om het leger wat te kunnen aanvullen en te verven natuurlijk.

Ik zal het forum updaten met datums zodra beschikbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptydo jul 16, 2009 8:32 pm

Mijn eerste figuurkes zijn geverfd. enkel nog basen.

Nieuwe 40K speler Dsc03976.th

Nieuwe 40K speler Dsc03982u.th

Nieuwe 40K speler Dsc03974u.th

Nieuwe 40K speler Dsc03973e.th
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptydi jul 21, 2009 11:20 am

Zijt natuurlijk weer vergeten dat er nog Daemons meedoen ook!!!!!!!?

Krijgt al schrik zeker?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptywo jul 22, 2009 3:53 pm

kom ma af met uw daemons in 40K!! Zelfs als ik slecht smijt (altijd dus) win ik nog Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptywo jul 22, 2009 9:19 pm

Ja als je tegen mij goed smijt is er duidelijk iets mis.......weet je nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptydo jul 23, 2009 10:14 am

wortel
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyvr jul 24, 2009 11:40 am

Philuz XIII schreef:
wortel

Euuuuuuh neen, ben ajuin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyma jul 27, 2009 9:18 am

Hoeveel punten moet ik bijeenverven voor ik kan beginnen? 'k heb hier eerst iets gelezen van 500 maar daarna 585 of zo iets? En wat zijn de volgende stappen daarna (1000 - 1500) ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyma jul 27, 2009 12:10 pm

normaal gezien zullen dat altijd ronde getallen zijn, dus 500, 1000, 1500. Maar het kan zijn dat er na een tijdje dan 1750 of 1850 gespeeld wordt (een beetje de officiële groottes voor 40K toernooien), of zelfs 2000 als iedereen een groot genoeg leger heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyma jul 27, 2009 8:30 pm

Das ook te zien wie er mee doet en wie het voor het zeggen heeft, dus verwacht je gerust aan 957 punten of 1433 of zo iets. Het veiligste dat je kan doen is zeker om 5000 punten modellen kopen en dan kan je steeds mat iedereen mee spelen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Dae luith al
Slave on the Altar
Dae luith al


Aantal berichten : 8
Registration date : 12-08-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Denderleeuw

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyvr aug 12, 2011 6:55 pm

Ik ben pas begonnen met de Eldars zie Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyvr aug 12, 2011 7:05 pm

Dae luith al schreef:
Ik ben pas begonnen met de Eldars zie Very Happy Very Happy Very Happy

Als je graag het spel wat wilt leren, kan je altijd meedoen met de nieuwe campaign die start eind september ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Dae luith al
Slave on the Altar
Dae luith al


Aantal berichten : 8
Registration date : 12-08-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Denderleeuw

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyvr aug 12, 2011 7:35 pm

Necron schreef:
Dae luith al schreef:
Ik ben pas begonnen met de Eldars zie Very Happy Very Happy Very Happy

Als je graag het spel wat wilt leren, kan je altijd meedoen met de nieuwe campaign die start eind september ...

Ben wel iemand dat traag schildert, als het mag, mag er ook met plastieken figuurkes gespeeld worden. Ik weet het het is not done maar kem liever een voltallig leger, dat ik daarna op mijn gemak kan afwerken

Nogmaal bedankt voor de snelle reactie

ps: volgens een franstalige collega op het werk van mij zouden de necrons een nieuwe codex krijgen, iets om naar uit zien denk ik, met nieuwe voertuigen Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyvr aug 12, 2011 10:20 pm

Dae luith al schreef:
Necron schreef:
Dae luith al schreef:
Ik ben pas begonnen met de Eldars zie Very Happy Very Happy Very Happy

Als je graag het spel wat wilt leren, kan je altijd meedoen met de nieuwe campaign die start eind september ...

Ben wel iemand dat traag schildert, als het mag, mag er ook met plastieken figuurkes gespeeld worden. Ik weet het het is not done maar kem liever een voltallig leger, dat ik daarna op mijn gemak kan afwerken

Nogmaal bedankt voor de snelle reactie

ps: volgens een franstalige collega op het werk van mij zouden de necrons een nieuwe codex krijgen, iets om naar uit zien denk ik, met nieuwe voertuigen Very Happy Very Happy Very Happy

Geen probleem. vorige paint & battle campaign heeft ook niet iedereen met het verven meegedaan.

En na een deftig blood angel, ork en nu space wolf leger, zal het vooral afhangen van die nieuwe codex of ik mijn necrons van onder het stof haal (letterlijk en figuurlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
kris
Guardmaster
kris


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-03-11
Leeftijd : 39

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptyza aug 13, 2011 2:39 pm

Ben ook nog maar net begonnen hoor met necron en mijn ventjes zullen ook nog niet allemaal geverfd zijn, ik denk zelfs nog niet in elkaar gestoken, want ik ga nog ewa wachten als nieuwe codex uitkomt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dae luith al
Slave on the Altar
Dae luith al


Aantal berichten : 8
Registration date : 12-08-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Denderleeuw

Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Emptydi aug 16, 2011 6:37 pm

kris schreef:
Ben ook nog maar net begonnen hoor met necron en mijn ventjes zullen ook nog niet allemaal geverfd zijn, ik denk zelfs nog niet in elkaar gestoken, want ik ga nog ewa wachten als nieuwe codex uitkomt

I know your pain lol! (betreffende het painten en in elkaar steken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe 40K speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe 40K speler   Nieuwe 40K speler Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe 40K speler
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe speler
» nieuwe speler
» Nieuwe Speler
» Nieuwe speler met enkele vragen :)
» nieuwe 40k FAQ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: