Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 40k Tactical Map Campaign

Ga naar beneden 
+10
Bart VM
Oracles
Bart VdB
arno
Hollow_man
Jackhammer
Tenderleaf
simmeken
Necron
Caesar
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 11:08 am

Necron schreef:
Ik heb al een paar reacties gekregen ivm het spenderen van het start income maar nog niet van iedereen. Kan de rest mij ook die info bezorgen?

Ik mankeer de info nog van Jonas, Jonas, Arno en Thibeau. Graag zo snel mogelijk zodat ik de aangepaste kaart kan posten en we kunnen starten met de challenges al voor te bereiden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyza jan 01, 2011 7:11 pm

Hieronder het resultaat van de eerste Income upgrades. Kan iedereen zijn eigen uitgaven nog eens controleren? Van Bart VM en Arno heb ik enkel nog de USR nodig voor de Hive City Command Bastion.

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Incomecampaignstart

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Mapcampaignstartincome

Overzicht:
1 BLANCO
2 Manufactorum
3 Manufactorum
4 Manufactorum
5 Manufactorum
6 BLANCO
7 Manufactorum
8 Manufactorum
9 BLANCO
10 Manufactorum
11 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Manufactorum
12 Manufactorum
13 Manufactorum
14 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Manufactorum
15 BLANCO
16 Manufactorum
17 Space Port (Eldar Web Way Portal), Manufactorum
18 Manufactorum
19 Manufactorum
20 Manufactorum
21 Manufactorum
22 Manufactorum
23 Manufactorum
24 BLANCO
25 Manufactorum
26 BLANCO
27 Manufactorum
28 Manufactorum
29 Manufactorum
30 Manufactorum
31 Manufactorum
32 Manufactorum
33 BLANCO
34 BLANCO
35 Space Port (Chaos Warband), Manufactorum
36 Manufactorum
37 Manufactorum
38 Manufactorum
39 Manufactorum
40 Manufactorum
41 Power Station
42
43
44
45
46 Manufactorum
47 Space Port (Eldar Web Way Portal), Power Station
48 Manufactorum
49 Manufactorum
50 BLANCO
51 BLANCO
52
53 Manufactorum
54 Manufactorum
55 Manufactorum
56 Manufactorum
57
58 Command Bastion (Feel No Pain)
59
60
61
62
63 Manufactorum
64 Space Port (Ork Waaagh)
65
66 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Command Bastion (feel no pain), Shield Generator
67
68
69
70
71 Manufactorum
72 Manufactorum
73 Manufactorum
74
75
76
77 Space Port (Tyranid Hive), Hive City : Command Bastion (Feel No Pain), Power Station, Manufactorum, Shield Generator
78
79
80
81
82 Manufactorum
83 Manufactorum, Power Station
84 Manufactorum
85 Manufactorum
86 Manufactorum
87
88
89
90
91 Space Port (Dark Eldar Slave Camp), Manufactorum
92 Manufactorum, Power Station
93 Manufactorum
94 Space Port (Chaos Warband), Manufactorum
95 Manufactorum
96 Manufactorum
97 Manufactorum
98 BLANCO
99 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Hive City : Command Bastion (Feel No Pain), Power Station, Manufactorum, Shield


Laatst aangepast door Necron op ma jan 03, 2011 6:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyza jan 01, 2011 7:39 pm

Om wat tijd te winnen, zou ik ook al willen beginnen met de challenges te declareren. Voor de eerste maand zal dezelfde volgorde als die voor het kiezen van de tegels gehanteerd worden, maw: Thibeau DH, Thomas Eldar, Bart Eldar, Jonas DE, Arno SW, Tom SW, Jeroen Orks, Bart Tyranids, Jack CSM, Jonas CSM, Steven SM.

Iedereen mag me laten weten welke challenges ze willen declareren. Vermeld telkens vanuit welke tegel je welke tegel wil aanvallen. Elke tegel kan slechts één keer in een battle betrokken worden per maand. Elke speler kan maar éénmaal gechallenged worden per challenge ronde. Nadat de eerste challenge ronde van deze maand afgewerkt is, zal ik dit nog eens posten voor de tweede challenge ronde.
Je mag me meerdere opties bezorgen maar vermeld duidelijk onder welke voorwaarde je keuze niet meer ok is: bv als je ondertussen zelf al gechallenged bent door die speler, als je maximaal een aantal battles in de maand wil spelen, ... .
Ik zal de definitieve challenges posten van zodra ik ze ontvangen heb.

Nog belangrijk: je hoeft niet te challengen (maar laat me dit dan ook zo weten!). Zo heb je zelf controle over hoeveel battles je wenst te spelen (als je zelf je beide challenges doet, riskeer je tot vier battles te moeten spelen in die maand).

Blanco tegels kunnen niet aangevallen worden. Deze tegels kunnen enkel gebruikt worden door spelers die zonder tegels komen te zitten in de loop van de campaign.

Ivm de Space Ports: Je kan vanuit een tegel adjacent aan je space port gelijk welke tegel adjacent aan een andere space port aanvallen. Maar dus niet vanuit of naar een space port zelf (tenzij je de aanval doet vanuit een tegel adjacent aan die spaceport)! Maw als je een space port wil veroveren die aan de andere kant van de map ligt, ga je eerste moeten "springen" naar een tegel adjacent aan die space port en die veroveren en de maand daarna kan je vanuit die veroverde tegel de spaceport zelf aanvallen.

Hou er ook rekening mee dat sommige upgrades (shield generator, power station) hun benefits enkel kunnen gebruikt worden als die tegel ook betrokken is bij een battle!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 8:23 am

Van 49 naar 56 en van 43 naar 44. Tenzij ik beide tegels al kwijt ben voor ikzelf kan aanvallen natuurlijk. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
DarkAngelM
Lordling
DarkAngelM


Aantal berichten : 39
Registration date : 04-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dilbeek

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 11:05 am

Ik ben Mathias, 14 jaar
en ben al wel paar keer naar de winkel in Aalst geweest maar is nu al veel te lang geleden

Ik heb een leger van 1062 punten Tyranids en heb nog nooit gespeeld, om nu met deze campaign te beginnen lijkt me nutteloos...

Maar ik zie dat er een speler,, genaamd Bart is die met Tyranids speelt, wat stel jij voor? Eerst eens komen kijken naar de campaign en dan eens spelen tegen iemand klein battle'tje?

Ik heb er echt zin in dus laat me iets weten Wink

wou vandaag naar de winkel komen maar is precies vandaag niet veel te doen rond Warhammer 40k xs ,, Vrijdag of morgen kom ik misschien


grts Math
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 1:54 pm

Niet vergeten: nu vrijdag gaat de campaign van start. Afspraak rond half acht in Hermelijn.

Wie niet aanwezig kan zijn bezorgt mij best enkele opties voor challenges. Anders zullen we die spelers moeten overslaan en krijgen ze enkel keuze uit wat er nog overschiet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Thibi
Slave on the Altar
Thibi


Aantal berichten : 7
Registration date : 30-11-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Deinze

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 3:17 pm

38 => 37
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 4:07 pm

Challenges Januari

1ste ronde

Thibeau DH : vanuit 38 naar 37 (Jack CSM)
Thomas Eldar : vanuit 16 naar 85 (Jonas CSM)
Bart Eldar : vanuit 49 naar 56 (Jeroen Orks)
Jonas DE : vanuit 74 naar 65 (Tom SW)
Arno SW : vanuit 87 naar 78 (Bart Tyranids)
Tom SW : vanuit 52 naar 53 (Bart Eldar)
Jeroen Orks : vanuit 71 naar 79 (Arno SW)
Bart Tyranids : vanuit 68 naar 12 (Steven SM)
Jack CSM : vanuit 36 naar 23 (Thibeau DH)
Jonas CSM : vanuit 2 naar 8 (Thomas Eldar)
Steven SM : vanuit 4 naar 82 (Jonas DE)

2de ronde

Thibeau DH : vanuit 14 naar 5 (Jeroen Orks)
Thomas Eldar : vanuit 7 naar 69 (Bart Tyranids)
Bart Eldar : vanuit 41 naar 46 (Jack)
Jonas DE : -
Arno SW : -
Tom SW : -
Jeroen Orks : -
Bart Tyranids : vanuit 62 naar 54 (Bart Eldar)
Jack CSM : vanuit 40 naar 89 (Arno SW)
Jonas CSM : vanuit 93 naar 92 (Jonas DE)
Steven SM : vanuit 21 naar 22 (Thibeau DH)


Laatst aangepast door Necron op zo jan 23, 2011 8:11 am; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
DarkAngelM
Lordling
DarkAngelM


Aantal berichten : 39
Registration date : 04-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dilbeek

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 4:12 pm

Misschien domme vraag, maar wat is dat van 38 naar 37 enzo, wat stellen die cijfers voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 4:15 pm

DarkAngelM schreef:
Misschien domme vraag, maar wat is dat van 38 naar 37 enzo, wat stellen die cijfers voor?

We spelen een map campaign. De cijfers verwijzen naar de nummers van de tegels van waaruit een aanval gelanceerd wordt op een andere tegel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
DarkAngelM
Lordling
DarkAngelM


Aantal berichten : 39
Registration date : 04-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dilbeek

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 4:17 pm

Als ik kan kom ik vrijdag misschien eens kijken, nog nooit van gehoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydo jan 06, 2011 12:52 pm

29->35
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydo jan 06, 2011 3:10 pm

Caesar schreef:
29->35
Kan niet, Jack is deze challenge round al uitgedaagd door thibault.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydo jan 06, 2011 9:59 pm

Waarschijnlijk een domme vraag, maar om welk uur beginnen we morgen eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydo jan 06, 2011 10:57 pm

19:00-19:30 zeker (op de site van Hermelijn staat 19:00)? Ik zal er waarschijnlijk al iets vroeger zijn ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyza jan 08, 2011 7:50 am

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Mapcampaignstartincome

Resultaten Januari

1ste ronde

Thibeau DH : vanuit 38 naar 37 (Jack CSM) > Win voor Thibeau DH (Jack CSM +1 income painted army)
Thomas Eldar : vanuit 16 naar 85 (Jonas CSM) > Win voor Thomas Eldar (Jonas CSM +1 income painted army)
Bart Eldar : vanuit 49 naar 56 (Jeroen Orks) > Win voor Jeroen Orks (Bart Eldar +1 income painted army)
Jonas DE : vanuit 74 naar 65 (Tom SW) > Niet gespeeld (draw & tegels veranderen van eigenaar)
Arno SW : vanuit 87 naar 78 (Bart Tyranids) > Draw (Bart Tyranids +1 income painted army)
Tom SW : vanuit 52 naar 53 (Bart Eldar) > Win voor Bart Eldar (Bart Eldar +1 income painted army)
Jeroen Orks : vanuit 71 naar 79 (Arno SW) > Win voor Jeroen Orks
Bart Tyranids : vanuit 68 naar 12 (Steven SM) > Draw (Bart Tyranids +1 income painted army)
Jack CSM : vanuit 36 naar 23 (Thibeau DH) > Win voor Jack CSM (Jack CSM +1 income painted army)
Jonas CSM : vanuit 2 naar 8 (Thomas Eldar) > Win voor Thomas Eldar (Jonas CSM +1 income painted army)
Steven SM : vanuit 4 naar 82 (Jonas DE) > Niet gespeeld (draw & tegels veranderen van eigenaar)

2de ronde

Thibeau DH : vanuit 14 naar 5 (Jeroen Orks) > Draw
Thomas Eldar : vanuit 7 naar 69 (Bart Tyranids) > Win voor Thomas Eldar (Bart Tyranids +1 income painted army)
Bart Eldar : vanuit 41 naar 46 (Jack) > Win voor Jack CSM (Jack CSM en Bart Eldar +1 income painted army)
Jonas DE : -
Arno SW : -
Tom SW : -
Jeroen Orks : -
Bart Tyranids : vanuit 62 naar 54 (Bart Eldar) > Win voor Bart Eldar (Bart Tyranids en Bart Eldar +1 income painted army)
Jack CSM : vanuit 40 naar 89 (Arno SW) > Win voor Jack CSM (Jack CSM +1 income painted army)
Jonas CSM : vanuit 93 naar 92 (Jonas DE) > Niet gespeeld (draw & tegels veranderen van eigenaar)
Steven SM : vanuit 21 naar 22 (Thibeau DH) > Niet gespeeld (draw & tegels veranderen van eigenaar)


Laatst aangepast door Necron op do feb 03, 2011 3:17 pm; in totaal 17 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyza jan 08, 2011 9:27 am

Wie nog wil challengen, laat me zo snel mogelijk iets weten. Ik zou graag de challenges afsluiten volgende week vrijdag zodat er tijd genoeg is om de battles te spelen. De battles kunnen gespeeld worden tot en met donderdag 4 februari.

Nog voor alle duidelijkheid: wie een of meerdere manufactorums of command bastions heeft, deze upgrades zijn altijd van toepassing: ook als de tegel waar de upgrade opstaat niet betrokken is bij een battle. Dus iemand met vier manufactorums, mag altijd met 200 punten meer spelen en met acht manufactorums dus met 400 punten bovenop de standaard 1750.

Als je een tegel verovert of verliest tijdens een maand heeft dat geen effect op de upgrades die op die tegel staan voor de rest van de battles voor die maand. Aan het begin van elke volgende maand wordt er opnieuw income gespendeert en vanaf dan ga je rekening houden met je gewonnen/verloren upgrades. Dus als je een tegel met manufactorum verliest tijdens de maand, mag je nog steeds met die extra 50 punten spelen tijdens de overige battles van die maand.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyza jan 08, 2011 7:43 pm

Als je een battle gespeeld hebt, laat me dan weten wat het resultaat was en of de battle gespeeld werd met een volledig geverfd leger!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi jan 11, 2011 9:06 am

De challenge volgorde zal niet elke maand hetzelfde blijven. We gaan de spelers op het einde van de maand sorteren volgens volgende criteria:
eerst wie de minste tiles heeft,
bij gelijk aantal tiles wie het minste income verdiend heeft,
bij gelijk aantal income wie het meeste income heeft verdiend aan de hand van painting,
bij gelijk aantal income door painting random bepalen wie eerst is.

Tenzij dat de battles van de huidige maand allemaal al gespeeld zijn voor het einde van de maand, zullen de challenges gedeclareerd kunnen worden op de campaign avond de eerste vrijdag van de maand. Wie aanwezig is, krijgt voorrang op wie afwezig is tenzij je me op voorhand liet weten wie je wil challengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptywo jan 12, 2011 11:55 am

Als een challenge niet op tijd gespeeld werd zal die battle beschouwd worden als een draw maar de tegels zullen van eigenaar veranderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptywo jan 12, 2011 11:36 pm

Ik heb deze namiddag mijn 2 battles tegen Jonas (CSM) gespeeld, en ze allebei gewonnen.
Jonas speelde ook 2 keer met een volledig gevefd leger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyza jan 29, 2011 3:53 pm

Vergeet jullie overige battles niet te spelen voor volgende week vrijdag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyza jan 29, 2011 11:33 pm

Ik ga vrijdag wat later zijn. Moet werken tot 19.00u. en kom dan rechtstreeks naar de Hermelijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptyma jan 31, 2011 9:13 am

Kan iedereen die er vrijdag niet kan bij zijn mij op voorhand al laten weten waar ze hun income willen spenderen?

Op basis van de reeds gespeelde battles een overzichtje (als er iets niet klopt, laat me dat dan weten!) :

Bart Eldar : 12 (8 tegels + 4 painted battles) OK
Jonas CSM : 8 (6 tegels + 2 painted battles)
Arno SW : 7 (6 tegels + 1 hive city) OK
Bart Tyranids : 11 (6 tegels + 1 hive city + 4 painted battles) OK
Thibeau DH : 8 (8 tegels) OK
Jonas DE : 8 (8 tegels) OK
Steven SM : 8 (8 tegels) OK
Tom SW : 7 (7 tegels) OK
Jeroen Orks : 10 (10 tegels) OK
Jack CSM : 14 (10 tegels + 4 painted battles) OK
Thomas Eldar : 11 (11 tegels) OK

Hou er rekening mee dat voor de battle die niet gespeeld geraken, de betrokken tegels van eigenaar wisselen!

PS Ik zal deze lijst aanpassen als ik nog resultaten van andere battles binnen krijg (en OK wil zeggen dat ik van die speler al de info ontvangen heb)

(02/02) aanpassing na battle Bart Eldar en Tom SW


Laatst aangepast door Necron op vr feb 04, 2011 10:26 am; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Emptydi feb 01, 2011 2:58 am

Ik heb daarjuist gewonnen van Bart VM (Tyranids), beide legers waren geverfd. Straks nog eens wat wolfpelsjes verzamelen, want ik heb vloermatjes nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
40k Tactical Map Campaign
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ultramarines - Didier
» New Campaign
» Campaign A
» Campaign B
» Campaign Phase 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns-
Ga naar: