Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 40k Tactical Map Campaign

Ga naar beneden 
+10
Bart VM
Oracles
Bart VdB
arno
Hollow_man
Jackhammer
Tenderleaf
simmeken
Necron
Caesar
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
arno
Witch Elf
arno


Aantal berichten : 115
Registration date : 13-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : krieg

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyzo feb 13, 2011 8:26 pm

imperial he ni empirial Very Happy of zoiets
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyma feb 14, 2011 1:56 am

chaos is known for their low IQ haha:) power of the chaos gods my ***!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyma feb 14, 2011 4:25 am

Als ik met m'n daemons speelde zou ik het ongelijk komen bewijzen. Maar voorlopig heb ik vettere targets op het oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyma feb 14, 2011 4:31 pm

Daemons zijn zo slim dat als den battle begint ze nog niet weten waar het slachtveld is => ze zijn dus altijd te laat. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptywo feb 16, 2011 2:31 pm

Bart VdB schreef:
Daemons zijn zo slim dat als den battle begint ze nog niet weten waar het slachtveld is => ze zijn dus altijd te laat. Surprised
Er bestaan natuurlijk een paar spreekwoorden die dit tegenspreken zoals de laatsten zullen de besten zijn, wie de laatste is is nog nooit te laat gekomen, beter laat dan nooit.......... het is een gegeven feit dat Deamons nooit te laat komen maar juist op tijd om de tegenstander zijn veus op de feiten te drukken.......YOUR DEAD! affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptydo feb 17, 2011 9:22 am

!!! BELANGRIJK !!!

Als je in de loop van de maand toch nog een challenge wil declaren, kan dit zolang dat de speler die je wil challengen het ziet zitten om een extra battle te spelen in die maand. Maw contacteer je tegenstander liefst op voorhand en laat mij beiden weten dat het voor jullie ok is om een extra battle te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptydo feb 17, 2011 2:25 pm

Ik heb gisteren m'n battle tegen Jonas chaos marine gespeeld en gewonnen.
Ik meen me te herinneren dat zijn leger volledig kleur had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptydo feb 17, 2011 9:46 pm

Hollow_man schreef:
Als ik met m'n daemons speelde zou ik het ongelijk komen bewijzen. Maar voorlopig heb ik vettere targets op het oog.
Ik vermoed dat het hier gaat over mijn Hive? Diezelfde Hive die diezelfde Eldar beloofden niet aan te vallen wegens een overhaaste battle in maand 1? Typisch die Eldar, geen weerstand kunnen bieden aan een beetje verlokking. Zelfs al is er 1 Hive die valt, dan nog zitten de sporen van de Hive Mind te diep ingeworteld. De grootste broods kunnen weg zijn, maar She Who Thirsts zal mij dankbaar zijn wanneer die tengere Eldar beginnen verdwijnen in hun steden, wanneer zij opnieuw leren hoe het voelt om Ă©cht bang te zijn van de donkere plaatsen in de underhive, wanneer plotseling hun Craftworlds dode space hulks worden en de heldere pijnkreten van de Eldar zich materialiseren in de Warp... De ene Hive valt misschien, maar er staat altijd een nieuwe Hive klaar.

Great Unclean one schreef:
het is een gegeven feit dat Deamons nooit te laat komen maar juist op tijd om de tegenstander zijn veus op de feiten te drukken.......YOUR DEAD! affraid
Mr. Mawloc nr.2 begs to differ Twisted Evil ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyvr feb 18, 2011 12:20 pm

In my defence, ik had eerst Tom en Jeroen uitgedaagd in plaats van Jonas en Bart, maar dat bleek dan ineens allemaal niet meer te kloppen/kunnen.
Trust not in their appearance, for the Eldar are as alien to good, honest men as the vile Tyranids and savage Orks. There is no understanding them for there is nothing to understand - they are a random force in the universe.
- Imperial Commander Abriel Hume -
Dat, en ik was die belofte eigenlijk ook compleet vergeten... Embarassed

Maar wees gerust, ik zal nog een paar tyranids laten blijven in een expeimenteel labo... eh... ik bedoel een reservaat, om erachter te komen hoe ik de shadow in the warp kan afweren... eh... ik bedoel ze genetisch nog wat te enhancen.

Ik ben ook helemaal niet van plan daar te blijven wonen in die tyranid hive (zot, ik krijg die geur nooit meer uit de tapijten... Rolling Eyes ). Gewoon voor de duur van deze operatie de aanwezige defence systems gebruiken.
When all is said and done, keren de eldar terug naar hun craftworld en laten deze tainted place voorgoed achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oracles
Witch Elf
Oracles


Aantal berichten : 113
Registration date : 21-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyvr feb 18, 2011 1:59 pm

Caesar schreef:
chaos is known for their low IQ haha:) power of the chaos gods my ***!
"And what are the achievements of your fragile Imperium? It is a corpse rotting slowly from without while maggots writhe in its belly. It was built with the toil of heroes and giants, and now it is inhabited by frightened weaklings to whom the glories of these times are half-forgotten legends. I have forgotten nothing and my wisdom has expanded far beyond mere mortal frailties." Ahriman of the Thousand Sons
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyza feb 19, 2011 12:25 pm

The Hive Mind knew that the puny pointy-eared prey would not resist the easy victory laid out before it. Little does it know that the Hive Mind does not care for lands or cities, it craves only to feed, leaving only barren rock in its wake. Let the Eldar walk in the former hive, little do they realise they are but cattle walking into a charnel house! The few broods the Hive Mind threw at them could hardly be called resistance, yet they think themselves victorious? Their arrogance will be their undoing!

The Hive Mind knows what is needed to get to the prey, sometimes pawns need to be sacrificed to get the bigger prey. Already, Genestealer broods are stirring within the murky depths of the underhive, and prey has started to disappear into nothingness, the only prove of their puny existence being bloody trails into the dark, and the vile stench of bowels emptied in fear. Spores already lie undetected within the hive proper, unseen in the rubble. Already, the prey walks around between its brethren, carrying the gift of the Hive Mind, ready to burst out in a giant feast once the prey returns to their drifting Craftworlds.

The trap is sprung. In the end, nobody can stop evolution.


TL/DR: Tyranids hebben zich strategisch teruggetrokken en de Eldar in hun Hive City laten binnentrekken. De Tyranids hadden allemaal een kleurtje (verschillend van grijs en zilver wel te verstaan).
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyza feb 19, 2011 1:05 pm

Dat is wat de tyranids hopen dat er zal gebeuren...

Dit is wat er eigenlijk gebeurt:
The time for using the knife to remove this cancer is long gone. Bring forth the torch.
- Exarch Quaillindral

The eldar had no desire whatsoever to walk the vile organic creation of the Tyranids. The irrevocably tainted hive (and everything in it) was burned to the ground, using fusion technology, and the remaining ashes cast into the warp for good measure. Another support portal was landed on the site, the exhausts of the fusion engines turning everything that might have been missed to glass in the intense heat. Rangers, guided by Farseers, verified the purging and the place was declared secure.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyza feb 19, 2011 7:11 pm

Der mag ier soms nog iets int Nederlandisch ook iets geschreven worden zenne.
Eldar zijn gewoon de beste. Zelfs de Jack begint zich al terug te trekken voor de Eldar lol! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackhammer
Dark Rider
Jackhammer


Aantal berichten : 94
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyzo feb 20, 2011 9:46 am

terug trekken?, ge hebt gewoon chance gehad dat 2 obliterators precies nie veel goesting hadden, volgende maand sta ik daar weer

even from a loss an advantage can be glanced, in this case overconfidence within the ranks of the enemy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyzo feb 20, 2011 11:23 am

Hollow_man schreef:
Dat is wat de tyranids hopen dat er zal gebeuren...
The irrevocably tainted hive (and everything in it) was burned to the ground, using fusion technology, and the remaining ashes cast into the warp for good measure. Another support portal was landed on the site, the exhausts of the fusion engines turning everything that might have been missed to glass in the intense heat. Rangers, guided by Farseers, verified the purging and the place was declared secure.
Jeroen, even een quote als bewijs: de Tyranid hive was volledig vernietigd, Het is dan ook logisch dat Thomas dan ook de voordelen van de hive city verliest. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptydo feb 24, 2011 9:00 am

Aangezien de meeste battles al gespeeld zijn, kunnen we starten met het income van deze maand. Kan iedereen die geen battles meer hoeft te spelen mij al laten weten via pm hoe ze hun income willen verdelen ...

Bart Tyranids 6 (4 tiles + 2 painted battles) OK
Jonas CSM 8 (5 tiles + 2 painted battles + 1 over van vorige maand) OK
Tom SW 7 (6 tiles + 1 painted battle) OK
Jonas DE 7 (7 tiles)
Arno SW 10 (7 tiles + 1 hive city + 2 over van vorige maand)
Bart Eldar 11 (8 tiles + 2 painted battle + 1 over van vorige maand) OK
Thibeau DH 9 (9 tiles) OK
Steven SM 10 (9 tiles + 1 hive city) OK
Jack CSM 13 (9 tiles + 4 painted battles) OK
Jeroen Orks 10 (10 tiles) OK
Thomas Eldar 17 (14 tiles + 3 hive city) OK


Laatst aangepast door Necron op do maa 03, 2011 8:18 am; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptydo feb 24, 2011 3:33 pm

Thibeau en ik hebben gisteren gelijk gespeeld. Een maat voor niks. Had beter naar de voetbal gekeken. Mijn leger was wel geverfd (enig lichtpuntje in de duisternis) Sad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyma feb 28, 2011 9:03 am

Het overzicht van het behaalde income werd hierboven aangepast nu dat alle battles gespeeld werden. Gelieve mij zo snel mogelijk te laten weten hoe je het wil spenderen.

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Mapcampaignfebruari

De challenge volgorde van volgende maand ligt nu ook vast:

Bart Tyranids
Jonas CSM
Tom SW
Jonas Dark Eldar
Arno SW
Bart Eldar
Thibeau DH
Steven SM
Jack CSM
Jeroen Orks
Thomas Eldar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyma feb 28, 2011 10:26 am

Vrijdag is het opnieuw campaign avond. Wie er niet kan bij zijn, kan mij steeds via pm of sms laten weten wie hij wil challengen. Vermeld duidelijk vanuit welke tegel je welke tegel wil aanvallen en hoeveel battles je maximaal wil spelen volgende maand ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyvr maa 04, 2011 8:34 am

Hieronder het resultaat van de Income upgrades na de laatste ronde. Kan iedereen zijn eigen uitgaven nog eens controleren?

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Incomestartmaart

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Mapcampaignmaart

OVERZICHT TILES

 1 BLANCO
2 Manufactorum
3 Manufactorum
4 Manufactorum
5 Manufactorum
6 BLANCO
7 Manufactorum, Command Bastion (Relentless)
8 Manufactorum, Command Bastion (Tank Hunter)
9 BLANCO
10 Manufactorum
11 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Hive City : Command Bastion (Feel No Pain), Power Station, Manufactorum, Shield Generator
12 Manufactorum, Command Bastion (Infiltrate)
13 Manufactorum
14 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Manufactorum, Shield Generator x2, Command Bastion (feel no pain)
15 BLANCO
16 Manufactorum, Command Bastion (Tank Hunter)
17 Space Port (Eldar Web Way Portal), , Hive City : Command Bastion (Feel No Pain), Power Station, Manufactorum, Shield Generator
18 Manufactorum
19 Manufactorum
20 Manufactorum
21 Manufactorum
22 Manufactorum, Command Bastion (Infiltrate)
23 Manufactorum, Power Station
24 BLANCO
25 Manufactorum, Command Bastion (Relentless)
26 BLANCO
27 Manufactorum
28 Manufactorum, Shield Generator, Power Station
29 Manufactorum, Power Station
30 Manufactorum
31 Manufactorum, Shield Generator x3
32 Manufactorum
33 BLANCO
34 BLANCO
35 Space Port (Chaos Warband), Hive City : Command Bastion (Counterattack), Power Station, Manufactorum, Shield Generator
36 Manufactorum, Shield Generator
37 Manufactorum
38 Manufactorum
39 Manufactorum, Shield Generator x2
40 Manufactorum, Command Bastion (Prefered Enemy)
41 Power Station, Manufactorum, Shield Generator
42 Manufactorum
43 Manufactorum, Command Bastion (feel no pain), 2x Shield Generator
44 Manufactorum
45 Manufactorum
46 Manufactorum
47 Space Port (Eldar Web Way Portal), Power Station, Manufactorum, 2x Shield Generator
48 Manufactorum
49 Manufactorum, Command Bastion (Feel no Pain)
50 BLANCO
51 BLANCO
52 Manufactorum
53 Manufactorum, Command Bastion (fearless)
54 Manufactorum, Command Bastion (relentless)
55 Manufactorum
56 Manufactorum
57 Manufactorum, Command Bastion (Furious Charge)
58 Manufactorum, Command Bastion (Feel No Pain)
59 Command Bastion (Feel No Pain)
60 Manufactorum, Command Bastion (Furious Charge)
61 Manufactorum, Command Bastion (Feel No Pain)
62 Manufactorum
63 Manufactorum
64 Space Port (Ork Waaagh), Command Bastion (Feel no Pain), Shield Generator
65 Manufactorum, Shield Generator x2
66 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Command Bastion (feel no pain), Shield Generator, Manufactorum
67 Manufactorum
68 Manufactorum, Command Bastion (Feel No Pain)
69 Manufactorum
70 Manufactorum, Command Bastion (Feel no Pain), Shield Generator x2
71 Manufactorum, Command Bastion (Feel no Pain)
72 Manufactorum
73 Manufactorum
74 Manufactorum
75 Manufactorum
76 Manufactorum
77 Space Port (Tyranid Hive), Hive City : Command Bastion (Feel No Pain), Power Station, Manufactorum, 3x Shield Generator
78 Manufactorum, Command Bastion (Feel no Pain)
79 Manufactorum
80 Manufactorum, Shield Generator
81 Manufactorum
82 Manufactorum
83 Manufactorum, Power Station
84 Manufactorum
85 Manufactorum
86 Manufactorum, Shield Generator
87 Manufactorum
88 Manufactorum, Command Bastion (feel no pain)
89 Manufactorum, Shield Generator, Power Station
90 Manufactorum, Command Bastion (feel no pain)
91 Space Port (Dark Eldar Slave Camp), Hive City : Manufactorum, Power Station, Shield Generator, Command Bastion (Counterattack)
92 Manufactorum, Power Station
93 Manufactorum
94 Space Port (Chaos Warband), Hive City : Command Bastion (Feel No Pain), Power Station, Manufactorum, 3x Shield Generator
95 Manufactorum, Command Bastion (Stealth)
96 Manufactorum, Command Bastion (Infiltrate)
97 Manufactorum
98 BLANCO
99 Space Port (Imperial Gun Emplacement), Hive City : Command Bastion (Feel No Pain), Power Station, Manufactorum, Shield Generator
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyvr maa 04, 2011 8:39 am

Challenges Maart

1ste ronde

Bart Tyranids : vanuit 61 naar 60 (Tom SW) > Draw (Bart Tyranids en Tom SW +1 income painted army)
Jonas CSM : vanuit 92 naar 91 (Jonas DE) > Niet gespeeld (draw & tegels veranderen van eigenaar)
Tom SW : vanuit 74 naar 65 (Jeroen Orks) > Win voor Jeroen Orks (Tom SW +1 income painted army)
Jonas Dark Eldar : -
Arno SW : vanuit 80 naar 89 (Jack CSM) > Draw (Jack CSM +1 income painted army)
Bart Eldar : vanuit 43 naar 42 (Thomas Eldar) > Win voor Thomas Eldar (Bart Eldar +1 income painted army)
Thibeau DH :
Steven SM : vanuit 29 naar 84 (Jonas CSM) > Niet gespeeld (draw & tegels veranderen van eigenaar)
Jack CSM : vanuit 41 naar 47 (Bart Eldar) > Win voor Jack CSM (Jack CSM en Bart Eldar +1 income painted army)
Jeroen Orks :
Thomas Eldar : vanuit 69 naar 5 (Thibeau DH) > Win voor Thomas Eldar

2de ronde

Bart Tyranids : vanuit 78 naar 86 (Jonas CSM) > Draw
Jonas CSM : vanuit 95 naar 58 (Tom SW) > Win voor Tom SW (Tom SW en Jonas CSM +1 income painted army)
Tom SW : vanuit 59 naar Jonas DE (67) > Win voor Tom SW (Tom SW en Jonas DE +1 income painted army)
Jonas Dark Eldar : -
Arno SW :
Bart Eldar : vanuit 48 naar 68 (Bart Tyranids) > Win voor Bart Tyranids (Bart Eldar en Bart Tyranids +1 income painted army)
Thibeau DH : vanuit 31 naar 23 (Jack CSM) > Win voor Jack CSM (Jack CSM en Thibeau DH +1 income painted army)
Steven SM :
Jack CSM : vanuit 28 naar 35 (Steven SM) > Win voor Steven SM (Jack CSM +1 income painted army)
Jeroen Orks : vanuit 70 naar 62 (Bart Eldar) > Win voor Jeroen Orks (Bart Eldar +1 income painted army)
Thomas Eldar : vanuit 85 naar 90 (Arno SW) > Win voor Thomas Eldar

Wie verder nog wil challengen, laat mij maar weten via post, pm, e-mail of sms. De spelers met hun naam in bold kunnen in die ronde niet meer gechallenged worden. Vermeld duidelijk vanuit welke tegel je welke tegel aanvalt. Wiens bericht mij eerst bereikt, krijgt voorrang ...

Hou bij de battles rekening met maximaal 250 punten verschil!

Overzicht van aantal manufactorums

Bart Tyranids x4
Jonas CSM x5
Tom SW x5
Arno SW x7
Jonas Dark Eldar x7
Bart Eldar x8
Thibeau DH x9
Steven SM x9
Jack CSM x9
Jeroen Orks x10
Thomas Eldar x14


Laatst aangepast door Necron op za apr 02, 2011 10:11 am; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyvr maa 04, 2011 10:00 am

en nog een overzichtje van universal special rules per speler:

steven: feel no pain, 2x infiltrate, counterattack
jonas csm: stealth, infiltrate
jeroen: 4x feel no pain
bart eldar: feel no pain, fearless, relentless
thomas: 2x relentless, 2x tank hunter, 3x feel no pain
homer: 3x feel no pain
jack: prefered enemy (moet em ni kiezen welk type???)
jonas DE: counter-attack
arno: 3x feel no pain
thibeau: feel no pain
the one and only IKKE!: 2x furious charge, 3x feel no pain.

zoals ge ziet, Thomas heeft er meer dan datem troops kan zetten... ocharme diene jongen... komaan mensen, help hem van dat probleem af Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyvr maa 04, 2011 10:28 am

Mja, het heeft een moment geduurd voor ik met dat probleem heb leren leven, maar het leven gaat verder. Ik zat in een zwart gat, tot ik besefte: Maar als homer mij aanvalt heb ik er niet teveel, want daar zijn die tank hunters niet nuttig!
Maar het blijft moeilijk, help me van m'n miserie, en in het bijzonder de overbodige bastions af! Chalenge mij!

Pro tip ( Rolling Eyes ): Los daarvan steek ik tank hunter op m'n transports, nadat ik gevraagd heb of een vehicle zo'n rule kan krijgen blijkt dat een dedicated transport voor scoring troops ook op deze manier een regel mag krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyvr maa 04, 2011 10:50 am

hmmmrz... goed om weten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Emptyzo maa 13, 2011 10:28 pm

vergeet mij nie de resultaten van ullen battles te laten weten he ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Gesponsorde inhoud





40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40k Tactical Map Campaign   40k Tactical Map Campaign - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
40k Tactical Map Campaign
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ultramarines - Didier
» New Campaign
» Campaign A
» Campaign B
» Campaign Phase 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns-
Ga naar: