Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hermelijn 40k Paint & Battle competitie

Ga naar beneden 
+7
Hollow_man
coves
Philuz XIII
Bart VdB
Tenderleaf
Bart VM
Necron
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydo aug 19, 2010 3:39 pm

Niet vergeten dat je samen met je 1750 lijst ook een strategic asset moet vastleggen voor in het geval je twee vs twee battles meespeelt in september.

Een selectie van die strategic assets kan je vinden op de website van GW :
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1180098_Apocalypse_Asset_Cards.pdf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydo aug 19, 2010 5:51 pm

Ik herinner me dat ik de vorige keer ook papieren heb gezien met army-specific assets. Zijn die nog ergens te vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydo aug 19, 2010 8:29 pm

Die komen uit het boek Apocalypse Reload.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydo aug 19, 2010 8:31 pm

En mogen die ook gebruikt worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydo aug 19, 2010 8:33 pm

Natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Jackhammer
Dark Rider
Jackhammer


Aantal berichten : 94
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyzo aug 22, 2010 9:43 am

gisteren heb ik nog gewonnen van Brett, zijn verschillende warriors en al terug gestuurd naar hun tombes
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyma aug 23, 2010 3:08 pm

Ik heb iedereen een pm gestuurd met de army specifieke strategic assets uit Apocalypse Reload. Enjoy!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyma aug 30, 2010 2:34 pm

Wie heeft er zin om vrijdag onze laatste competitiemaand te starten met een twee vs twee battle? Ik zoek nog een non-chaos speler als ally maar voor opponents steekt het niet zo nauw Smile

Ik zal tussen zes en zeven de boel al klaarzetten. Wie kan er om zeven uur al zijn ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyma aug 30, 2010 8:18 pm

Jack heeft me laten weten dat het Chaos Space Marines (Jack & Bart VdB) vs Blood Angels (Arno en ik) zal worden. May the best blood angel win Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptywo sep 01, 2010 12:36 pm

das dus gewoon 4x chaos tegen elkaar... 2x khorne (Arno & Jeroen) tegen 2x undivided (Jack & Bart) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptywo sep 01, 2010 1:43 pm

tsk tsk tsk. 't is niet omdat ik mij af en toe eens vergis en "blood for the blood god" zeg, danek Khorny ben he!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptywo sep 01, 2010 11:29 pm

De ontkenningsfase is de langste.
Heresy is fun Jeroen! En je mag dan cool zwart armour dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydo sep 02, 2010 10:52 am

euhm ... bij mij lopen er al rond in zwart armour !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyvr sep 03, 2010 11:39 pm

Overzicht September (laatste update 01/10/2010)

Vaste battles
5
Pieter
vs.
Brett
1
-2
Arno
vs.
Bart VM
3
5
Thomas
vs.
Jeroen
1
5
Jack
vs.
Bart VdB
1
Challenges
7
Brett
vs.
Thomas
1
1
Bart VdB
vs.
Brett
5
5
Bart VM
vs.
Bart VdB
1
5
Arno
vs.
Pieter
1
6
Jack
vs.
Jeroen
3
3
Thomas
vs.
Arno
-2
3
Pieter
vs.
Bart VM
3
6
Jeroen
vs.
Jack
3
Extra battles
7
Bart VdB
vs.
Arno
2
5
Thomas
vs.
Bart VdB
1
1
Bart VdB
vs.
Thomas
5
1
Jack
vs.
Pieter
5
Apocalypse battles (ter info)
Jack & Bart VdB
vs.
Jeroen & Arno
Jack & Thomas
vs.
Jeroen & Brett
Tussenstand
Speler
Vorig
Battles
Verven
Totaal
Jeroen (Blood Angels)
85
10
5
100
Pieter (Imperial Guard)
85
10 (14)
5
100
Jack (Chaos Space Marines)
51
10 (15)
5
66
Brett (Necrons)
57
10 (13)
5
72
Arno (Blood Angels)
21
3
24
Bart VM (Witchhunters)
60
10 (11)
70
Bart VdB (Chaos Space Marines)
71
10 (12)
81
Thomas (Chaos Daemons)
85
10 (19)
5
100


Laatst aangepast door Necron op vr okt 01, 2010 12:10 pm; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyza sep 04, 2010 1:28 am

Ik en bart VdB hebben er op een uurtje nog snel een battle kunnen doorjagen. Ik heb gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydi sep 21, 2010 8:42 am

Zijn er nog battles gespeeld die nog niet op het overzicht aangevuld zijn ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydi sep 21, 2010 6:34 pm

Ja, ik heb vorige vrijdag nog eens gespeeld tegen Bart VDB en gewonnen.

Daarvoor heeft Bart VDB zijn challenge tegen Brett gespeeld. Ik ben het niet zeker maar ik denk dat Brett gewonnen heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptywo sep 22, 2010 12:06 am

Yep, vorige vrijdag gewonnen van Chaos Marines (Bart VdB). Tof om te ontdekken na 5 maand dat necrons pas effectief worden na 1500 punten ... ni dat dat me gaat helpen tegen het imperial guard circus deze vrijdag pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptydo sep 23, 2010 12:42 am

ge zegt gij da die guards hebben op hun doos gehad van den arno zijn blood angels als spacies da kunnen moeten the ancient terror of the universe da ook kunnen he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
arno
Witch Elf
arno


Aantal berichten : 115
Registration date : 13-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : krieg

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyvr sep 24, 2010 8:42 pm

lololololdie guardsmenlololololol lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyma sep 27, 2010 11:03 pm

Nu vrijdag zal de finale van de Paint & Battle competitie uitgevochten worden tussen Thomas, Pieter en mezelf in een 1vs1vs1 battle aangezien we alle drie het maximaal aantal punten behaald hebben. Pieter en ik zullen in pitched battle deployen aangezien Thomas toch alles laat deep striken. We zullen elk twee objectives kunnen plaatsen (12" tussen objectives en board edge) waarvan twee in elke deployment zone geplaatst worden en twee in no-man's land. Om zeker te zijn dat er opnieuw geen draw komt, worden ook victory points geteld en in het geval van een draw in objectives, wint diegene met de meeste victory points (rulebook p300).

Wie graag massive carnage ziet, kom maar af! We starten tussen rond 7 uur ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyvr okt 01, 2010 3:07 pm

Moge de beste winnen. Spijtig dat ik moet werken, anders zou ik komen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyza okt 02, 2010 1:38 am

De battle voor Optimus V is voorbij. (Wie herinnert zich nog dat dat volgens de fluff de naam van de planeet waarop we vochten was?) Vanaf vandaag is Optimus V een daemonworld. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyza okt 02, 2010 8:29 am

Dat geeft ons een reden om nog eens terug te keren (al was het maar voor exterminatus) Smile

Ik zou graag iedereen bedanken die meegedaan heeft. Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft de laatste zes maand.

Feedback (wat was er goed aan, wat minder, ...) is welkom ... in het geval we dit ooit nog eens doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Emptyza okt 02, 2010 12:37 pm

Enige feedback:

Wat er goed aan was:
- veel nieuwe mensen en nieuwe legers leren kennen.
- heel goede format: ideaal voor nieuwe gamers of om (nog maar eens) een nieuw leger te beginnen.

Wat ik iets minder vond:
- veel nieuwe mensen leren kennen. (Sorry, kon ik écht niet laten Twisted Evil )
- 6 maand elke maand verschillende keren spelen kan te veel worden. Ik zou de volgende keer -uitgaande van eenzelfde timing- na 3 à 4 maand een maand pauze inlassen. Kwestie van painters' burn-out tegen te gaan.
- het toernooi format zorgt er m.i. niet noodzakelijk voor dat de beste commander wint, maar beloont wel diegene met de meeste tijd. Zoals je gisteren zelf zei: het was voldoende om 10 keer te verliezen om het maximum aantal punten te hebben. Ik zou toch opteren om elke maand een fixed aantal battles te spelen, maar enkel die battles te laten meetellen in de score. Vrije battles blijven dan dat: vrije battles, voor de fun.
- 3 'verplichte' battle was goed in het begin, maar om dit tegen het einde georganiseerd te krijgen was nogal moeilijk. Voor 1750 punten ben je al het mooiste deel van de avond bezig, en als je er zo 3 moet afwerken, en je moet werken tijdens de week dan kruipt het meeste van je vrije tijd snel in het toernooi [/muggezift]

Ideëen voor toekostige toernooien:
- combat patrol toernooi! Ideaal om eens een ander leger te spelen, en met 400 punten kan zelfs de traagste painter een leger snel af hebben. De spelletjes gaan ook zodanig snel dat je er makkelijk verschillende op een avond kan doorjassen.
- 'narrative' campagne: van in het begin twee facties, en dan battlen over een pregenerated map.
- Arena of Death: elk neemt de controle over één gepimpte commander uit zijn favoriete codex, we steken die twee in één kot zonder ramen, en wie er op eigen kracht uit komt is gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle competitie   Hermelijn 40k Paint & Battle competitie - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hermelijn 40k Paint & Battle competitie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II
» New GW paint
» Hermelijn 40k doubles league
» Hermelijn at the movies
» Hermelijn Battleforged

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns-
Ga naar: