Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Phase I battles

Ga naar beneden 
+6
Bart VM
jochem_petit
Great Unclean one
Philuz XIII
Hollow_man
Necron
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Phase I battles   Phase I battles Emptyma jan 12, 2015 2:17 pm

Post hier de resultaten van je battles in de eerste campaign phase (750 punten).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyzo feb 01, 2015 9:43 am

Phase 1 vaste battles

Jacky vs Pieter
Philippe vs Jerre > win voor Philippe
Bart VdB vs Tim > win voor Tim
Stijn vs Bart VM > win voor Bart VM
Olivier vs Arno
Thomas vs Stef > win voor Thomas


Laatst aangepast door Necron op vr feb 27, 2015 10:50 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyzo feb 01, 2015 9:46 am

Vrijdag 30/01 - Jerre & Bart VM vs Philippe & Tim > win voor Philippe & Tim

Mission objectives behaald door Jerre: #3, #4 & #7
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyzo feb 01, 2015 12:33 pm

Vrijdag 30/1
-Thomas VS Olivier: win Thomas (Olivier's leger volledig geverfd)
Behaald door Thomas: 2,5,6,7,8,10

Om de een of andere reden was de doubles nog niet gedaan, dus we speelden er nog eentje, ik had toch meerdere lijsten mee.

-Thomas VS Olivier: win Thomas (Olivier's leger volledig geverfd)
Behaald door Thomas: 4
(Olivier haalde ook een paar van die speciale maar ik weet niet van buiten welke)
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 02, 2015 3:31 pm

Vrijdag 30/01 - Jerre & Bart VM vs Philippe & Tim > win voor Philippe & Tim

Mission objectives behaald door Jerre: #3, #4 & #7
Mission objectives behaald door Phil: #6, #8 & #10
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyza feb 07, 2015 4:57 pm

Vrijdag 06/02:
Homer/Philippe VS Thomas/Stijn > win voor Homer/Philippe

Mission objectives behaald door Homer en Philippe: #6, #7 en #10
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyza feb 07, 2015 5:26 pm

helaas, helaas, driewerf helaas de club van de ééntjes is ingestort, aan de resultaten te zien winnen ze te vaak om veel ééntjes te gooien Shocked Sad Embarassed lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
jochem_petit
Lordling
jochem_petit


Aantal berichten : 34
Registration date : 14-04-13
Woonplaats : oilsjt

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyza feb 07, 2015 8:40 pm

de 1tjes vielen goe mee, de tegenrolls daarintegen was erger om aan te zien :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyzo feb 08, 2015 12:50 am


gewonnen op stamina clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 09, 2015 10:38 am

Vrijdag 06/02:
Bart Vdb & Olivier VS Jerre & Stef > win voor Bart VdB & Olivier.

Jerre fully painted.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 09, 2015 10:42 am

Philuz XIII schreef:
Vrijdag 06/02:
Homer/Philippe VS Thomas/Stijn  > win voor Homer/Philippe

Mission objectives behaald door Homer en Philippe: #6, #7 en #10

Wie was er fully painted?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 09, 2015 2:14 pm

Citaat :
Vrijdag 06/02:
Bart Vdb & Olivier VS Jerre & Stef > win voor Bart VdB & Olivier.

Jerre fully painted.

dus een unit SW's die gespeeld worden als Plague Marines tellen als fully painted?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 09, 2015 2:38 pm

Philuz XIII schreef:
Citaat :
Vrijdag 06/02:
Bart Vdb & Olivier VS Jerre & Stef > win voor Bart VdB & Olivier.

Jerre fully painted.

dus een unit SW's die gespeeld worden als Plague Marines tellen als fully painted?

alles was gepaint en alles was wysywig. dus ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptydo feb 12, 2015 10:20 pm

Necron schreef:
Philuz XIII schreef:
Vrijdag 06/02:
Homer/Philippe VS Thomas/Stijn  > win voor Homer/Philippe

Mission objectives behaald door Homer en Philippe: #6, #7 en #10

Wie was er fully painted?

Ik alvast niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptydo feb 12, 2015 10:47 pm

Necron schreef:
Philuz XIII schreef:
Vrijdag 06/02:
Homer/Philippe VS Thomas/Stijn  > win voor Homer/Philippe

Mission objectives behaald door Homer en Philippe: #6, #7 en #10

Wie was er fully painted?
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyvr feb 13, 2015 11:40 am

+1 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyvr feb 13, 2015 3:09 pm

Ik moest ook mijn resultaten van mijn eerste battle nog doorgeven:

Jeroen & Homer vs. Philippe en Tim (30/01/2015) - win voor Philippe & Tim

Mission objectives behaald door Homer: #1, #7

Niet volledig geverfd.
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyza feb 14, 2015 12:34 pm

Necron schreef:
Philuz XIII schreef:
Citaat :
Vrijdag 06/02:
Bart Vdb & Olivier VS Jerre & Stef > win voor Bart VdB & Olivier.

Jerre fully painted.

dus een unit SW's die gespeeld worden als Plague Marines tellen als fully painted?

alles was gepaint en alles was wysywig.  dus ja.

Dus elk model met power armour en een bolter kan een plague marine zijn???

Battle result 13/02 Bolle vs Coves => win voor Coves
Objectives gehaald door Bolle: geen
Objectives gehaald door Coves: 5, 6, 7, 8, 9, 10 + fully painted
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 16, 2015 9:48 am

coves schreef:
Necron schreef:
Philuz XIII schreef:
Citaat :
Vrijdag 06/02:
Bart Vdb & Olivier VS Jerre & Stef > win voor Bart VdB & Olivier.

Jerre fully painted.

dus een unit SW's die gespeeld worden als Plague Marines tellen als fully painted?

alles was gepaint en alles was wysywig.  dus ja.

Dus elk model met power armour en een bolter kan een plague marine zijn???

Of een Sister of Battle. Of een marine nou T5 of T3 is, dat zie je er niet aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 16, 2015 10:20 am

Bart VM schreef:
coves schreef:


Dus elk model met power armour en een bolter kan een plague marine zijn???

Of een Sister of Battle. Of een marine nou T5 of T3 is, dat zie je er niet aan...

alle marines in de lijst waren T5, of ze nu plague marines waren of niet Smile

En mijn "Space Wolves" zijn voor 90% CSM modellen, dus daar kan het ook niet aan liggen ...

In de plaats van te neuten zoude beter allemaal die tijd steken in nog wa meer van ullen modellen te verven zodat ge ook aan fully painted voldoet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 16, 2015 10:34 am

Wat waren de resultaten van de andere battles van vrijdag ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 16, 2015 3:07 pm

Necron schreef:

alle marines in de lijst waren T5, of ze nu plague marines waren of niet Smile

En mijn "Space Wolves" zijn voor 90% CSM modellen, dus daar kan het ook niet aan liggen ...

Ik zal eens een poging wagen om het uit te leggen:
- niemand heeft problemen met je Space Wolves als Chaos Marines. Daar zijn ze voor geconverteerd. Dus je Grey Hunters gebruiken als Havocs vormt geen probleem.
- niemand heeft problemen met je Skin Wolves als Chaos Spawn, de modellen zijn duidelijk identificeerbaar op tabletop.
- waar men wel problemen mee heeft, zijn diezelfde Space Wolves ook gebruiken als Plague Marines. Een gewone Chaos Marine/Havoc is toch wel net iets anders dan een Plague Marine. Als je daarvoor twee gelijke Space Wolves squads gebruikt is het voor je tegenstander niet makkelijk om de units uit elkaar te houden. Net om die reden hadden we er de WYSIWYG-regel in gestoken.

Een 'counts -as' leger is altijd leuk, zolang je duidelijk kan zien welke modellen als wat tellen. Als ik mijn Sisters speel als counts-as Noise Marines, met Noise Marines, Havocs, Chosen, enz. allemaal geproxyd door dezelfde Sister modellen is mijn leger fully painted. Volgens jouw interpretatie dus ook volledig WYSIWYG, maar ik betwijfel sterk of mijn tegenstander daarmee wel akkoord zou zijn.

Geen probleem om daarmee te spelen, maar claim dan a.u.b. niet een punt voor painting/WYSIWYG. Had je bijvoorbeeld je 30k modellen gebruikt als Plague Marines, dan was er m.i. Geen probleem geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 16, 2015 4:00 pm

Bart VM schreef:
Necron schreef:

alle marines in de lijst waren T5, of ze nu plague marines waren of niet Smile

En mijn "Space Wolves" zijn voor 90% CSM modellen, dus daar kan het ook niet aan liggen ...

Ik zal eens een poging wagen om het uit te leggen:
- niemand heeft problemen met je Space Wolves als Chaos Marines. Daar zijn ze voor geconverteerd. Dus je Grey Hunters gebruiken als Havocs vormt geen probleem.
- niemand heeft problemen met je Skin Wolves als Chaos Spawn, de modellen zijn duidelijk identificeerbaar op tabletop.
- waar men wel problemen mee heeft, zijn diezelfde Space Wolves ook gebruiken als Plague Marines. Een gewone Chaos Marine/Havoc is toch wel net iets anders dan een Plague Marine. Als je daarvoor twee gelijke Space Wolves squads gebruikt is het voor je tegenstander niet makkelijk om de units uit elkaar te houden. Net om die reden hadden we er de WYSIWYG-regel in gestoken.

Een 'counts -as' leger is altijd leuk, zolang je duidelijk kan zien welke modellen als wat tellen. Als ik mijn Sisters speel als counts-as Noise Marines, met Noise Marines, Havocs, Chosen, enz. allemaal geproxyd door dezelfde Sister modellen is mijn leger fully painted. Volgens jouw interpretatie dus ook volledig WYSIWYG, maar ik betwijfel sterk of mijn tegenstander daarmee wel akkoord zou zijn.

Geen probleem om daarmee te spelen, maar claim dan a.u.b. niet een punt voor painting/WYSIWYG. Had je bijvoorbeeld je 30k modellen gebruikt als Plague Marines, dan was er m.i. Geen probleem geweest.

Ik had geen "gewone marines" mee, net om verwarring te vermijden. Er was maar 1 squad dat in aanmerking kwam om de plague marines te zijn. En die waren fully painted en wysyqig (meltagun was meltagun, ...). Als ik mijn 30k modellen had meebracht had ik in mijn ogen niet fully painted geweest want dan waren die duidelijk niet van hetzelfde leger en niet dezelfde standaard van painten. Ik heb van geen van de betrokken spelers iets gehoord over onduidelijkheden tijdens de battle?

Ik apprecieer dat ik eindelijk uitleg krijgen over de vele opmerkingen die ik al heb moeten horen de laatste weken. 't is niet dat de we met 4-5 zijn die beslissingen nemen in de campaign en dat we genoeg manieren hebben om hier over te communiceren.

Maar als ik het goed begrijp is het dus ook niet toegelaten om guard infantery te gebruiken met carapace armour in een lijst als die er hetzelfde uitzien als de guard infantery zonder carapace? Hoever willen jullie het drijven?

En wetende dat, had ik jullie logica geweten, ik mijn andere 30k modellen had meegebracht, ik wel dat ene puntje zou gekregen hebben, vind ik de gehele situatie heel onozel.

Maar soit. 'k zal da puntje laten vallen. Nu weet ek dat ek geen moeite meer moet doen om fully painted legers op tafel te zetten. 't wordt blijkbaar toch niet geapprecieerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 16, 2015 5:08 pm

Citaat :
Maar als ik het goed begrijp is het dus ook niet toegelaten om guard infantery te gebruiken met carapace armour in een lijst als die er hetzelfde uitzien als de guard infantery zonder carapace? Hoever willen jullie het drijven?

Mijn Veterans met carapace zijn effectief anders dan mijn gewone infantery...

Citaat :
En wetende dat, had ik jullie logica geweten, ik mijn andere 30k modellen had meegebracht, ik wel dat ene puntje zou gekregen hebben, vind ik de gehele situatie heel onozel.

En dat was nu net mijn punt ivm mijn Lord Commissar. Ik kan perfect 3-colour Yarrick model zetten die een Lord Commisar is maar heb een ander model genomen om meer WYSIWYG te zijn. En daardoor had ik ook geen punt.

Citaat :
Maar soit. 'k zal da puntje laten vallen. Nu weet ek dat ek geen moeite meer moet doen om fully painted legers op tafel te zetten. 't wordt blijkbaar toch niet geapprecieerd.

Wat jij hier nu schrijft is nu net wat ik en minstens een paar andere spelers als gevoel hebben doordat je het punt niet toekende. Je mag van mij streng zijn en dat doen maar ik vind dat je dan even streng moet zijn voor jezelf.
vbn 1 base niet gebased op een heel leger =>geen punt
volledig geverfd leger maar turret ontbreekt =>geen punt
en mijn vb van Commissar :>geen punt

Het is niet zo dat je dit al een paar weken zou te horen hebben gekregen. Enkel vrijdag zijn daar enkele opmerkingen over gemaakt.
Wat betreft 'communicatie': Ik kan mij niet herinneren dat jij aan iemand anders gevraagd hebt of je dat punt zou krijgen. Dat is een beslissing die je zelf genomen hebt. Voor 'onze' punten anderzijds heb je die vraag wel gesteld. Als gevolg weet ik ook niet meer of je wilt dat we alles met 4 beslissen of niet. Als jij beslist of er punten toegekend worden of niet, geen probleem, ik leg mij daar gerust bij neer. Als je input wil, geen probleem, we hebben wel allemaal een mening... lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Emptyma feb 16, 2015 7:37 pm

Necron schreef:

Ik had geen "gewone marines" mee, net om verwarring te vermijden.  Er was maar 1 squad dat in aanmerking kwam om de plague marines te zijn.
Hiervoor baseerde ik me op de army list. Er waren Havocs aanwezig, en Plague Marines. Dus twee squads die kunnen verward worden. Ik weet niet of er onduidelijkheid was in het spel zelf, het is mijn interpretatie van het gemor dat er is. Ik was zelf niet betrokken bij het spel, ik heb er dus weinig over te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Phase I battles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phase I battles   Phase I battles Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Phase I battles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Phase 2 Battles
» Phase 3 battles
» Afspreken battles Phase 1
» phase tactics: the magic phase
» 40k Battles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 7th ed. highlander escalation campaign :: General discussions-
Ga naar: