Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: 40K changes zo dec 08, 2013 11:54 am
Voor de mensen die de escalation boek al hebben; zitten de shadowsword (voor mijn cadians - heb ik toch al staan ) en de fellblade (voor mijn ultras) erin?
Ik denk wel dat het nog fun gaat worden... In the words of an imperial officer; "Bring it down!"
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: 40K changes zo dec 08, 2013 12:44 pm
coves schreef:
Voor de mensen die de escalation boek al hebben; zitten de shadowsword (voor mijn cadians - heb ik toch al staan ) en de fellblade (voor mijn ultras) erin?
de Shadowsword staat inderdaad in de Escalation boek, samen met de Baneblade, Banehammer, Banesword, Doomhammer, Hellhammer, Stormlord en Stormsword. Guard heeft flink wat liefde gekregen... Voor Space Marines staat enkel het Thunderhawk Gunship erin. Voor de regels van de Fellblade moet je Imperial Armour: Apocalypse hebben. Helaas heeft die geen "40000"-stempel meegekregen, en zal die dus voorlopig enkel bruikbaar zijn in Apocalypse battles.
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: 40K changes zo dec 08, 2013 1:14 pm
Ok, bedankt. Basically hetzelfde als voor uw legion glaive dus; spijtig . Ben eigenlijk hoe langer hoe minder fan van het thunderhawk model, de fellblade daarentegen . Dan wacht ik wel nog even met mijn aankoop tot als mijn ultras apocalypse-worthy zijn...
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: 40K changes zo dec 08, 2013 2:40 pm
coves schreef:
Ok, bedankt. Basically hetzelfde als voor uw legion glaive dus
Nope, de Fellblade heeft tenminste officiële regels. Die van de Legion Glaive zijn nog experimenteel...
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: 40K changes zo dec 08, 2013 10:10 pm
vind niet dat guard meer love gekregen hebben dan anderen... is maar 1 tank, gewoon met wat meer variatie als de anderen
Onderwerp: Re: 40K changes zo dec 08, 2013 10:26 pm
Philuz XIII schreef:
vind niet dat guard meer love gekregen hebben dan anderen... is maar 1 tank, gewoon met wat meer variatie als de anderen
Je houdt die knal tegen je kop tegoed voor vrijdag... Ik had geld gegeven voor 35 varianten op het Land Raider chassis of iets dergelijks. Zeker wanneer de kit gewoon in plastic uit is zoals bij een Baneblade.
Ik hoop wel dat ForgeWorld begonnen is met het aanleggen van een voorraadje Eldar titans, de puntoorkes hebben weeral eens de beste optie gekregen.
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: 40K changes zo dec 08, 2013 11:19 pm
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: 40K changes ma dec 09, 2013 1:03 pm
lol Thomas
Citaat :
Ik had geld gegeven voor 35 varianten op het Land Raider chassis
die 35 varianten vind je bij FW...
die puntoor is inderdaad niet slecht, zeker als je er zoals Thomas van uitgaat de CSM Lord of Skulls volledig sucked met zijn mogelijke 14 cc attacks met een strenght D weapon... Maar eer hij in zijn rolstoeleken tot bij mij gerold is zullen dat er 0 zijn... hihi
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: 40K changes ma dec 09, 2013 2:37 pm
Philuz XIII schreef:
Maar eer hij in zijn rolstoeleken tot bij mij gerold is zullen dat er 0 zijn... hihi
That is exactly my point yes. Sucked is het woord niet, maar zot goed is het ook niet voor zijn punten.