Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Massacre!!! di aug 27, 2013 9:59 pm
* click me *
't was nog niet erg genoeg dat 2 van de 3 legers die ik speel nieuwe swag krijgen in september en november, maar nu gaat Forgeworld er ook nog een hoop pre-heresy goodness tegenaan gooien (release date 'imminent').
Iets totaal anders nu: iemand geïnteresseerd in een linker nier of rechter long?
Brett Kouran
Aantal berichten : 315 Registration date : 20-01-09
Onderwerp: Re: Massacre!!! di aug 27, 2013 11:31 pm
Night Lords in den 2den boek, hebben ze eindelijk iets gevonden om me te verleiden... Nu nog juist marines leren schilderen zeker
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Massacre!!! do aug 29, 2013 10:14 pm
Bart VM schreef:
* click me *
't was nog niet erg genoeg dat 2 van de 3 legers die ik speel nieuwe swag krijgen in september en november, maar nu gaat Forgeworld er ook nog een hoop pre-heresy goodness tegenaan gooien (release date 'imminent').
Iets totaal anders nu: iemand geïnteresseerd in een linker nier of rechter long?
heb je nog iets anders ook te verkopen?
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Massacre!!! do aug 29, 2013 11:17 pm
Great Unclean one schreef:
Bart VM schreef:
* click me *
heb je nog iets anders ook te verkopen?
Enkel nog een sprankelende persoonlijkheid en een immer goed humeur