Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 FW imperial heavy mortar

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
arno
Witch Elf
arno


Aantal berichten : 115
Registration date : 13-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : krieg

FW imperial heavy mortar Empty
BerichtOnderwerp: FW imperial heavy mortar   FW imperial heavy mortar Emptydi aug 13, 2013 11:43 am

Ik had een vraag over de heavy mortars, ik vraag me af of ze nu een heavy support zijn of een elite zijn?
In imperial armour 5 is het een heavy maar in de 6th edition update van imperial armour 5 werden ze naar elite verplaatst.
Weet iemand of dit juist is en zo ja is dit toegelaten in hermelijn:?: 

Grtz Arno

(ps: het gaat over deze
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/Imperial_Guard/Imperial_Guard_Emplacements/IMPERIAL-HEAVY-MORTAR.html)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggbur
Guardmaster
Raggbur


Aantal berichten : 53
Registration date : 10-07-12
Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!

FW imperial heavy mortar Empty
BerichtOnderwerp: Re: FW imperial heavy mortar   FW imperial heavy mortar Emptydi aug 13, 2013 11:57 am

Elite! Pretty straitforward, staat zou in elke ge-update boek sinds 6th Ed, waaronder de belangrijkse, IA1 2nd Edition.

Thudd Guns, grmblgrmbl, Thud Guns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raggburscodex.blogspot.com
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

FW imperial heavy mortar Empty
BerichtOnderwerp: Re: FW imperial heavy mortar   FW imperial heavy mortar Emptydi aug 13, 2013 12:00 pm

arno schreef:
Ik had een  vraag over de heavy mortars, ik vraag me af of ze nu een heavy support zijn of een elite zijn?
In imperial armour 5 is het een heavy maar in de 6th edition update van imperial armour 5 werden ze naar elite verplaatst.
Weet iemand of dit juist is en zo ja is dit toegelaten in hermelijn:?: 

Grtz Arno

(ps: het gaat over deze
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/Imperial_Guard/Imperial_Guard_Emplacements/IMPERIAL-HEAVY-MORTAR.html)
Als de laatste update (6th edition update van IA5) zegt dat ze Elites geworden zijn, dan zijn ze Elites. Dat schijnt ook te kloppen met de Death Korps of Krieg army list voor 6th.

In principe doen we in de Hermelijn niet moeilijk over Forgeworld units, op voorwaarde dat je de regels kan voorleggen, en deze regels voorzien zijn van een '40K approved' stempel. Units die nog experimentele regels gebruiken kan je wel gebruiken in friendly games (meestal niet in campaigns), maar stem eerst wel even af met je tegenstander.
Terug naar boven Ga naar beneden
arno
Witch Elf
arno


Aantal berichten : 115
Registration date : 13-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : krieg

FW imperial heavy mortar Empty
BerichtOnderwerp: Re: FW imperial heavy mortar   FW imperial heavy mortar Emptydi aug 13, 2013 12:12 pm

k merci Very Happy Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





FW imperial heavy mortar Empty
BerichtOnderwerp: Re: FW imperial heavy mortar   FW imperial heavy mortar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FW imperial heavy mortar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Imperial Knights
» Verkoop imperial guard
» Vraag imperial armour 8
» Sfeerbeelden Legendary : 31/01/2009 - warning, picture heavy!
» Star wars imperial assault - jochem

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Rules Questions-
Ga naar: