Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onze eigen steamroller?

Ga naar beneden 
+3
Hollow_man
tolteks
Brett
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydo mei 02, 2013 10:27 pm

De journeyman-league is ondertussen afgelopen, en er zijn een aantal interessante events in aantocht (in Nederland natuurlijk). Maar ik heb wel gemerkt (toch bij mezelf) dat er een gebrek is aan spellekes op competitief niveau. Serieus, hoe lang is het voor de meeste onder ons geleden dat ze nog eens een timed-turn hebben gedaan?

Het makkelijkste is natuurlijk ons eigen steamroller event te organiseren, maar dan zijn er spelers en suggesties nodig. Ik kan voor een aantal dingen wel zorgen, maar voor ik daar aan begin toch maar eens informeren.

Spelers die eens serieus kunnen / willen spelen (35 of 50 punten, 2 of 3 lijsten, character restricted en divide and conquer natuurlijk) zijn er minder aanwezig in Aalst... wie kunnen we nog eens naar hier lokken om toch aan een geschikt aantal spelers te geraken? Komt den Tony ooit nog eens buiten, kan Tolteks iemand mee lokken uit Mechelen? Bedoeling is alleszins om het kleinschalig te houden.

Wie zou er geïnteresseerd zijn om een steamroller te doen? Om te beginnen zouden we het makkelijk houden op 35 punten (of als iedereen het direct hard op 50 wil doen, ook goed). Ter herinnering, 35p. is 7 minuten, 50p. is 10 minuten. Suggesties altijd welkom Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma mei 06, 2013 11:12 pm

Ik ben in ieder geval wel fan van 50 punten.

Ik check morgen ff of de Kenneth da ziet zitten om eens te komen steamrollen in Aalst, Ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn.

praktisch gezien denk ik dat we met 4 tafels wel goed zitten (as in vier tafels zoals de 2 in de ruimte voor tabletop, qua size)

Terrain zal geen probleem zijn vermoed ik ^^

Qua lijsten is 2 wel genoeg naar mijn mening.

Scenarios kunnen we vastleggen per round eens we zicht hebben op het aantal spelers.

als er spelers uit de boot zouden vallen door het puntenaantal bij 50, dan is 35 ook goed.(ben gewoon meer fan van 50 pts)

Laat ons zeggen dat iedereen hier al aangeeft of ze geïnteresseerd zijn of niet, dan hebben we al een idee qua hoeveelheid en of er actief meer mensen gezocht moeten worden of niet om het speelbaar te maken.

dus voorlopig:

1. Brett
2. Tolteks
...



Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi mei 07, 2013 1:06 am

Ik weet niet precies wat zo'n steamroller is (maar ik kan het wel raden), maar ik wil wel meedoen.
Ik kan best wel aan 50 punten komen, maar mijn tweede/derde lijst gaat dan vrij serieus op de eerste trekken...
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi mei 07, 2013 11:37 pm

Steamroller is gewoon klein tornooi, aantal rondes iedereen tegen elkaar en punten voor wins/ kills etc en dan uiteindelijk een winnaar. (maar dan niet officiel met coins etc maar gewoon voor de fun)

Kenneth ziet het zitten om mee te doen, als de datum past ofc., maar if so komt hij dus ook af.

Lijst variatie is geen grote vereiste, je mag enkel geen modellen met FA C op de kaart in beide lijsten hebben. Dus voorbeeld geen 2 keer zelfde caster, en geen 2 keer Epic EIryss.
Wat dan weer wel mag is plain eiryss in de ene lijst en de epic versie in de andere lijst.

Maar bij vragen / twijfels of een combinatie goed is of niet, zijn er genoeg mensen hier die kunnen zeggen of het juist is of niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma mei 13, 2013 12:53 pm

bij 50 punten zijn 3 lijsten wel meestal beter vind ik ma ge kiest ma Smile ik doe wel mee alsek kan kweet wel nog nie me welk leger :p
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi mei 28, 2013 3:47 pm

Als het evenement midden juli valt, doe ik graag mee Smile

Ik kan jammer genoeg alleen nog maar 35 punten, maar dat wordt verholpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyzo jul 07, 2013 3:51 pm

Ok sinds het eerstvolgende tornooi dat ik zal meedoen pas in september valt en we het idee om een kleine steamroller te doen al hadden laten vallen, stel ik voor om dit in augustus te doen.

Dus kleine checklist

- wie kan/ wil er meedoen in augustus (dutum hangt af van aantal andere factoren waaronder wie kan er en wanneer komt dit goed uit qua plaats etc in hermelijn)
- Checken met Nelly wanneer dit het beste kan doorgaan (kwestie niet samen te vallen me andere campaigns / kaart releases etc)
- format beslissen (death clock etc) algemeen wpelen we gewoon de sr2013 regels, we kunnen een aantal senarios bepalen of gewoon per ronde rollen
- 2-3 lijsten
-puntenaantal (ik prefer 50 omdat ik daar ook al geruime tijd lijstjes voor aan het bouwen ben) Ik zou in dit geval ook opteren om proxies toe te laten zodat iedereen de lijst kan spelen die hij wil los van het bezit van de juiste modellen. (ik ben zelf ook nog in blijde verwachting van een aantal modellen)
-tijdsduur, aantal ronden en dergelijke zal afhangen van hoeveel mensen willen meedoen.


Dus geen officiele steamroller event, enkel voor de geinstersseerden in Hermelijn. (meer bedoeld als kennismaking met tournament play en SR2013 en als oefening voor diegene die mee gaan naar grotere events in september)
Alle forumgangers die dit wel zien zitten laat hier gerust maar weten, als je mensen kent die ook in hermelijn spelen "spread the word"
Tenzij we het slechtoffer worden van een te groot spelersaantal (wonders do exist) mogen er natuurlijk ook mensen uitgenodigd worden van buitenuit, kan altijd interessant zijn.

Voor vragen (en hopelijk ook antwoorden), zet ze hier of pm me op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyzo jul 07, 2013 11:35 pm

Voor mezelf is dat allemaal wel ok. Een paar punten:

Ben op vakantie vanaf 4 tem. 15 augustus, dus voor mij zou het zowieso de 2de helft van augustus worden.

50 punten is ok, 2 of 3 lijsten ook, maar sommige van onze spelers gaan mss. geen 3de leger / caster /setup hebben. Voor alle veiligheid mss. de eerste keer voor 2 lijsten gaan.

Proxies ok, maar aub. geen heel leger, zodat we toch een idee hebben waarmee we bezig zijn.

Ik kan 6 timers leveren voor (dus goed voor 12 spelers) dankzij een paar vrijgevige mensen uit Hong-Kong Wink Als we voor deathclock gaan zullen er een paar mensen een smartphone moeten gebruiken, maar dat zal ook wel geen probleem zijn.

Mss. een paar alternatieve datums als we iets deze maand zouden willen riskeren: Volgende week is er denk ik een magic release voor het volledige weekend, het weekend van de 27ste is er een toernooi in Rotterdam, dus is zaterdag 20 juli de dag om eens te proberen?
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma jul 08, 2013 12:33 am

Voor mij is 20 juli ook goed, als we alles tegen die datum in voegen krijgen natuurlijk.

Ik check vrijdag met Nelly even voor 2e helft augustus en dan 20 july wat de mogelijkheden zijn.

Verder inderdaad 2 lijsten lijkt mij goed, en ja op proxy vlak inderdaad enkele modellen niet meer, eerder bedoeld voor mensen die zoals mij met wat tekorten zitten om hun lijst rond te krijgen.

En dan zo snel mogelijk te weten komen hoeveel geinstersseerden er zijn om alles te kunnen regelen qua tafels etc.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma jul 08, 2013 7:56 pm

Ik zou doodgraag meedoen, maar door herexamens zal tweede helft augustus voor mij niet gaan jammer genoeg..

20 juli zou geen probleem mogen zijn, maar ik ga dan wel heel wat moeten proxyen..
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyzo jul 21, 2013 1:35 pm

Ok, ik heb even bekeken op welke datums het goed zou uitkomen om een kleine steamroller te houden in Hermelijn, en 17 augustus 2013 is uit de bus gekomen.

Dus voorlopig is het nog:

1.Tolteks
2.Brett
3.Kenneth
4.Gannon
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
Als er nog mensen interesse hebben laat hier of rechtstreeks aan mij of Brett weten.
We doen nog wel rondvraag.

kleine aanvulling: bedoeling is 50 punten, 2 lijsten, voor diegene die willen oefenen met het oog op de komende tornooien, 3 lijsten is toegestaan.
De 2 lijsten zijn bedoeld om mensen met een kleinere hoeveelheid modellen, die eventueel niet aan 3 lijsten geraken.


Laatst aangepast door tolteks op za aug 03, 2013 2:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyza jul 27, 2013 9:07 am

ik nie Smile ben tot 17 op conge
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyvr aug 02, 2013 2:08 pm

Count me in. Ik kom af met Legion Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi aug 06, 2013 6:29 pm

Alles nog even opsommen:

Steamroller gaat door 17 /08/2013
Aanvang 10:30 (samenkomen in Hermelijn etc, dan kunnen we tegen 11u starten)
Doen zeker mee:

1.Tolteks
2.Brett
3.Kenneth
4.Gannon
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
Als er nog mensen interesse hebben laat hier maar weten of mail maar naar Koen.cooreman@tolteks.be

Format: 50 punten, 2 lijsten, voor diegene die willen oefenen met het oog op de komende tornooien, 3 lijsten is toegestaan.
De 2 lijsten zijn bedoeld om mensen met een kleinere hoeveelheid modellen, die eventueel niet aan 3 lijsten geraken.

Character restricted: dit wil dus zeggen: Als je zowel epic als normal Eirys hebt, je in de ene lijst de epic versie mag zetten en in de andere de normal versie.
Wat niet mag zijn meerdere lijsten waar hetzelfde character inzit, dus geen 2 lijsten met epic Eiryss vb.

Scenarios en pairings worden ter plaatse bekeken de dag zelf.

We spelen met timed turns (10 minuten per turn per speler, en 1 extention van 5 minuten toegelaten per game)

Zones en timers zorgen wij voor, als er mensen large en medium bases kunnen meebrengen is dat altijd heel handig voor objective en flag markers.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi aug 20, 2013 12:27 am

Afin, om de uitslag erbij te zetten:

1. Niels (Legion): 3 wins, 7 cp.
2. Keneth (Cygnar): 2 wins, 6 cp.
3. Brett (Trollbloods): 2 wins, 11 cp.
4. Koen (Retribution): 1 win, 1 cp.
5. Dimi (Cygnar): 1 win, 7 cp.

Het was toch al iets scherper als normaal, Niels kon nog eens tonen waarom we allemaal Legion moeten spelen, en als er binnenkort nog wat mensen uit verlof terugkeren kunnen we nog eens proberen. Volgende keer wat duidelijker zijn over 2 of 3 lijsten, en hopelijk zonder bye's. Maar het heeft toch nog eens deugd gedaan, vooral omdat het er slecht uitziet voor de komende maanden qua toernooien scratch 
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi aug 20, 2013 12:34 am

Ik ga vrijdag al eens polsen bij Nelly hoe de planning voor October er uitziet.

September is nog een tornooi, en dan kunnen we in oktober opnieuw een kleine sr houden en eventueel proberen er iets maandelijks van te maken, wanneer er geen tornooien zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi okt 22, 2013 2:24 pm

Ok dus zoals ik al had laten vallen, zou ik een steam roller op de agenda willen zetten voor december.

Omdat de mensen die in Aalst zelf spelen er natuurlijk het meest van moeten kunnen genieten, pols ik hier even welk weekend het beste uitkomt voor iedereen. 7,14,21,28 zijn de zaterdagen in december.

Deze keer is het wel een officiele steam roller, ik organiseer dus ik speel al niet mee.
En ik ga de sr overal aankondigen om toch wat spelers bij alkaar te krijgen.

Voor deze keer ga ik het op 12 plaatsen houden, 20 is net iets te veel om op zaterdag te doen, en de andere gamers niet in de weg te lopen.
2 lijstjes 50 punten
Scenariokeuze bekijken we nu vrijdag samen wel even. (5 kiezen en dan randomizen elke ronde lijkt mij wel leuk)

Dus wie doet er mee e, kan op welke dagen?

Brett?
Steven?
Niels?
...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi okt 22, 2013 8:07 pm

Ik kan normaal gezien elke zaterdag in December wel meedoen (onder voorbehoud van catastrofes op 't werk, zoals iedereen i guess), mss. best de 28ste niet want iedereen zal in Eindejaarsmodus zitten (of met de madam gaan shoppen...).

Als we wat degelijke reclame maken moeten we toch aan 12 man komen, zeker met FB etc.

Scenario's enz. kunnen we vrijdag bespreken, maar ik zou ze mss. volledig random houden. Dat zien we dan nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma dec 02, 2013 2:44 pm

Onze steamroller zit nu reeds aan 10 inschrijvingen, de laatste is "anoniem" dus geen idee van waar etc, maar we hebben toch spelers uit Gent, Antwerpen en Roeselare kunnen aantrekken dus das al mooi op zich.
De mensen van Brussel zijn er niet bij en van Hasselt heb ik ook niets vernomen. Maar ik vermoed als de traditie verdergaat zoals voorheen, we nog wel een aantal mensen gaan hebben die de dag zelf binnenvallen.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma dec 02, 2013 4:08 pm

Die laatste ben ik :p zal mijn account wat op T3 wat verder detaileren Smile

Schilderen is niet verplicht? Hoe zit het met Base Markings en dergelijke? En moet een miniature in elkaar steken om speelbaar te zijn? :p
misschien rare vragen maar dan weet ik wat te doen de komende dagen Smile

Arthur

Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma dec 02, 2013 7:23 pm

Schilderen is zeker niet verplicht.
De modellen moeten inderdaad wel in elkaar zitten (dat er ergens een detailstukje ontbreekt maakt niet zo veel uit), er mag in iedergeval gee ntwijfel bestaan over de mogelijkheden van een model (wanneer het wapen ontbreekt kan je niet altijd vanbuiten zeggen of het nu een geweer of een zwaard zou moeten zijn. (de dag zelf kijk ik die dingen na, als het binnen de perken is is er geen probleem, maar probeer zo in orde mogelijk te zijn, dan zal een detail niet snel een probleem vormen, als alle modellen zonder armen op tafel komen is dat een andere zaak.

Voor de base markings, een lijntje van een milimeter langs beide zijden is ok, en neemt niet veel tijd in (ikzelf doe 80 modellen in minder dan een uur)
Als er geen markings zijn, tellen de schouders van een model, en krijgt de tegenstander gelijk bij twijfelgevallen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptyma dec 02, 2013 7:53 pm

tolteks schreef:
Schilderen is zeker niet verplicht.
De modellen moeten inderdaad wel in elkaar zitten (dat er ergens een detailstukje ontbreekt maakt niet zo veel uit), er mag in iedergeval gee ntwijfel bestaan over de mogelijkheden van een model (wanneer het wapen ontbreekt kan je niet altijd vanbuiten zeggen of het nu een geweer of een zwaard zou moeten zijn. (de dag zelf kijk ik die dingen na, als het binnen de perken is is er geen probleem, maar probeer zo in orde mogelijk te zijn, dan zal een detail niet snel een probleem vormen, als alle modellen zonder armen op tafel komen is dat een andere zaak.

Voor de base markings, een lijntje van een milimeter langs beide zijden is ok, en neemt niet veel tijd in (ikzelf doe 80 modellen in minder dan een uur)
Als er geen markings zijn, tellen de schouders van een model, en krijgt de tegenstander gelijk bij twijfelgevallen.

All right super, merci voor de antwoorden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi dec 10, 2013 7:22 pm

Sooooo hoe is het verlopen, de SR? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi dec 10, 2013 7:41 pm

alles is goed verlopen, dus in maart nog eens een sr kan geen probleem zijn.

resultaat:

p1 Wout "Wout" Maerschalck Cryx
p2 Tim "smeerlap" Bossuyt Cryx
p3 Dirk "Dirk" Pintjens The Circle Orboros
p4 Brett "BrP" Pandolfi Trollblood
p5 Peter Goudblomme Protectorate of Menoth
p6 Steven "Caesar007" De Canck Khador
p7 Niels "Gannon" De Vlieger Legion of Everblight
p8 Phil "KoldunKommanderWarlock" van den Mergel Khador
p9 Tony "tonyp" Pang The Skorne
p10 Frederik "wyver" Vanwonterghem The Skorne

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Emptydi dec 10, 2013 7:50 pm

Ah, ik nam aan dat je al van onze glorieuze overwinningen gehoord had...  affraid 

Tsja, ik blijf mijn inschrijfgeld terugwinnen, maar daarmee is alles gezegd. Toch 2 van de 3 potjes gewonnen. Als ik ooit iets meer zal willen zal 'k toch eens definitief werk moeten maken van een anti-cryx lijst... zucht.

De rest was euh... minder. Geen idee waarom, behalve Niels zijn rampzalige lijstkeuze tijdens onze match in de 2de ronde.

Laatste conclusie: Totem Hunters zijn baddas... Was een last-minute probeersel, die zeker nog in mijn lijsten gaat opduiken  alien 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onze eigen steamroller?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen steamroller?    Onze eigen steamroller?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onze eigen steamroller?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eigen moulds maken
» 2015 Steamroller, Hardcore, Masters, and Iron Gauntlet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warmachine :: Events-
Ga naar: