Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 5 nieuwe spelers regio hamme

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Asiemoagelis
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 14-03-13
Leeftijd : 45
Woonplaats : Hamme

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyza maa 16, 2013 2:34 pm

Hey , ik heb me net geregistreerd op het forum , mijn vrienden volgen later deze week.
Mijn naam is Jürgen en ik ben 34 jaar, mijn hobbies zijn tafelvoetbal, wow , warhammer nu en bloodbowl

Ben deze week in Hermelijn wat gerief komen halen voor mijn nieuwe warhammer leger en zou wel wat feedback kunnen gebruiken of ik nog iets extra nodig heb in het leger.
Ik ga high elves spelen en mijn leger bestaat op deze moment uit

38 spearman
20 archers
2 lords on griffin
1 star drake with prince
1 noble on a steed
1 noble on foot
20 swordmasters of hoeth
20 lothoren seaguard
20 phoenix warriors
5 shadow warriors
4 mages
3 repeater bolt throwers
1 Khorill
10 white lions
1 tiranoc charriot
2 lion charriots
10 allyrian reavers
5 dragon princes

zou iemand van u hier nog iets aan toevoegen of is dit een solide leger, ik bedoel voor verschillende speelstijlen? Kwestie ik ben hier nog niet lang met bezig en geniet nu vooral van het schilderen van de miniaturen.

Btw de andere rassen dat we gaan spelen met onze 5 vrienden is Skaven, Vampire counts, dwarfs en chaos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/Warhammerhamme
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyzo maa 17, 2013 2:16 pm

Hey, welkom op het forum en bij de hobby.

Ik speel zelf geen high elves dus neem het volgende wat ik zeg met een korreltje zout.

Ik denk dat je zowat alles al hebt wat de high elf boek te bieden heeft. Het enige wat je misschien zou moeten doen op termijn is je bestaande units uitbreiden.

Ik bedoel hier mee dat je bv. je speerman wilt uitbreiden van 38 naar 50. Zodat je ze in horde van 10x5 kunt zetten.

Ook te zien hoeveel punten je precies wilt spelen zijn units van 20 te weinig.

En misschien nog een extra noble on foot die je kan gebruiken als prince on foot.

Het lijkt mij dat je zeker voldoende hebt om op 1500-2000ptn een erg solide leger op te zetten.

Mocht je daarboven willen gaan zou ik je toch aanraden om extra infantry aan te schaffen.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust. Afspreken voor test battles is ook zeker geen probleem.

Er zijn altijd genoeg mensen die het zien zitten om WHFB te spelen.

Groeten

Niels
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyzo maa 17, 2013 3:14 pm

Hey Jurgen,

Welkom op het forum! Smile

What Niels said
+het leuke aan Elves spelen is dat je er verschillende stijlen mee kan spelen. Je kan offensief spelen, defensief, veel Magic of combo's van voorgaande.
Het nadeel is dat ze omver vallen als te tegenstander er kwaad naar kijkt. Smile
De verdere uitbouw van je leger zal dus afhankelijk zijn van jouw eigen speelstijl.
Dus ik zou je aanraden om testbattles te spelen zodat je voor jezelf kan ontdekken wat je het beste ligt.
Andere optie is op het internet naar vb-armylists te gaan zoeken. Al zou ik je aanraden om die toch niet 'klakkeloos' te gaan overnemen. Veel leuker om via wat schade en schande je eigen leger te ontdekken!

Aarzel zeker niet om op het forum te vragen voor testbattles/oefenmatch/leermatch/whatever.
Er word meestal gespeeld op vrijdagavond maar zaterdagen kunnen evengoed
Ik kan anders ook eens trainingday organiseren voor jou en je vrienden en zoek dan wat chinese vrijwilligers om jullie wat zaken bij te brengen. Je laat me maar iets weten.

Nog ter info:
6 april is er een fantasy doubles toernooi in den Hermelijn. Je kan altijd es komen kijken om kennis te maken en de rest eens aan het werk te zien.
Of je waagt de sprong in het diepe en je speelt gewoon mee..

grts
Phil
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiemoagelis
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 14-03-13
Leeftijd : 45
Woonplaats : Hamme

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyma maa 18, 2013 11:11 am

hey , bedankt voor de reacties Smile
we komen normaal eens een kijkje nemen op 6/4 voor het tornooi Smile
op deze moment spelen de meeste van ons vrijdag avond nog altijd taflevoetbal maar de competitie eindigt begin mei , dus daarna denk ik dat we geregeld eens gaan langs komen Smile

heb zelf ook al gedacht om me nog wat base infantery aan te schaffen maar kga eerst vooral wat verder verven aan hetgene ik nu heb Smile

trainingsday vind ik wel een goed voorstel Smile

zal het wel even met mijn vrienden bespreken wanneer dit best zou passen, hier kom ik nog op terug

greetz

Jürgen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/Warhammerhamme
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyma maa 18, 2013 9:15 pm

wat niels zei je basis infantry uitbreiden en spelen spelen spelen zodat je je eigen speelstijl ontdekt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptywo maa 20, 2013 2:22 pm

noble BSB on steed en on foot. bsb is heel handig,zeker met lage toughness modellen. je leadership is goed, maar je anvilunits, als je ze speelt, gaan wounds pakken, en je wil niet dat die gaan lopen als't niet de bedoeling is.

't geeft je ook direct toegang tot een arsenaal hogere kost magic banners, sommige ervan zijn echt lekker Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiemoagelis
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 14-03-13
Leeftijd : 45
Woonplaats : Hamme

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptydo maa 21, 2013 9:26 am

sorry maar wat bedoelt u met noble bsb?? ik ben niet echt mee
moet ik me nog een extra noble on foot en on steed kopen ?? (ik bedoel is er nog een extra nodig in het leger?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/Warhammerhamme
Asiemoagelis
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 14-03-13
Leeftijd : 45
Woonplaats : Hamme

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptydo maa 21, 2013 11:29 pm

btw het zou leuk zijn moest iemand onze face book pagina liken en evt wat posten Smile
het noemt warhammer hamme Smile

link:https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/Warhammerhamme
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/Warhammerhamme
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyvr maa 22, 2013 12:51 am

Asiemoagelis schreef:
sorry maar wat bedoelt u met noble bsb?? ik ben niet echt mee
moet ik me nog een extra noble on foot en on steed kopen ?? (ik bedoel is er nog een extra nodig in het leger?

Ik denk dat hij bedoelt dat je aan je bestaande noble een battlestandard moet geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiemoagelis
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 14-03-13
Leeftijd : 45
Woonplaats : Hamme

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyvr maa 22, 2013 2:52 pm

als dat zo is geen prob Smile
maar kwou me er zowiezo nog ene bijkopen met een standaard Smile heb een redelijk mooi metalen figuurtje gezien Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/Warhammerhamme
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Emptyza maa 23, 2013 4:56 am

yup, inderdaad, een figuurke met standaard. dacht dat de plastic set toestond een te maken on foot en on horse, beiden bsb, maar kan me daar in vergissen (bsb=battle standard bearer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





5 nieuwe spelers regio hamme Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 nieuwe spelers regio hamme   5 nieuwe spelers regio hamme Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
5 nieuwe spelers regio hamme
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2 Nieuwe spelers zoeken een stel tegenstanders :)
» lotr spelers
» warhammer 40k spelers ???
» Warmachine spelers
» wanted hobbit/ lord of the rings spelers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play-
Ga naar: