Aantal berichten : 17 Registration date : 06-03-13
Onderwerp: Schilderen wo maa 06, 2013 4:53 pm
heeft er iemand tips om te schilderen heb space wolfs
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Schilderen wo maa 06, 2013 7:39 pm
logan grimmar schreef:
heeft er iemand tips om te schilderen heb space wolfs
Neem een penseel, verf en wat water, en probeer de drie te combineren?
Heb je ooit al miniaturen geverfd? Heb je aanleg voor schilderen? Welk niveau wil je bekomen? Heb je kleurenschema's in gedachten? Heb je een voorkeur voor een bepaalde paint range? Heb je al eens 'how to paint Space Wolves' in YouTube ingetypt? Heb je een airbrush, of verkies je alles met een penseel te doen?
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Schilderen wo maa 06, 2013 8:18 pm
Ik probeer zo snel mogelijk nog eens een verfsessie op de agenda te zetten. Er zijn er nog die dat al gevraagd hadden
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Schilderen wo maa 06, 2013 9:01 pm
Philuz XIII schreef:
Ik probeer zo snel mogelijk nog eens een verfsessie op de agenda te zetten. Er zijn er nog die dat al gevraagd hadden
Ik zal mij ook vrij houden. Ik heb al flink wat geëxperimenteerd met de nieuwe GW range zodat ik al een idee heb hoe je met weinig moeite een goed resultaat kan krijgen. Heb je nog Assault On Black Reach marines liggen? Dan kunnen we die gebruiken als subject. Wanneer elk met zijn eigen modellen komt opdagen ga je te veel tijd verliezen met army-specific paintjobs, het lijkt me beter van iets uniform te vertrekken dat niet te overdreven moeilijk is. Dit om ook wat tijd te sparen in een workshop voor x deelnemers. Anders moet je individuele sessies beginnen inrichten.
@ logan grimmar - Sorry als ik als een klootzak ben overgekomen. Ik ben er wel degelijk één, maar door slaapgebrek is het erger dan anders. 't was niet mijn bedoeling om zo hard te antwoorden
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Schilderen wo maa 06, 2013 10:36 pm
Ik heb nog een hoop SM frames liggen voor dergelijke workshops
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: Schilderen do maa 07, 2013 2:26 am
Ik heb wel een paar ideeen voor space wolves specefiek:) die niet al te moeilijk of time consuming zijn:)
welke heb je het liefst de Babyblue van GW of de Grijze meer gritty prehersey wolves?
logan grimmar Slave off the Altar
Aantal berichten : 17 Registration date : 06-03-13
Onderwerp: Re: Schilderen do maa 07, 2013 7:26 pm
ik heb nog maar enkele miniaturen geverfd ik ben nog niet gewoon om warhammer te schilderen ik wil een zo goed mogelijk niveau bekomen ik heb geen weet van schema's ja ik heb een airbruch
HES BB Grenadicus Crossbowman
Aantal berichten : 48 Registration date : 29-11-10
Onderwerp: Re: Schilderen do maa 07, 2013 11:15 pm
Bart kunde mij eens zeggen wa kleurken da gij weer moest ebben van de oude GW verfkes?
Dan steek ik da de zaterdag eens binnen.
Deneb stone of wa wast weeral?
Onderwerp: Re: Schilderen do maa 07, 2013 11:56 pm
HES BB Grenadicus schreef:
Bart kunde mij eens zeggen wa kleurken da gij weer moest ebben van de oude GW verfkes?
Foundation paints: Dheneb Stone Charadon Granite Calthan Brown Astronomican Grey
Washes: Badab Black Gryphonne Sepia Asurmen Blue
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Schilderen vr maa 08, 2013 12:29 am
gewoon zo veel mogelijk proberen en naar zeveel mogelijk mensen luisteren............en dan doe je je eigen ding! goog luck
Siebe Herald
Aantal berichten : 108 Registration date : 01-12-12
Onderwerp: Re: Schilderen vr maa 08, 2013 4:42 pm
kzou ook graag wille mee doen voor tyranid (wil ze in het blauw)
Onderwerp: Re: Schilderen za maa 09, 2013 2:41 pm
De verfkes zullen niet meer voor vandaag zijn.. Nogal veel werk liggen om nog te doen vandaag
Onderwerp: Re: Schilderen za maa 09, 2013 9:22 pm
De verfkes zullen niet meer voor vandaag zijn.. Nogal veel werk liggen om nog te doen vandaag
No problem, ik heb nog wel iets anders ook liggen om af te werken .
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Schilderen zo maa 10, 2013 10:07 pm
Bart VM schreef:
No problem, ik heb nog wel iets anders ook liggen om af te werken .
haaaa dat gevoel ken ik, no rest for the wicked
Onderwerp: Re: Schilderen za maa 16, 2013 12:57 pm
Bart VM schreef:
Foundation paints: Dheneb Stone Charadon Granite Calthan Brown Astronomican Grey
Washes: Badab Black Gryphonne Sepia Asurmen Blue
Ik heb iere een potteke Dheneb Stone en Badab Black gevonden.. ik ga da vandaag bij Nelly binnensteken.