1500 punten lijst is zo goed als gepainted, minus enkele Kheres assault krengen. Dat brengt mijn Salamanders op zo'n 2400 punten geverfd. Een derde Rhino en twee Stormtalons zijn gebasecoat in mijn speciale mix 'get shit on green' (basically Snot Green met een Salamander decall erop), voor één Stormtalon is het groen zelfs al bijna klaar inclusief highlights. Daarna plannen in de pipeline voor een Stormraven, 3 attack bikes met multimeltas. Da's dan zo'n 2,5 jaar dat ik groen aan het verven ben. Ik ben er ondertussen vrij zeker van Der Kaizer hemzelve minder werk had aan zijn volle 20 legions (van twee was hij niet tevreden over zijn paintjob, heeft hij dus maar in den Dettol gesmeten en er niet meer naar omgekeken).
Ondertussen blijf ik nachtwerk kloppen alsof mijn leven ervan afhangt om die 6th ed 1750 lijst toch toonbaar te krijgen, terwijl ik het na het Green Knight doubles toernooi even ging laten rusten. Oh, en aangezien ik al plannen heb om mijn 1750 lijst aan te passen van zodra ze af is, is 't dus allemaal voor den Russ zijn kl@ten. I fucking HATE motivation...
End of rant. Discuss...