Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling wo feb 20, 2013 9:29 pm
Ik ga zeer binnenkort een bestellingske placeren bij Secret Weapon en Greenman Designs. Als er iemand is die van de gelegenheid gebruik wil maken om iets mee te bestellen, stuur mij dan een PM met wat je precies wil.
Ik betaal via PayPal, de afrekening door jullie gebeurt dan bij levering.
Laat mij met de bestelling zitten wegens geen geld meer, en ik zal niet aarzelen wat Kroaten in te huren om wat knieschijven te herstructureren .
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling do feb 21, 2013 12:44 am
Bij Greenman Designs kan je pas bestellen vanaf mei... zie zijn home page
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling do feb 21, 2013 3:45 pm
Philuz XIII schreef:
Voor mij is dat 'zeer binnenkort'. Vraag maar aan de mensen voor wie ik al eens iets moeten verven heb... 'Wanneer is 't af?' 'Zeer binnenkort'.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling zo feb 24, 2013 12:52 am
Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:
Voor mij is dat 'zeer binnenkort'. Vraag maar aan de mensen voor wie ik al eens iets moeten verven heb... 'Wanneer is 't af?' 'Zeer binnenkort'.
gij verf voor anderen ook?
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling zo feb 24, 2013 8:02 am
Great Unclean one schreef:
Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:
Hij doet vooral graag bikers en contemptor armen
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling zo feb 24, 2013 11:17 am
Tegenwoordig niet meer, ik heb te veel projecten voor mezelf lopen.
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling zo feb 24, 2013 1:45 pm
Bart VM schreef:
Projecten die (van tafel) lopen of scatteren, all the same . Ik ben bij gebrek aan ogryn flesh alternatieven aan het uitproberen om mijn ogres bij te werken
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling zo feb 24, 2013 9:58 pm
Bart VM schreef:
of was je bang dat iedereen mooi geverfde peekens gingen hebben
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling ma feb 25, 2013 12:43 am
De bestellingen voor Secret Weapon worden afgesloten op vrijdag 1 maart. Wie tegen dan geen PM stuurde zal zelf zijn plan moeten trekken.
Voor Greenman is er nog tijd aangezien die gast 'in de vremde' zit met het leger tot mei 2013.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Secret Weapon en Greenman Designs bestelling