Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Magneten terminators

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Arne
Assassin
Arne


Aantal berichten : 82
Registration date : 01-12-12
Leeftijd : 25

Magneten terminators Empty
BerichtOnderwerp: Magneten terminators   Magneten terminators Emptyza feb 02, 2013 10:58 am

ik zou magneten voor myn terminators gebruiken maar op amazon zie ik er voor 3 euro en op miniwargaming zyn ze voor 15 euro dus kweetnie welke ik moet gebruiken Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Magneten terminators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magneten terminators   Magneten terminators Emptyza feb 02, 2013 12:01 pm

Ben blij met mijn magneten die ik een tijdje geleden besteld had via Jeroen Smile, site staat gelink in de topic:
https://warhammer.actieforum.com/t326-magneten
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Magneten terminators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magneten terminators   Magneten terminators Emptyza feb 02, 2013 1:12 pm

Arne schreef:
ik zou magneten voor myn terminators gebruiken maar op amazon zie ik er voor 3 euro en op miniwargaming zyn ze voor 15 euro dus kweetnie welke ik moet gebruiken Question
Ik heb de mijne via Miniwargaming gekocht, ik ben daar ook zeer tevreden over. Qua prijs kijk je best ook naar hoeveel magneten je krijgt en hoe groot/sterk ze zijn. Hou er ook rekening mee dat transportkosten van Miniwargaming (in Canada) hoger zullen zijn dan die uit België (site van Jeroen).
Terug naar boven Ga naar beneden
BlackPhantom
Slave on the Altar
BlackPhantom


Aantal berichten : 3
Registration date : 16-12-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wichelen

Magneten terminators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magneten terminators   Magneten terminators Emptyza feb 02, 2013 9:26 pm

Ik heb ook al mangenten van supermagnete.be gekocht, die verschepen vanuit Duitsland (€6.5 fzo) ik heb er gratis magneten bijgekregen en een bon van -10% voor mijn volgende aankoop.
Ze komen ook vrij snel toe. ik had op een zondag besteld en betaald, dinsdag was mijn betaling ontvangen + verzonden, en dan had ik ze maandag thuis. Was vooral leuk omdat het toen feestdagen waren en ik had verwacht dat het langer ging duren. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Assassin
Arne


Aantal berichten : 82
Registration date : 01-12-12
Leeftijd : 25

Magneten terminators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magneten terminators   Magneten terminators Emptyzo feb 03, 2013 2:35 pm

Ok dank jullie wel, ik denk dat ik die by supermagnete ga kope
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Magneten terminators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magneten terminators   Magneten terminators Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Magneten terminators
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terminators, rhino's en drop pods:enkele vraagjes
» magneten
» Magneten
» Gratis magneten!
» Nieuwe Magneten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Other Stuff-
Ga naar: