Aantal berichten : 82 Registration date : 01-12-12 Leeftijd : 25
Onderwerp: Magneten terminators za feb 02, 2013 10:58 am
ik zou magneten voor myn terminators gebruiken maar op amazon zie ik er voor 3 euro en op miniwargaming zyn ze voor 15 euro dus kweetnie welke ik moet gebruiken
Quick Ben Draich-master
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: Magneten terminators za feb 02, 2013 12:01 pm
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Magneten terminators za feb 02, 2013 1:12 pm
Arne schreef:
ik zou magneten voor myn terminators gebruiken maar op amazon zie ik er voor 3 euro en op miniwargaming zyn ze voor 15 euro dus kweetnie welke ik moet gebruiken
Ik heb de mijne via Miniwargaming gekocht, ik ben daar ook zeer tevreden over. Qua prijs kijk je best ook naar hoeveel magneten je krijgt en hoe groot/sterk ze zijn. Hou er ook rekening mee dat transportkosten van Miniwargaming (in Canada) hoger zullen zijn dan die uit België (site van Jeroen).
BlackPhantom Slave on the Altar
Aantal berichten : 3 Registration date : 16-12-12 Leeftijd : 30 Woonplaats : Wichelen
Onderwerp: Re: Magneten terminators za feb 02, 2013 9:26 pm
Ik heb ook al mangenten van supermagnete.be gekocht, die verschepen vanuit Duitsland (€6.5 fzo) ik heb er gratis magneten bijgekregen en een bon van -10% voor mijn volgende aankoop. Ze komen ook vrij snel toe. ik had op een zondag besteld en betaald, dinsdag was mijn betaling ontvangen + verzonden, en dan had ik ze maandag thuis. Was vooral leuk omdat het toen feestdagen waren en ik had verwacht dat het langer ging duren.
Arne Assassin
Aantal berichten : 82 Registration date : 01-12-12 Leeftijd : 25
Onderwerp: Re: Magneten terminators zo feb 03, 2013 2:35 pm
Ok dank jullie wel, ik denk dat ik die by supermagnete ga kope