Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Warmahordes zaterdag 2/2 wo jan 30, 2013 7:48 pm
Iemand zin in een spelletje warmahordes de zaterdag?, kan tussen de 15 en 35 punten aan zwaantjes inzetten en ben zowel in de voormiddag als namiddag beschikbaar :p Liefst een paar eenvoudige scenario's maar caster kill mag ook, jullie zijn wel gewaarschuwd in dat geval, assasination is best served electrified
Brett Kouran
Aantal berichten : 315 Registration date : 20-01-09
Onderwerp: Re: Warmahordes zaterdag 2/2 wo jan 30, 2013 8:42 pm
Quick Ben schreef:
Iemand zin in een spelletje warmahordes de zaterdag?, kan tussen de 15 en 35 punten aan zwaantjes inzetten en ben zowel in de voormiddag als namiddag beschikbaar :p Liefst een paar eenvoudige scenario's maar caster kill mag ook, jullie zijn wel gewaarschuwd in dat geval, assasination is best served electrified
Als ik niet aan carnavalgerief aan het prutsen ben kan ik er wel een battle doorkrijgen in de namiddag. Ik moet toch de nieuwe scenarios uittesten... We kunnen mss. de nieuwe hardcore uitproberen of als je een harde tier-list hebt mag die gerust ook. Kan zeker een goeie testmatch tegen shooty lists gebruiken, of collossals
Quick Ben Draich-master
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: Warmahordes zaterdag 2/2 do jan 31, 2013 12:03 am
Brett schreef:
Quick Ben schreef:
Als ik niet aan carnavalgerief aan het prutsen ben kan ik er wel een battle doorkrijgen in de namiddag. Ik moet toch de nieuwe scenarios uittesten... We kunnen mss. de nieuwe hardcore uitproberen of als je een harde tier-list hebt mag die gerust ook. Kan zeker een goeie testmatch tegen shooty lists gebruiken, of collossals
Zal nog geen al te harde lijst zijn, ben mijn collectie nog aant uitbreiden en mis nog een aantal stukken , en nog geen collosals (soon ). Hardcore is goed, breng jij de scenario's mee of kan je me zeggen waar ik ze kan vinden?
Brett Kouran
Onderwerp: Re: Warmahordes zaterdag 2/2 do jan 31, 2013 12:08 am
Ik heb al het nodige voor de scenario's en andere aanverwanten. Als je een model of unit moet proxyen geen probleem btw.
Quick Ben Draich-master
Onderwerp: Re: Warmahordes zaterdag 2/2 do jan 31, 2013 2:32 pm
is rond 14.00-14.30 goed?
Brett Kouran
Onderwerp: Re: Warmahordes zaterdag 2/2 do jan 31, 2013 11:39 pm