Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Double Trouble 40k doubles toernooi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Double Trouble 40k doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Double Trouble 40k doubles toernooi   Double Trouble 40k doubles toernooi Emptydi dec 25, 2012 7:28 pm

Dit doubles toernooi gaat door in Leuven op zondag 20 januari. Deelname is 20 euro per team. Een deel van de opbrengsten gaat naar de onkosten van het Belgische ETC team (european team championship).

Inschrijven kan op http://www.tabletoptournaments.net/be/t3_tournament.php?tid=9976

Het is 850 punten per speler met als beperking een allies FoC (dus max 1 HQ, 2 troops, 1 fast attack, 1 elites en 1 heavy support). Slechts 1 special character per team. Teams moeten de allies matrix respecteren. Nids mogen alle legers als desperate ally nemen.

De volledige rulespack vind je terug op http://www.rankingdernederlanden.eu/wp-content/uploads/2012/12/2013_ETC_TeamTourney_Rulespack.pdf

Bart VM en ik gaan al als een team. Wie gaat er nog mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Double Trouble 40k doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Double Trouble 40k doubles toernooi   Double Trouble 40k doubles toernooi Emptywo dec 26, 2012 11:23 am

Ik zie dat wel zitten, als ik nog een teammate zou vinden.
Ideaal zou natuurlijk zijn iemand die battle brother is van één van mijn legers (dat is dan dark eldar, eldar, chaos space marines of tau) maar in principe kan ik met iedereen allieën BEHALVE necrons. Het is jammer dat die uit de boot vallen, maar zowel daemons als geen van beide eldartakken moeten van die robots weten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Double Trouble 40k doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Double Trouble 40k doubles toernooi   Double Trouble 40k doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 4:22 pm

Wie is er nu in feite allemaal geweest? En hoe is het gegaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Double Trouble 40k doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Double Trouble 40k doubles toernooi   Double Trouble 40k doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 5:42 pm

Hollow_man schreef:
Wie is er nu in feite allemaal geweest? En hoe is het gegaan?

Homer (SoB) en ik (SM) zijn als team Pinky and the Brain gegaan. Tim (SW) heb ik aan een van de etc spelers (GK) gekoppeld om mee te spelen.

Onze eerste battle was tegen Tim en Glenn (jay!) en die hebben we gewonnen 15-10.

Onze tweede battle was tegen dubbele GK en dankzij Celestine hebben we er nog een winning draw uitgehaald (13-12).

onze derde battle was tegen DE en Nids. Opnieuw een draw uitgesleept (en opnieuw dankzij celestine) maar dezer keer 12-13.

Uiteindelijk zijn we op de 9de plaats geëindigd (van de 18 teams).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Gesponsorde inhoud





Double Trouble 40k doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Double Trouble 40k doubles toernooi   Double Trouble 40k doubles toernooi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Double Trouble 40k doubles toernooi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Green Knight doubles toernooi
» Blood Brothers doubles toernooi 01/09/2013
» Team BE doubles
» doubles leuven
» doubles sint-niklaas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: tournaments-
Ga naar: