Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: emperor protects voorbereiding di nov 27, 2012 7:34 pm
Misschien goed dat we afspreken wat we meenemen deze missie (en volgende :p)
ik zou nen lijst maken dat we als groep mee zouden moeten hebben en posten hoeveel ge nog over hebt van req of hoeveel e nog nodig hebt
ik zou deze missie anders voorstellen om assets eens te bekijken en nen reserve requisition pool te maken met dat Samuel en Jeroen al distinguished zijn hebben we mogelijkheid tot wel enkele leuke dingen ook misschien lijst maken van assets die we mogelijk zouden kunnen gebruiken
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding di nov 27, 2012 7:39 pm
dingen voor de groep??
auspex (12)
data slate (5)
magnoculers (3)
pict recorder (5)
enkele stummers (5)
cartograph (5) ?????? (omdat we daar aanwijzegingen krijgen van rare kaart)
restrains (10) ??????? (denk deze missie minder nodig zonder 'vriendelijke' bewoners)
als ik iets vergeet laat maar weten handig is dat persoon die meeneemt ook liefst aanwezig is ik denk bijvoorbeeld dat samuel en ik in januari examens hebben en niet mee kunnen doen aan deathwatch en dat er eventueel dubbele worden voorzien ofzo
Laatst aangepast door xajoka op wo nov 28, 2012 7:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Xeraz Black Guard
Aantal berichten : 171 Registration date : 14-03-12 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding wo nov 28, 2012 9:10 am
EDIT : Op licht aanraden van de GM neem ik maar een Thunder Hammer / Storm Shield mee. Hetschijnt best heel hard er aan toe te gaan. En wil graag nog in leven blijven =p Dus in totaal neem ik dan een 65 req maar mee. Moest er nog plaats zijn / de moeite zijn, mss een reserve Shield. Maar ze zijn al goed, dus geen idee in hoever dat nuttig is.
Nog 60 over dus.
Laatst aangepast door Xeraz op ma dec 10, 2012 9:43 am; in totaal 2 keer bewerkt
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding wo nov 28, 2012 3:34 pm
Tot nu toe is het voor mij (zoals altijd) een Jump-Pack.
Ik wil wel gerust een Auspex meenemen aangezien ik 50 perception heb.
als ik op deze 2 items reken, dan heb ik nog 98 req over, tenzij iemand me nog iets kan aanraden om mee te nemen als librarian.
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding wo nov 28, 2012 7:45 pm
kem juist mijn gear bekeken, met de 2toxins en 1 detox erbij kom ik aan 124 dus kem nog 1 over XD
voor assets zijn imperial navy handig om met reserve req te gebruiken meeste assets moet ge wel ook op voorhand doen
enkele die mij iets lijken op voorhand
commissar cohort (als we imperial forces meenemen)
close artillery support
aussault strike force
primaris psyker(omdat we tegen diene sorcerer bezig zijn en omdat alle info handig is)
met reserve req
heavy weapons company
reserve company
alles van imperial navy
overal wordt wel duidelijk gezegd dat we moeten zien dat ze er geraken dus als we iperial forces willen bezigen moeten we op voorhand zeggen dat ze daar ergens met schip zitten anders als we ze oproepen duurt et 3dagen XD
Quick Ben Draich-master
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding do nov 29, 2012 11:17 am
Het is misschien best dat ik voor deze missie inderdaad niet teveel van die random utilities meeneem, Ik zou ook nog ongeveer nog een 40-tal req kunnen gebruiken voor wat utility-ammo( flames ) En Xander, die assets zien der goe uit, maar wrschnlk ga ge geen close artillery krijgen in een stealth missie op een planeet die volledig in handen is van de Ruinous Powers
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding do nov 29, 2012 2:49 pm
waarschijnlijk :p
maar zou zeker diene primaris psyker nemen die maakt testen met 2niveaus moeilijker voor enemy psykers om ons waar te nemen (aangezien dat er nen sterke sorcerer is lijkt et mij handig) en we krijgen elk 2rerols op het vergaren van voorkennis van 1 primary of secondary objective
op moment zelf zien we wel wat we van req nog over hebben en wat we er mee kunnen en willen doen
Rotten Malus Darkblade
Aantal berichten : 412 Registration date : 01-01-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding do nov 29, 2012 11:11 pm
Xeraz schreef:
Ik heb echt 'enkel' 2 x Lightning Claws nodig (45 req). Kan ze wel Master maken wat dan 90 req is en ofcourse heel wat toffe extra's opleverd =P
Dus nog minum 35 req over.
tis maar da ge et weet meneer de flesh tearer ma lightning claws hebben standaard geen tearing meer e
Rotten Malus Darkblade
Aantal berichten : 412 Registration date : 01-01-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding do nov 29, 2012 11:53 pm
btw ik heb nog 38 req over :p
moest et echt nodig zijn kan ik wel een beetje "snoeien"
xajoka Crone Hellebron
snoeien is niet nodig :p, u eigen gear gaat voor hé assets bezien we op moment zelf wel wat mogelijk is met overblijvende req
km met samuel al overlopen, denk dat primarus psyker en orbital surveillance zowel qua roleplay en nut passen komt er op neer dat we beetje beschermd zijn tegen enemy psyker en dat we meer voorkennis en info kunnen krijgen
Rotten Malus Darkblade
Onderwerp: Re: emperor protects voorbereiding za dec 01, 2012 10:20 am
stummers en ne kodak hebben we zowiso nodig en moet iemand meehebben e