Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: MarneusAugustaCalgar do sep 20, 2012 6:22 pm
De Marneus zijn fortje is bijna af. Just to spite de Jeroen heeft hij er nog een trenchke voor gezet... met een Titan Warhound wreck op de tafel... compleet geschift
We zullen hem zien op Games Day want hij brengt een Storm Eagle binnen als zijn allereerste entry.(to spite me
ook te zien op zijn fb pagina
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: MarneusAugustaCalgar do sep 20, 2012 7:47 pm
It's nowhere near finished obviously... lol, alsof ik naar mezelf zit te luisteren
Heb al gecommentarieerd op zijn post dat-ie naar GD gaat, ik hoop 'm wel goeiendag te kunnen zeggen. Lijkt me een geschikte gast om de halve dag mee te verlullen.
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
It's nowhere near finished obviously... lol, alsof ik naar mezelf zit te luisteren
Heb al gecommentarieerd op zijn post dat-ie naar GD gaat, ik hoop 'm wel goeiendag te kunnen zeggen. Lijkt me een geschikte gast om de halve dag mee te verlullen.
alleen al voor zijn sappig engels accent ...
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Ben er vandaag achter gekomen dat de Red Steel Gaming club op zo'n 4,5 km van ons hotel ligt. Had ik dat eerder geweten, ik had een afspraakske geboekt voor de zaterdag, ik wil wel eens op die tafel spelen