Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 levertijd Bestellingen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

levertijd Bestellingen Empty
BerichtOnderwerp: levertijd Bestellingen   levertijd Bestellingen Emptyzo sep 09, 2012 11:47 pm

Hallo,

ik vroeg me af of er mensen waren die al Warmachine / hordes items hadden besteld bij Hermelijn, en hoe lang de levertijd ong is.

In het algemeen zijn de levertijden van privateer press niet heel goed voor Europa, maar afhankelijk van de leverancier kan het nog redelijk snel gaan.

Ik woon niet echt kort bij een Game store, dus ik ben wat aan het vergelijken tussen de verschillende gamestores in de verschillende steden.

Ik woon net ten noorden van Brussel en kom regelmatig in de buurt van Aalst:Mechelen/ Leuven. Dus in die zin kijk ik uit welke gamestore het best lijkt voor Warmachine.

Ik was dit weekend even langsgeweest in Aalst bij Hermelijn en ik was oprecht verast om warmachine merchandise te zien in de winkel, en niet 1 of 2 boxes die ooit besteld waren en niet opgehaald.

Natuurlijk vermist de besteldtijd de grootste factor is, wou ik even weten of iemand hier er ervaring mee had.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

levertijd Bestellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: levertijd Bestellingen   levertijd Bestellingen Emptyma sep 10, 2012 12:16 am

Hey,

Denk dat we allemaal een beetje slechte ervaringen hebben met de levertijd. Maar bij mijn weten hebben onze collega's daar allemaal even veel last van.
Sommige dingen komen vrij snel toe, andere lijken dan weer een eeuwigheid te duren...

Probleem is een beetje 2-ledig. Enerzijds word de Europese markt een beetje achtergeschoven door Privateer, anderzijds doet de Belgische verdeler er soms lang over om zijn bestellingen te plaatsen.(grotere invoerpartijen om kosten te besparen). Wij bestellen daarom ook in Nederland maar dat is meestal van het zelfde laken een broek.

Denk dat het er in dit geval op aankomt om geduld te hebben, goed te checken op voorhand wat er in stock is, geduld te hebben, dat je een shop zoekt die opvolgt wat je bestelt en waar jij je 'goed' voelt en vooral geduld te hebben... Very Happy


grts
Phil
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

levertijd Bestellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: levertijd Bestellingen   levertijd Bestellingen Emptyma sep 10, 2012 8:59 am

je vergeet nog't belangrijkste philluz...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





levertijd Bestellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: levertijd Bestellingen   levertijd Bestellingen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
levertijd Bestellingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bestellingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warmachine :: Other stuff-
Ga naar: