Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Thomas probeert conversions

Ga naar beneden 
+4
Rotten
Bart VdB
Necron
Hollow_man
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptyma sep 03, 2012 11:20 pm

Come the apocalypse, waagt Thomas zich aan een figuur maken dat niet standaard is! (FYI, de apocalypse is scheduled voor volgende woensdag) Ik heb me wel al eens gewaagd aan een lord of change een extra kop geven en in het verleden durfde ik wel eens een screamer voor een herald op disk plakken, maar deze is dus gemaakt van stukken uit niet minder dan 6 verschillende kits.
Ik heb me als gevolg daarvan ook gewaagd aan fotos trekken van figuren! (note to self: further practise is required)

Ik heb een beeje zitten lezen in de dark eldar boek, en ik vond lady malys wel een interessant special character, waar helaas geen model voor bestaat. Los daarvan weet je nooit wanneer je een tweede archon eens zou kunnen gebruiken, en het is een beetje spijtig dat er geen vrouwelijk archon model bestaat. Je kunt de dark eldar alle soorten depravity verwijten, maar de vrouwen worden er niet onderdrukt. Vrouwen kunnen net zo goed archon zijn als mannen, dus je zou er in feite wel een model voor verwachten.

En aldus ging ik, in een moment dat ik het echt beu was de x-en-tachtigste (ruwe schatting) raider te plakken, aan de slag.
Eerst en vooral moest ik mijzelf de vraag stellen, wat heeft lady Malys? Zij is een archon, en standaard dragen die kabalite armour, haar wargear entry in mijn rulebook heeft het niet over upgrades zoals ghostplate, dus met kabalite zit ik goed. Tussen al mijn ravager overschot vond ik nog een interessant gepositioneerde vrouwelijke kabalite, normaal gezien dient de pose om aan een raider hull te hangen (yep, die zitten erbij in de ravager kit) maar op zich geeft de pose ook interessante opportuniteiten. Dat één hand leeg is om de hull te grijpen was ook ideaal.
Ik begon dus met deze body en benen, en één arm. Het volgende dat erop moest was de rug. daarvoor gebruikte ik de rug van een sybarite (kabalite commander). waarom? Omdat die rug zo'n command blade kan hebben (of hoe dat ding ook heet), dat alle dark eldar leaders op hun rug dragen. Een archon zonder command blade is als een koning zonder kroon. Ik had gedacht dat die rug er wel zonder slag of stoot op zou gaan, ze zien er allemaal interxchangeble uit. niet dus. Het was in feite zowat het moeilijkste. Wie goed oplet ziet de greenstuff die daarvan getuige is op de schouders op de foto.
Wat heeft lady malys nog? Een hoofd, ik gebruikte het hoofd van een wych hekatrix. Uit diezelfde wych kit haalde ik ook nog een armoured arm met dagger, want één van de lady's karakteristieke wapens is een dagger met een evil sentience in. (ze zal het nooit toegeven maar het is 99% zeker een daemonweapon). Ik moest de arm maar een heel klein beetje bijsnijden om hem in de hoek te krijgen die ik wilde.
Haar ander karakteristiek wapen is een stuk moeilijker, het gaat namelijk om een stalen, messcherpe waaier (noblesse oblige). Een waaier zat niet zo kant en klaar in mijn bitsbox als een dagger. Gelukkig had dit model dus wel een hand die zogezegd een raider hull grijpt. Als ik de waaier kon maken, had ik die er slechts in te steken. De waaier heb ik uiteindelijk gemaakt door een paar bladevanes van reaver jetbikes die ik over had gelijk te snijden en overlangs aaneen te plakken. het resultaat is vrij simpel, maar lijkt in alles op een waaier, dus ik ben tevreden.
Bij war walkers van de eldar zitten er een paar halve zuilen die je zo je wil op de base kunt kleven. Omdat mijn lady's pose totaal ongeschikt was om zomaar op een abse te zetten, liet ik haar tegen deze zuil opspringen.
Om de lady volledig te kunnen onderscheiden van een fancy armoured wych had ze nog een cloak nodig, iedere zichzelf respecterende archon draagt een cloak, al is het maar voor een meer sinistere uitstraling. Ik had nog een chaos cloak liggen van in e tijd dat ik chaos begon te verzamelen vóór ze in fantasy die opsplitsten in daemons en warriors, maar helaas, mijn lady was niet breed genoeg van schouder om dat op iets te laten trekken. maa rodnerin de doos vond ik nog een stuk van de high elf prince op star dragon, die ik indertijd heb gekocht omdat ik het model mooi vond (hoera voor impulsaankopen!) het was niet alleen uiterst geschikt als cloak (alhoewel het oospronkelijk een soort zadeldoek is of zo denk ik), het ziet er ook lekker elvish/eldarish uit en past perfect in de dynamiek van de pose.

En dit is dus het (slecht gefotografeerde) resultaat, en ik ben er vrij tevreden over.
Thomas probeert conversions PICT0991


Laatst aangepast door Hollow_man op do sep 13, 2012 1:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydi sep 04, 2012 6:14 am

Dat ziet er goed uit! breng je ze vrijdag eens mee ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydi sep 04, 2012 2:44 pm

ja, ik ga sowieso wat gerief ind e winkel laten staan om voor 2 vs 2 en zo niet altijd alles te moeten meesleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydi sep 04, 2012 8:47 pm

Very nice, ze gaan uit hun pijpen mogen komen om een beter figuurken op de markt te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo sep 13, 2012 1:38 am

Ik heb de smaak een beetje te pakken (en dark eldar zijn dankbare conversion targets). Voor deel 2 in de reeks 'Special characters waarvoor ik een model wil, maar GW liet mij stikken' breng ik u vandaag Baron Sathonyx. De conversie is simpler gedaan dan de vorige, maar ziet er nog steeds vrij uniek uit mijns inziens.
De baron heeft een aantal dingen die hem er doen uitspringen tegen gewone hellions. Het eerste is een costum skyboard. Ik geef toe, dat was te moeilijk... Ik heb een zestal raider blades in de vernieling geholpen voor ik het opgaf (aan het skyboard zelf durfde ik niets doen want daarvan had ik geen reserve) en besoot uiteindelijk te settlen voor gewoon wat extra hurt in de vorm van raider chains. Heeft ook wel iets en ziet er nog steeds uniek en badass uit.
De body is grotendeels hellion (duh), alleen de lege arm komt uit de scourge kit (is er eigenlijk een die een blaster ondersteunt, maar blasters zijn geconfisceerd door mijn trueborn). De grenade belt met dagger is ook van scourges en dient vooral om de awkward angle waarin ik de upper body op de benen moest lijmen om de pose te krijgen die ik wilde te camoufleren. Het hoofd is van een wych, en is geselecteerd uit tientallen anderen. Dat hij zo staat te roepen geeft hem een meer commanding uiterlijk, en unlike alle andere hellions vlecht de baron zijn haar niet rasta.
De cloak is van fantasy chaos, en unlike lady malys draagt de baron geen command blade. Samen met de hellion shoulder pad paste de cloak hem wel.

De fotos zijn nog steeds van afschuwelijke kwaliteit. Help me herinneren Jeroen eens te vragen hoe je dat doet.
Thomas probeert conversions PICT1003
Thomas probeert conversions PICT1004
Thomas probeert conversions PICT1005
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo sep 13, 2012 5:16 am

ziet er opnieuw heel nice uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo sep 20, 2012 2:39 pm

beetje inspiratie voor de volgende conversie ...

https://www.youtube.com/watch?v=H3Ze0Mbmh5g&feature=em-uploademail
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo sep 20, 2012 3:19 pm

Dat is schitterend gedaan. Waar is mijn greenstuff!
Ik zal een 7-jarenplan opstellen en misschien kom ik dan half in de buurt van dit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydi feb 12, 2013 10:35 pm

De mensen blijven mij vertellen dat ik voor mijn chaos marines een lord op bike moet hebben. Wie ben ik om een bende wildvreemden op een forum tegen te spreken? Vlammen sculpten in greenstuff was te moeilijk, (jammer, een ghost rider was echt cool geweest) dus ik viel terug op de kitbash techniek waar ik meestal wel tevreden mee ben. Ik nam een chaos lord, ik nam een bike. Knippen en plakken in de oudere betekenis van het woord, afwerken met wat schedels aan kettingen uit dark eldar kits en props die bij de chaos vehicles zitten, en ik kan de snelweg onveilig gaan maken. Daarna een slechte foto trekken met een slechte gsm camera en laten zien aan de anderen...
Thomas probeert conversions Afb003
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo feb 13, 2013 2:20 pm

proberen ==> De eerste stap naar falen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo nov 27, 2013 8:57 pm

Wat zit er in mijn 1750 campaign lijst?
Een chaos lord op palanquin!
Welk model bestaat niet?
Een chaos lord op palanquin!
Dus wat is de logische oplossing?
Ik zet een chaos lord op een palanquin!
(het lukt nog altijd niet om deftige fotos te trekken, bovendien lijkt dat blinkend metaal extra slecht te pakken op fotos)
Thomas probeert conversions Afb006-1
Ik ga niet pretenderen dat het veel werk was. Ik had nog een tweede epidemius model, om nog een tweede herald of nurgle op palanquin te kunnen spelen, maar merkte dat ik die nooit gebruikte. Epi werd van z'n stoel gelicht, vervolgens zocht ik een chaos lord model met de juiste pose, gaf die gast een nurgle helm (die ik incidentially al had rood geündercaot, kunt niet alles hebben). Toch een beetje een 'hell yeah' moment toen bleek dat die lord nog in metaal te krijgen was. Nog een nurgle symbooltje op zijn trophy rack, maar niet meer dan dat, want hoewel een lord op palanqin per definitie van nurgle is, wil ik het een beetje neurtraal houden. Word bearers worship all the gods equally.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo nov 27, 2013 9:00 pm

cool. kan niet wachten om hem dood de meppen/schieten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo nov 27, 2013 9:19 pm

It has been brought to my attention dat een chaos sorcerer op bike een exreem populiare keuze is om een allied detachtment chaos marines te leiden. In in all fairness, i can see why: Met mark of nurgle spreken we van een T6 model dat access heeft tot een 4+ invul item, de burning brand, een force weapon van een type naar keuze en friggin biomancy.
En dus nam ik een bike, een fantasy sorcerer die normaal op een manticore zit, een kwart van een pakje greenstuff om die benen op die bike te doen passen, chains, skulls en een dark eldar dagger (sacrificial dagger, yeah!) om zijn extreem gebroken bekken te verstoppen, en god damn, ik ben content van hoe het is uitgedraaid. Het enige waar ik spijt van heb is dat hij er cooler uitziet dan mijn lord op bike, en iedereen weet dat het de chaos marine met het coolste armour is die de warband mag leiden, geen idee hoe ik dat narrative ga goedpraten. Het wapen dat er bijzat is feitlijk een staf maar de scythe vorm maakt de pietje dood look helemaal af. Warlord trait 'death incarnate' makes a lot of sense all of a sudden.
Ik heb de opties bekeken om voor de meer doorgedreven 40k look eventueel een sorcerer helm erop te zetten, maar de shoulder pads zijn niet te verplaatsen en daar passen de typische hoorns niet tussen. Het zou misschien gelukt zijn, maar als ik faalde was het hele model verkloot en ik besloot het risico niet te nemen.
Thomas probeert conversions Afb004-1
Thomas probeert conversions Afb001
Thomas probeert conversions Afb003-1
Dat wapen, is het een staf (ap4)? is het een scythe (ap3)? Is het een axe (ap2)?
It is whatever the frig I want it to be! Score!!!
In tegenstelling tot de lord op palanquin was dit MOEILIJK gvd... Eén sorcerer zal volstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo nov 27, 2013 9:33 pm

Homer likes! Homer likes a lot!

Hollow_man schreef:
It has been brought to my attention dat een chaos sorcerer op bike een exreem populiare keuze is om een allied detachtment chaos marines te leiden. In in all fairness, i can see why: Met mark of nurgle spreken we van een T6 model dat access heeft tot een 4+ invul item, de burning brand, een force weapon van een type naar keuze en friggin biomancy.
Als loyalist die al aan het ontvangende eind heeft gestaan: 5 Nurgle spawn met Invisibility werken vrij aardig...

Hollow_man schreef:
Het enige waar ik spijt van heb is dat hij er cooler uitziet dan mijn lord op bike, en iedereen weet dat het de chaos marine met het coolste armour is die de warband mag leiden, geen idee hoe ik dat narrative ga goedpraten.
Hij is gewoon de brains achter de operatie, terwijl de Lord in de spotlight staat. En de toorn van het Pantheon op zich krijgt als het fout loopt. I'm thinking Erebus-aspirations.

Hollow_man schreef:
Het wapen dat er bijzat is feitlijk een staf maar de scythe vorm maakt de pietje dood look helemaal af. Warlord trait 'death incarnate' makes a lot of sense all of a sudden.
En past direct ook in het Nurgle plaatje. En als je meer detail op het hoofd wil: bij Nurgle komt er al eens een eenzame hoorn uit het hoofd gekropen. Die zou je eventueel al kunnen inwerken met wat green stuff zonder dat je die vastlijmt. Trekt het op niks: weggooien die hap en naast en hoorn, wat greenstuff en veel tijd ben je niks kwijt. Bevalt het: vastplakken en een fleske Champagne koudleggen.

Hollow_man schreef:
Eén sorcerer zal volstaan.
Ogodzijdank! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo nov 27, 2013 10:19 pm

nice model Very Happy 

de scythe is zeer nice doet me meteen aan een manreaper denke van de Deathgaurd, ik denk zelf dat het model perfect genoeg is (alloewel het idee van een hoorn van de Homer is inderdaad nog een leuk extratje) jammer genoeg is er nie veel visueel (behalve dan oozes en boils) da het meer nurgle kan make

misschien probere een nurgling ergens op de bike te zette? alloewel ik denk dat dat al weer wat zoeke is hoe en waar je hem kan plaatse

in ieder geval cool model kzou et kope moest door GW verkocht worde :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo nov 27, 2013 11:26 pm

Yes! Cooool! Smile

dacht net als Homer onmiddelijk aan Erebus Smile

de mantel maakt dit model enorm dynamisch
de hoorn is een optie maar hoeft niet. Ik zou eerder de moto wat ver-nurgelen, dat maakt zijn alliantie wat duidelijker zonder dat je aan de wizard zelf hoeft te komen, het geeft ook een beter contrast tss bike en biker, waardoor zijn eenvoud eigenlijk in de verf gezet word. Sometimes less is more.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo nov 28, 2013 3:28 pm

Ik ben blij dat het in de smaak valt.
Bedankt ook voor de nurgle suggesties, maar ik moet verduidelijken: hij wordt bij voorkeur aligned to nurgle gespeeld, maar dat wil niet zeggen dat ik de mijne ook nurgly wil hebben. As I've mentioned before, word bearers worship all gods equally, en ik ga er geen zaken die hem naar een god laten leunen aan toevoegen. Eén of meer horens kan er nice uitzien, maar feitlijk vind ik het wel leuk hoe die simpele kop bij de mantel past.
Het enige dat ik nog ga toevoegen is een boek, al mijn word bearer characters krijgen er minstens eentje. Ik weet nog niet precies waar, misschien een open voor hem op zijn stuur, misschien een gesloten aan zijn riem (dan haal ik de dagger er wss weer af om plaats te maken) we zien wel.

I like het fluff idee van het brein op de achtergrond. What a Face 
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo nov 28, 2013 7:28 pm

Very nice
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo nov 28, 2013 8:42 pm

en vergeet die bolters en de uitlaten niet uit te boren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptywo dec 11, 2013 9:46 pm

Vorig toernooi speelde ik een farseer op jetbike. Maar ik he helemaal geen farseer op jetbike, dus mijn farseer leek nogal sterk op een autarch. Die voldeed redelijk, daar niet van, maar nu ik al zoveel oefening heb gehad in HQ's op een bike zetten kan ik zoiets eigenlijk niet meer maken, en dus heb ik vanavond mijn biker gang wat uitgebreid. De kitbash is vrij straightforward: plastieken farseer op ye average huis tuin en keuken jetbike. Maar een farseer heeft een gewaad, en in tegenstelling tot mijn sorcerer had ik hier niet de chance dat die mooi over de bike viel. En dus yes, ik heb mijn eerste babystapjes towards sculpting gezet. Ik wist het niet op voorhand (maar vermoedde het wel, anders had ik het misschien niet geprobeerd), maar fabric is een exreem dankbaar iets om mee te beginnen, je hoeft slechts een dunne sheet greenstuff wat te draperen. Valt het niet zoals gedacht? Who cares! zolang het maar een beetje golft. het resultaat is niet perfect, maar beter dan ik had gehoopt.
Thomas probeert conversions Afb022-1
Thomas probeert conversions Afb006-2
Thomas probeert conversions Afb005
Thomas probeert conversions Afb003-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo dec 12, 2013 12:13 pm

nice, misschien de onderkant wat meer oneven maken, iets golvender. Dat zal het model wat meer dynamiek geven.

en het groen brengt tevens wat kleur in je modellen  rendeer 
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydo dec 12, 2013 10:31 pm

Philuz XIII schreef:
en het groen brengt tevens wat kleur in je modellen   rendeer 
Dat heeft hij tegen mij nog nooit gezegd Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptyvr maa 14, 2014 11:47 pm

Je kan er natuurlijk ook compleet de creatieve weg mee opgaan zoals hier vb:

Thomas probeert conversions 1901974_755061887848065_1503108282_n
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptyzo maa 16, 2014 11:41 pm

Wel, ik weet dat ik gezegd had dat ik geen wteede sorcerer ging maken, maar dan lag die tweede daar helemaal niks te doen, en bij vor op toernooien kan een tweede nooit kwaad, dus what the hell.
Niet zo goed als de vorige, maar ik ben er nog steeds content van.
Thomas probeert conversions Wrc9hi


Toltek's idee was goed maar ik had te weinig ponies. Ik heb dus maar de next best thing gedaan en mijn jetseer council gemaakt. Ik heb het vrij eenvoudig gehouden, robed mouwen waren te moeilijk.
Sommige hebben nog geen hoofd, ik moet nog meer van die faceless helmets vinden voor die erop komen.
Thomas probeert conversions Ivbrit
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Emptydi maa 18, 2014 11:52 pm

Pony's zien der beter uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thomas probeert conversions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thomas probeert conversions   Thomas probeert conversions Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thomas probeert conversions
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» apocalypse conversions
» Necron lord conversions
» Necron Immortal conversions
» Topdog Thomas
» TopDog Thomas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: