Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Probleem met lijm

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Probleem met lijm Empty
BerichtOnderwerp: Probleem met lijm   Probleem met lijm Emptyma sep 03, 2012 7:44 pm

Hey allemaal ik heb zojuist vandaag een potje lijm van UHU Plast special gekocht voor de chaplain en toekomstige models die ik zou moeten lijmen...

hierover heb ik eigenlijk een vraagje want blijkbaar komt er geen lijm uit het potje... moet ik de ijzeren naald/pin eens verhitten omdat er misschien lijm in zit ofzo?

alvast bedankt

Mvg
pieter
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Probleem met lijm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem met lijm   Probleem met lijm Emptyma sep 03, 2012 8:29 pm

Drogue43 schreef:
Hey allemaal ik heb zojuist vandaag een potje lijm van UHU Plast special gekocht voor de chaplain en toekomstige models die ik zou moeten lijmen...

hierover heb ik eigenlijk een vraagje want blijkbaar komt er geen lijm uit het potje... moet ik de ijzeren naald/pin eens verhitten omdat er misschien lijm in zit ofzo?

alvast bedankt

Mvg
pieter

Zo heb ik het al opgelost als het verstopt zit bij het gebruik. Je moet tijdens het lijmen altijd de dop er zo snel mogelijk opnieuw opsteken. Als het de eerste keer is weet ik niet of dat normaal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Probleem met lijm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem met lijm   Probleem met lijm Emptyma sep 03, 2012 8:45 pm

Necron schreef:
Drogue43 schreef:
Hey allemaal ik heb zojuist vandaag een potje lijm van UHU Plast special gekocht voor de chaplain en toekomstige models die ik zou moeten lijmen...

hierover heb ik eigenlijk een vraagje want blijkbaar komt er geen lijm uit het potje... moet ik de ijzeren naald/pin eens verhitten omdat er misschien lijm in zit ofzo?

alvast bedankt

Mvg
pieter

Zo heb ik het al opgelost als het verstopt zit bij het gebruik. Je moet tijdens het lijmen altijd de dop er zo snel mogelijk opnieuw opsteken. Als het de eerste keer is weet ik niet of dat normaal is.

ja zoiets dacht ik al.
ik vind het alleen raar dat het nu al "verstopt" zitzonder dat ik het heb gebruikt daarom dat ik het vraag.
ook wat is de beste manier om het de verwarmen met een aansteker op benzine ofzo aangezien dat je je waarschijnlijk niet genoeg hitte voor het opbrandt verwekt.
in ieder geval al bedankt ik ga morge ofzo eens de naald/pin opwarmen en zien of dat lukt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Probleem met lijm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem met lijm   Probleem met lijm Emptydi sep 04, 2012 9:32 pm

Even met de aansteker eronder zou een verstopping moeten verhelpen. Heb je de naald er al eens uitgetrokken om na te gaan of er misschien ergens anders iets verstopt zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Probleem met lijm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem met lijm   Probleem met lijm Emptydi sep 04, 2012 10:59 pm

Bart VM schreef:
Even met de aansteker eronder zou een verstopping moeten verhelpen. Heb je de naald er al eens uitgetrokken om na te gaan of er misschien ergens anders iets verstopt zit?

ik ga de naald eens proberen opwarmen morgen als ik een aansteker heb dus dat ga ik eerst proberen.
over de naald eruit trekken ik weet niet of dat gaat en als ik het dopsel eraf doe zie ik de lijm mooi in het potje zitten (niet gestolt ofzo).
dus ja kzal iets meer late wete als het werkt Smile

alvast bedankt voor de ideetjes/tips Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Probleem met lijm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem met lijm   Probleem met lijm Emptywo sep 05, 2012 5:56 pm

wel de naald verhitte heeft gewerkt het is nu wel wat verschoeit maar het werkte en de lijm kwam eruit...
men interrogator chaplain en ik zijn jullie dankbaar voor de tips/ideetjes Smile

Mvg
pieter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Probleem met lijm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem met lijm   Probleem met lijm Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Probleem met lijm
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» lijm probleem
» probleem met plakken
» Probleem bases

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: