Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Space wolves faces and hair ma aug 20, 2012 11:07 am
ik ben dus onlangs begonnen met het verven van space wolves , en begin content te geraken over hoe ik de armor en wapens moet verven, Ben er echter nog niet uit hoe ik het beste de faces verf en het haar:s
heeft iemand hiervoor enkele tips??
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Space wolves faces and hair ma aug 20, 2012 1:27 pm
TimDG schreef:
ik ben dus onlangs begonnen met het verven van space wolves , en begin content te geraken over hoe ik de armor en wapens moet verven, Ben er echter nog niet uit hoe ik het beste de faces verf en het haar:s
heeft iemand hiervoor enkele tips??
Voor de gezichten is mijn standaard techniek een flesh color (ik gebruik nog een oude citadel flesh kleur) + wash (earth shade of zoiets) + opnieuw highlighten met de originele flesh color.
Voor het haar van mijn space wolves gebruik ik de oude GW macharius solar orange, dan earth shade (of devlan mud) wash + highlighten met een oranje (ook een oude GW verf).
Ik probeer er voor te zorgen dat de wash zeker dik genoeg aangebracht wordt daar waar de huid en het haar bij elkaar komen zodat de overgang niet te abrupt is.