Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

General stuff

Ga naar beneden 
+19
Arne
Gannon
s7sins
TimDG
FL3X
Brett
Raggbur
Hollow_man
Philuz XIII
Patrick
kris
Tenderleaf
Shas'o Jon'as
Oracles
Nickodemus
xajoka
coves
Bart VM
Necron
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Gannon
Bloodshade
Gannon

Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 34

General stuff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyma nov 12, 2012 10:27 pm

Mag ik nog steeds meedoen?

Het is zeer lang geleden dat ik nog eens 40k heb gespeeld O.o

Zou perfecte manier zijn om er terug in te komen.

My Hive Tyrant is ready to unleash his swarm unto the galaxy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 45

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydi nov 13, 2012 6:10 am

Gannon schreef:

geen probleem. hou er wel rekening mee dat er een nieuwe regelset is Smile
http://www.teambelgium.eu
TimDG
Cold One Knight
TimDG

Aantal berichten : 186
Registration date : 16-10-11

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydi nov 13, 2012 11:33 am

Ik doe nog steeds mee met Space wolves:)
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X

Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydi nov 13, 2012 5:55 pm

Blood for the Blood God!! Skulls for The Skull Throne!! Let the Galaxy BURN!

nog steeds met Chaos Space Marines Smile
http://djfl3x.tk
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptywo nov 14, 2012 5:58 pm

Citaat :

Altijd welkom! Smile En zo'n campagne is altijd ideaal om te starten en op te bouwen.
kris
Guardmaster
kris

Aantal berichten : 53
Registration date : 01-03-11
Leeftijd : 40

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydo nov 15, 2012 12:43 pm

natuurlijk blijf ik met necrons spelen, ge weet toch dat die steeds blijven weerkomen lol!
Oracles
Witch Elf
Oracles

Aantal berichten : 113
Registration date : 21-09-10

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyvr nov 16, 2012 10:11 pm

nog steed met imperial gaurd
coves
Crone Hellebron
coves

Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyzo nov 18, 2012 6:54 pm

On second thought; switcht mij anders toch maar weer naar grey knights... ik heb zo een vermoeden dat ze anders toch nooit geverfd gaan geraken Embarassed
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyma nov 19, 2012 5:52 pm

De campaign zal van start gaan op vrijdag 7 december. Afspraak rond half acht in hermelijn zodat we zeker om acht uur kunnen starten met de challenges. Wie vroeger aanwezig is kan vanaf die dag al extra battles spelen.

Om voor de eerste campaign round deel te nemen, kan je je inschrijven door me je army list te bezorgen ten laatste op zaterdag 24 november. Gelieve duidelijk te vermelden welke FOC slot elke unit in neemt, hoeveel punten de units kosten en welke upgrades (ook die die gratis zijn) ze genomen hebben. Vermeld ook welk type van power weapon of force weapon de modellen zullen hebben. Gelieve geen army builder lijsten (of gelijkaardig) door te sturen want daar vind een kat haar jongeren niet in terug. Liefst dus in een formaat zoals het volgende:

HQ - rune priest (100) in terminator armour (20) met runic staff (0) en combi-plasma (5)
HQ - rune priest (100) with runic sword (0)
TROOPS - 10 grey hunters (150) met 2 meltaguns (5), wolf standard (10) en mark of the wulfen (15) in drop pod (35)
TROOPS - 10 grey hunters (150) met 2 meltaguns (5), wolf standard (10) en mark of the wulfen (15)
TROOPS - 10 grey hunters (150) met 2 meltaguns (5), wolf standard (10) en mark of the wulfen (15)
ELITES - 5 wolf scouts (75) with close combat weapons (0) en meltagun (10)
HEAVY SUPPORT - 5 long fangs (75) met 4 missile launchers (40)

De army lists zullen in de week daarna gecontroleerd en gepost worden.
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as

Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyma nov 19, 2012 7:18 pm

Necron schreef:
De campaign zal van start gaan op vrijdag 7 december. Afspraak rond half acht in hermelijn zodat we zeker om acht uur kunnen starten met de challenges. Wie vroeger aanwezig is kan vanaf die dag al extra battles spelen.

Om voor de eerste campaign round deel te nemen, kan je je inschrijven door me je army list te bezorgen ten laatste op zaterdag 24 november.

Xander (xajoka) is deze hele week naar duitsland en komt pas vrijdagavond thuis, het kan dus hoogstwaarschijnlijk zijn da hij et later gaat inlevere vanwege tijdgebrek.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptywo nov 21, 2012 8:14 am

Inschrijvingen Campaing Round I

inhoud werd verplaatst naar andere forum topic ...

Laatst aangepast door Necron op zo dec 30, 2012 1:32 pm; in totaal 21 keer bewerkt
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydo nov 22, 2012 8:27 am

Thomas werd verkozen tot captain van team "Disorder".
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyma nov 26, 2012 2:59 pm

Ik heb nog niet van alle ingeschreven spelers een lijst ontvangen. Uiterste deadline is morgenvroeg. Daarna zal het niet meer mogelijk zijn om in de eerste campaign round nog mee te spelen aangezien de overige army lists gepubliceerd worden.

Wie nog moet kleine aanpassingen doen aan zijn lijst na mijn eerste controle, gelieve mij die zo snel mogelijk te bezorgen ...
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyvr nov 30, 2012 10:02 am

Campaign Round 1 - Army lists team "Order"

Laatst aangepast door Necron op zo dec 30, 2012 1:32 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyvr nov 30, 2012 10:05 am

Campaign Round 1 - Army lists team "Disorder"

Laatst aangepast door Necron op zo dec 30, 2012 1:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyvr nov 30, 2012 10:15 am

De lijsten zijn gepost. Ik wacht nog op info van Arne en Siebe maar hun lijsten zijn voor 95% al ok.

Gelieve voor volgende week donderdag een pm te sturen naar jullie team captain (Philippe "Philuz XIII" voor team "Order" en Thomas "Hollow_man" voor team "Disorder") met volgende info:

1) Of je al dan niet zal aanwezig zijn volgende week vrijdag. Enkel de spelers die aanwezig zijn komen in aanmerking voor de champion battle.

2) Hoeveel battles je kan spelen in de loop van de eerste campaign round (+/- 4 weken)

3) Tegen welke legers je het wil opnemen deze campaign round. Dit kan niet gegarandeerd worden maar de team captain kan hier rekening mee houden. Probeer ook toe te lichten waarom je het tegen een bepaald leger wil opnemen. Geef meerdere opties en geef ze een rangschikking op basis van voorkeur.

4) Tegen welke legers je het niet wil opnemen deze campaign round. Dit kan niet gegarandeerd worden maar de team captain kan hier rekening mee houden. Probeer ook toe te lichten waarom je het niet tegen een bepaald leger wil opnemen. Geef meerdere opties en geef ze een rangschikking op basis van "voorkeur".

We voorzien 5 tafels om battles te spelen volgende week vrijdag. Hopelijk kunnen er twee battles na elkaar gespeeld worden zodat iedereen aan bod komt. Afspraak om 7 uur zodat we ten laatste om 7:30 kunnen van start gaan met de challenges.
Arne
Assassin
Arne

Aantal berichten : 82
Registration date : 01-12-12
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Warlord   General stuff - Pagina 4 Emptyza dec 01, 2012 10:12 am

Mijn Dark Angels zullen onder het bevel staan van Librian Arnius
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyza dec 08, 2012 8:29 pm

Campaign Round 1 Results

Laatst aangepast door Necron op zo dec 30, 2012 1:33 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyza dec 08, 2012 8:32 pm

Nog even ter herhaling:

- de battles moeten gespeeld worden voor de volgende campaign avond. die datum ligt nog niet vast maar zal binnen +/- 4 weken zijn (niet vroeger, misschien wel iets laten met dat het eindejaar in deze periode valt).
- je mag zo veel extra battles spelen als je wil. wel geen twee battles na elkaar tegen dezelfde tegenstander.
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptyma dec 10, 2012 5:51 pm

Hey Jeroen,

Kan je CR2 scenario van The battle at Alnitac (IA11 p 214) eens posten, aub. Handig voor diegenen die niet in het bezit zijn van de Imerial Armour boeken. Very Happy
thx
Brett
Kouran

Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydi dec 11, 2012 9:17 pm

Een vraagje die ik in het begin uit het oog ben verloren, en nu ik zit te zwoegen om de volgende lading necrons geverfd te krijgen: Zijn er eigenlijk punten en / of verplichtingen (zoals in vroegere campagnes) om je leger tegen het einde van de maand geverfd / in orde te krijgen?
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydi dec 11, 2012 9:53 pm

Brett schreef:
Een vraagje die ik in het begin uit het oog ben verloren, en nu ik zit te zwoegen om de volgende lading necrons geverfd te krijgen: Zijn er eigenlijk punten en / of verplichtingen (zoals in vroegere campagnes) om je leger tegen het einde van de maand geverfd / in orde te krijgen?

Je maakt meer kans om in de prijzen te vallen.

Participation in the campaign costs 5 euro. As this is a team event, their will be no prize for best general or best painted. Two equal prizes will be randomly drawn, one from each team. Each battle played will give each player a single entry into this drawing. Each time a player finished painting his army list by the end of the CR, he gets 2 additional entries into the drawing.

Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptydi dec 11, 2012 11:50 pm

Necron schreef:
Each time a player finished painting his army list by the end of the CR, he gets 2 additional entries into the drawing.
Tot wanneer hebben we eigenlijk om de painting te laten zien (OK, OK, om het af te krijgen Razz )? Bij het begin van de volgende CR? Of de week ervoor? En aan wie laten we het zien?
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptywo dec 12, 2012 6:09 am

Bart VM schreef:
Necron schreef:
Each time a player finished painting his army list by the end of the CR, he gets 2 additional entries into the drawing.
Tot wanneer hebben we eigenlijk om de painting te laten zien (OK, OK, om het af te krijgen Razz )? Bij het begin van de volgende CR? Of de week ervoor? En aan wie laten we het zien?

Ten laatste op de volgende campaign avond. En aan mij Smile
Arne
Assassin
Arne

Aantal berichten : 82
Registration date : 01-12-12
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Emptywo dec 12, 2012 7:21 pm

Necron schreef:
Bart VM schreef:
Necron schreef:

Ten laatste op de volgende campaign avond. En aan mij Smile

Moete we de ventjes die in onze volgende army list zitte dan ook tone?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 4 Empty

General stuff
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New FW stuff
» Cool stuff
» nieuw FW stuff
» wa stuff dak weg doen
» Green stuff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 6th ed. narative escalation campaign-
Ga naar: