5 battles op 1 weekend is blijkbaar niet genoeg voor u
Ik kan nooit genoeg battles spelen Na vant weekend benk voor 2weken weg en juist 2maand stil gelegen en deathwatch gemist Meer als genoeg fighting spirit hier :p
Maar moet natuurlijk wakker zijn op grand open XD Is het mogelijk om de battle vroeger te leggen? Want met nieuwe rules gaat et sowieso langer duren en zou toch tegen 11 tenlaatste wil afronden
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Iemand voor deze vrijdag voor eens 6th edition te testen tegen mijn 'crons? Liefst niet teveel punten, aangezien er genoeg geklooid zal worden met de nieuwe regels, alhoewel ik de rest van mijn leger wel eens wil afstoffen indien nodig... Bij voorkeur rond 20u?
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Iemand voor deze vrijdag voor eens 6th edition te testen tegen mijn 'crons? Liefst niet teveel punten, aangezien er genoeg geklooid zal worden met de nieuwe regels, alhoewel ik de rest van mijn leger wel eens wil afstoffen indien nodig... Bij voorkeur rond 20u?
Ik raak helaas niet door de regels van 6th tegen dan. 't is warm, en ik ben nogal lui... Anders direct.
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Ik raak helaas niet door de regels van 6th tegen dan. 't is warm, en ik ben nogal lui... Anders direct.
Van wat ik al gehoord heb gaat uwen foot list die ge een tijdje geleden gespeeld hebt nochtans fantastisch zijn in de nieuwe editie
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
persoonlijk vind ik 6st er op veel vlakken op verbeterd, enkel aussault units hebben meer nadelen gekregen zeker genestealers waar in mijn ogen infiltrate waardeloos is geworden
voor de rest hullpoints, characters, vooreste sterven eerst, flyers,... alles is leuker en interessanter geworden
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Denk nochtans dat assault forces vrij goed zijn... Termies zijn pokkehard en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)
Denk ook niet dat footslogging the way to go zal zijn in 6th,hebben uiteindelijk maar een kleine buff gehad en daarvoor blijft de shooting ook te sterk
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)
Iedereen verklaart je voor zot als je Assault Marines inzet bij 5th edition. Je moet maar eens rondvragen naar hoe de mijne presteerden, met een Chaplain erbij . Elke unit heeft m.i. zijn nut, maar je moet gewoon de sterktes ontdekken. In 5th rekende men alle units af op hoe sterk ze waren in anti-tank. Assault Marines is zo'n unit die echt kan schitteren in een lijst, maar je mag ze niet gebruiken als tankhunters. Twee flamers, en twee powerweapons (één van de sergeant, één van de Chaplain), mét rerolls to hit op de charge kan veel neer krijgen. Zelfs tegen 10 Genestealers met een Broodlord erbij die opeens van de flanken kwamen hebben ze al gewonnen .
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Philuz XIII schreef: en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)
Iedereen verklaart je voor zot als je Assault Marines inzet bij 5th edition. Je moet maar eens rondvragen naar hoe de mijne presteerden, met een Chaplain erbij Wink. Elke unit heeft m.i. zijn nut, maar je moet gewoon de sterktes ontdekken. In 5th rekende men alle units af op hoe sterk ze waren in anti-tank. Assault Marines is zo'n unit die echt kan schitteren in een lijst, maar je mag ze niet gebruiken als tankhunters. Twee flamers, en twee powerweapons (één van de sergeant, één van de Chaplain), mét rerolls to hit op de charge kan veel neer krijgen. Zelfs tegen 10 Genestealers met een Broodlord erbij die opeens van de flanken kwamen hebben ze al gewonnen Twisted Evil .
Wist dat ze in 5th sucken lol maar voor mij in 6th met mijn nieuwe 'Rage' rule... +2 attack op de charge en dan nog chapie erbij voor re-rolls to hit, nog een extra attack(Hammer of Wrath) voor jump packs, dan nog de mogelijkheid om de charge distance te re-rollen. Ni slechtekes als ge der op één of andere manier er in slaagt om ze ergens heel te laten toekomen.. lol
Brett Kouran
Aantal berichten : 315 Registration date : 20-01-09
Philuz XIII schreef: en het is nu zelfs te overwegen om assault marines op te stellen(wel enkel bij grotere puntenbattles)
Iedereen verklaart je voor zot als je Assault Marines inzet bij 5th edition. Je moet maar eens rondvragen naar hoe de mijne presteerden, met een Chaplain erbij Wink. Elke unit heeft m.i. zijn nut, maar je moet gewoon de sterktes ontdekken. In 5th rekende men alle units af op hoe sterk ze waren in anti-tank. Assault Marines is zo'n unit die echt kan schitteren in een lijst, maar je mag ze niet gebruiken als tankhunters. Twee flamers, en twee powerweapons (één van de sergeant, één van de Chaplain), mét rerolls to hit op de charge kan veel neer krijgen. Zelfs tegen 10 Genestealers met een Broodlord erbij die opeens van de flanken kwamen hebben ze al gewonnen Twisted Evil .
Wist dat ze in 5th sucken lol maar voor mij in 6th met mijn nieuwe 'Rage' rule... +2 attack op de charge en dan nog chapie erbij voor re-rolls to hit, nog een extra attack(Hammer of Wrath) voor jump packs, dan nog de mogelijkheid om de charge distance te re-rollen. Ni slechtekes als ge der op één of andere manier er in slaagt om ze ergens heel te laten toekomen.. lol
Het enige is als ge die bonussen wilt moogt ge maar 6" bewegen in de movement phase ; dus ofwel verder bewegen ofwel charge distance herrollen + impact hits ... choices, choices
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: battle vrijdag 6/7 za jul 07, 2012 7:45 am
en hoe ging het met de 6th edition battle?
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: battle vrijdag 6/7 za jul 07, 2012 8:33 am
6st geeft een meer verhalend element in spel en grappige sy-ituaties (nen guard dor bos doodgemept :p) psycker gaves zijn langs nen kant mss iets te random