Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: display board di apr 03, 2012 8:04 pm
Mijn space wolves display board is af!
Meer fotos kan je terugvinden op mijn blog: http://skyrarsdarkwolves.blogspot.com/
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: display board di apr 03, 2012 8:12 pm
Ziet er verdomd lekker uit! HEt enige wat ik nog extra zou doen is wat snow flock dun verspreiden over het hele bord, en dat fixeren door met een plantenspuit te benevelen met daarin water, lijm en afwasmiddel. Eens het droog is zit de flok voor altijd aan je board vast, en krijg je af en toe die glitteringen van echte sneeuw. Dat lukt natuurlijk wel enkel met de goede flock, en niet met wit zaagsel, maar die flock vind je wel in de betere treinshop...
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: display board di apr 03, 2012 8:39 pm
Nice, nog juist 2 handvaten.
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: display board di apr 03, 2012 9:01 pm
Bart VM schreef:
Ziet er verdomd lekker uit! HEt enige wat ik nog extra zou doen is wat snow flock dun verspreiden over het hele bord, en dat fixeren door met een plantenspuit te benevelen met daarin water, lijm en afwasmiddel. Eens het droog is zit de flok voor altijd aan je board vast, en krijg je af en toe die glitteringen van echte sneeuw. Dat lukt natuurlijk wel enkel met de goede flock, en niet met wit zaagsel, maar die flock vind je wel in de betere treinshop...
da klinkt een goed idee voor een display board dat ge ergens in een kast zet maar aangezien ik het naar toernooien ga meezeulen, gaat dat effect niet lang leven vrees ek
Bart VdB schreef:
Nice, nog juist 2 handvaten.
't staat op voetjes, dus ik kan er mijn vingers ondersteken om het op te pakken ...
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: display board di apr 03, 2012 9:39 pm
Nice! Dit maakt volgens mij wel een goede kans een painting competitie op een toernooi te winnen...
Onderwerp: Re: display board di apr 03, 2012 9:40 pm
Hollow_man schreef:
Nice! Dit maakt volgens mij wel een goede kans een painting competitie op een toernooi te winnen...
'k ben al content als ek er nie te veel punten voor verlies
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: display board di apr 03, 2012 11:16 pm
Presentatie is belangrijk in deze, ik ben nog niet naar zoveel toernooien geweest, maar alle keren was het wel een army met een display board dat won. Hoe plan je dat te vervoeren, eigenlijk?
Onderwerp: Re: display board wo apr 04, 2012 6:13 am
Hollow_man schreef:
Presentatie is belangrijk in deze, ik ben nog niet naar zoveel toernooien geweest, maar alle keren was het wel een army met een display board dat won. Hoe plan je dat te vervoeren, eigenlijk?
Gewoon in den auto denk ek. De figuurkes natuurlijk in mijn KR cases.
Nickodemus Guardmaster
Aantal berichten : 55 Registration date : 14-08-11 Woonplaats : Hofstade
Onderwerp: Re: display board wo apr 04, 2012 3:49 pm
cool
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: display board do apr 05, 2012 8:14 am
doet ge mee aan de lage landen schilder competitie met dit?
Onderwerp: Re: display board do apr 05, 2012 9:42 am
xajoka schreef:
'k vrees dat daarvoor mijn schilderkunsten nog te basic zijn. Das eerder iets voor Bart VM
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: display board do apr 05, 2012 10:23 am
Necron schreef:
xajoka schreef:
'k vrees dat daarvoor mijn schilderkunsten nog te basic zijn. Das eerder iets voor Bart VM
basic noemen ze dat
Onderwerp: Re: display board do apr 05, 2012 10:28 am
xajoka schreef:
basic noemen ze dat
Dit is gewoon basis laag + wash + layering of basic highlights. Voor een dergelijke painting competitie is dat niet genoeg vrees ek. Dan hebde blending, non metalic metal, object source lighting en/of weathering nodig om wat kans te maken.
Maar dat is voor een volgend project
kris Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 01-03-11 Leeftijd : 40
Onderwerp: Re: display board do apr 05, 2012 12:25 pm
Necron schreef:
xajoka schreef:
basic noemen ze dat
Dit is gewoon basis laag + wash + layering of basic highlights. Voor een dergelijke painting competitie is dat niet genoeg vrees ek. Dan hebde blending, non metalic metal, object source lighting en/of weathering nodig om wat kans te maken.
Maar dat is voor een volgend project
Mijn basis is momenteel nog beperkt tot de basis laag
Onderwerp: Re: display board di jul 03, 2012 9:54 pm
En de 1850 lijst is af, op tijd voor Belgian Open !
fototjes op http://skyrarsdarkwolves.blogspot.com
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: display board di jul 03, 2012 9:57 pm
zoals altijd nice kga tegen volgende keer ook displaybordje proberen maken, nu ist nog rap laatste stealers en broodlord verven XD
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: display board do jul 05, 2012 12:21 pm
Nice!
hebt ge die eagles vooraan op de landspeeders er af moeten vijlen of gingen die wolfkopkes erover?
Onderwerp: Re: display board do jul 05, 2012 12:22 pm
Philuz XIII schreef:
Nice!
hebt ge die eagles vooraan op de landspeeders er af moeten vijlen of gingen die wolfkopkes erover?