Aantal berichten : 2 Registration date : 28-03-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Antwerpen
Onderwerp: Hey, een nieuwe member hier :) wo maa 28, 2012 9:34 pm
Hallo mensen!! ik ben (blijkbaar) jullie nieuwste member! Ik kom uit België, maar dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn, wel? Anyway, ik speel Warhammer 40.000 en ga naar de GW Antwerpen...
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :) wo maa 28, 2012 9:54 pm
Welkom op 't forum! Dat van België is natuurlijk geen probleem, het merendeel van ons volk komt van Aalst en omstreken. Antwerpen is natuurlijk wat ver voor de meesten om eens een battle te regelen, maar da's alvast goed voor als Dark Millenium uit komt en we meer recruten nodig hebben voor ons Belgische chapter
Welk(e) leger(s) speel je?
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :) wo maa 28, 2012 10:02 pm
ik passeer af en toe in de gw van antwerpen als ik op familiebezoek ben (tante heeft 2 straten verder een restaurant) ik zal anders na de examens eens proberen om te komen voor nen battle XD
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :) do maa 29, 2012 12:19 pm
Welcome Bran!
Bran Redmaw Slave on the Altar
Aantal berichten : 2 Registration date : 28-03-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Antwerpen
Onderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :) do maa 29, 2012 9:54 pm
Alright nice! Ik speel Space Wolves by the way Ik heb nog niet zo veel punten (ben meer een fluff-persoon, en krijg niet veel zakgeld ^^) maar als ik wat upgrades by elkaar raap geraak ik rond de 1000 punten!
Jinzo Slave on the Altar
Aantal berichten : 8 Registration date : 22-05-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :) di mei 22, 2012 2:57 pm
Hoi iedereen,
Ik be Glenn (jinzo) 19 jaar en een nieuw member
Ik ben een paar maand geleden begonnen met de lotr figuren en zoek nu eindelijk eens wat te spelen met mijn verzmaling die ik toch al heb ;p Momenteel speel ik nog geen warhammer of 40 k want al mijn tijd kruipt momenteel in de lotr figuren...
Voor mensen met vragen, voorstellen enz
Be free to ask.
Er zullen er onder jullie wel zijn die mij kennen van de winkel anderen wil ik graag nog leren kennen.
Greetz
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :) di mei 22, 2012 4:01 pm
Jinzo schreef:
Hoi iedereen,
Ik be Glenn (jinzo) 19 jaar en een nieuw member
Ik ben een paar maand geleden begonnen met de lotr figuren en zoek nu eindelijk eens wat te spelen met mijn verzmaling die ik toch al heb ;p Momenteel speel ik nog geen warhammer of 40 k want al mijn tijd kruipt momenteel in de lotr figuren...
Voor mensen met vragen, voorstellen enz
Be free to ask.
Er zullen er onder jullie wel zijn die mij kennen van de winkel anderen wil ik graag nog leren kennen.
Greetz
Welkom! Ik ben zelf in de hobby begonnen met LOTR, maar het is ondertussen wel al een poos geleden dat ik nog eens gespeeld heb. Misschien een goed excuus om mijn oude modellen eens van onder het stof the halen... Of om er een hoop nieuwe te kopen...
Welk(e) leger(s) speel je?
Jinzo Slave on the Altar
Aantal berichten : 8 Registration date : 22-05-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :) wo mei 23, 2012 11:09 am
Dat is inderdaad een goed idee :p of ik kan ook beginnen warhammeren XD
Uhm ik heb het meer voor de evil side, tot nu toe heb alle fellowship leden en dat zijn zowat de enige van de good side denk ik :p Dan heb ik Sauron, grimma, sauruman, Moria King goblin met 24 goblins, wargs, easterlings, easterling kataphrakts, easterling commander.
En momenteel ben ik bezig met aruk hai siege troops en scouts....