Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

aankomende feestdagen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Patrick
Tower Master
Patrick

Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08

aankomende feestdagen Empty
BerichtOnderwerp: aankomende feestdagen   aankomende feestdagen Emptyzo dec 07, 2008 9:28 pm

Hi Daar,

Gewoon om op te merken dat gezien de komst van de feestdagen er voor volgende beurt er misschien iets langer kan over gedaan worden?

Ik weet bvb dat christophe pas in januari terug is en tijd voor te battle voor mij zal ni veel beter zijn ...

Kan dit in acht genomen worden?

thx

Patrick
ps: de battles van deze beurt zijn gescheduled. Die met Peter is reeds gedaan. De volgende zijn tegen Jack Vrijdag om 14:00 en Zaterdag om 10:00.

@ Jack : Let wel op ik moet op Zaterdag 13/12 om 14:00 al zo goed als aan't opruimen zijn gezien ik familiale verplichtingen heb. Dus kom AUB op tijd, ik zal er zijn en klaar zijn om op te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36

aankomende feestdagen Empty
BerichtOnderwerp: Re: aankomende feestdagen   aankomende feestdagen Emptyma dec 08, 2008 9:34 am

Een grotere pauze komt er zeker, want mijn computer heeft het kortgeleden begeven, en daar stond alles wat ik voor de campaign nodig had op... Ik weet niet hoeveel er nog van gered zal zijn, maar het zal welzeker even duren voor ik ook dat maar weet. Dus tijd hebben jullie sowieso wel.
Terug naar boven Ga naar beneden

aankomende feestdagen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrolijke kerst en feestdagen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: