Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 vrijdag2maart

Ga naar beneden 
+3
Hollow_man
Quick Ben
xajoka
7 plaatsers
AuteurBericht
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 6:51 pm

iemand zin in 1500-1750 spelletje warhammer 40k tegen tyranids?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 7:05 pm

Ik ben er vrijdag ook voor wie zin heeft,
en Xander, als ge gene tegenstander vindt wil ik best onze laatste battle nog eens dunnetjes overdoen ^^



Into the fires of battle! Unto the anvil of war!
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 7:08 pm

of nog beter iemand zin om tegen mij en samuel apocalyps te doen van 5000punten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 7:46 pm

ja, eigenlijk wel, reminds me of the first time.
Bedoel je dan echt met apocalypse units en apocalyptic formations? Ik heb geen modellen voor de units maar formations kan ik wel zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 7:47 pm

Ik wil wel eens wat Tyranid on Tyranid action Twisted Evil . Ik zal 1750 punten meebrengen. Desnoods doen we een 3500 punten Apocalypse als we nog een slachtoffer vrijwilliger vinden. Voor 5000 punten lijkt het mij beter eens een namiddag te plannen, dat gaat veel te laat worden 's avonds. En als Philippe zijn uren slaap niet heeft, wordt-ie nukkig...

We hebben afgelopen vrijdag 4000 punten gespeeld, en dat was wel vrij nipt om op één avond er door te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 7:50 pm

Hmmm, twee identiek geschilderde Tyranid-legers langs één kant in een Apocalypse battle... I'm liking where this is going Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 8:17 pm

Ik denk dat het aantal spelers een stuk belangrijker is voor de nodige tijd dan het aantal punten. Ik heb een paar weken terug een 5000 punten bettle gespeeld tegen Jack en dat duurde 3 uur.

Een voorstel indien niemand anders nog zou willen meespelen in nog een grote multiplayer (maar by all means, please do, meer zielen, meer vreugd):
We bevinden ons in dit geval in de unieke positie om een historische battle in het 40k universe na te spelen: Een beetje 40k geschiedenis: hive fleet kraken kwam aan middenin de ultramar cluster. Met veel moeite en veel verliezen sloegen de ultramarines de aanval af en vernietigden hive fleet kraken. De arrogante humans slaan zichzelf nog steeds op de borst, terwijl het eigenlijk craftworld Iyanden was die de brunt van de attack incasseerde, en Kraken uiteindelijk de doodklap gaf toen prince Yriel of Iyanden zijn speer door de schedel van de swarmlord sloeg. (verhaal verteld vanuit eldar standpunt, waarschijnlijk een beetje dichterlijke vrijheid, want als je de speltechnische stats van yriel en de swarmlord vergelijkt is yriel er geweest. De swarmlord was bovendien zo onbeleefd te reïncarneren, gelukkig pas lang nadat de battle gestreden was.)
De tyranids krijgen de kans de geschiedenis te herschrijven! Xander en Bart zijn samen hive fleet kraken, ik zal craftworld Iyanden spelen en Samuel met zijn ultrma... eh... ultrasalamanders (zelfde codex, close enough).
Een battle met een beetje achtergrond is vanzelf al leuker...

Maar, zoals gezegd, als meer mensen zich geroepen voelen om mee te spelen, please, de interessante mixes en de ongelofelijke variëteit in units van een mass multiplayer over dubbele tafel heeft nog een veel grotere fun factor dan een beetje fluff.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 9:35 pm

i like tyranid invasion en apo zou wel leuk zijn want heb een barbed hierodule (wel nog niet volledig geverfd, maar zal er wat vaart achter zette)

moet wel nog proxy voor swarmlord gebruike (die ik eigelijk altijd gebruik) maar vrijdag bestel ik de nieuwe echte Smile

samuel en ik kunnen er tegen 19uur zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydi feb 28, 2012 11:06 pm

Zei er iemand Hive Fleet Kraken!? Mad

Zou wel kunnen spelen, maar heb nog nooit apocalyps gespeeld. Zal misschien voor een andere keer zijn.

Ik heb wel goesting voor een gewoon battletje moest iemand willen de vrijdag. (Tenzij apoc niet zo veel verschil is?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptywo feb 29, 2012 12:06 am

Guilliman schreef:
Zei er iemand Hive Fleet Kraken!? Mad

Zou wel kunnen spelen, maar heb nog nooit apocalyps gespeeld. Zal misschien voor een andere keer zijn.

Ik heb wel goesting voor een gewoon battletje moest iemand willen de vrijdag. (Tenzij apoc niet zo veel verschil is?)
Anders spelen we een gewone battle met Apocalypse-sized legers langs beide kanten. Dan hebben we de mass carnage, zonder te veel speciale regeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptywo feb 29, 2012 9:02 am

Voor mij doet het er niet echt toe, ik heb wel geen apoc boek of zo ;/

Meerderheid beslist! Smile Ik kan altijd komen kijken om te leren hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptywo feb 29, 2012 3:09 pm

voor mij is mass gewoon gevecht ook goed
hoeveel punten spelen we dan?
en is hierodule toegelaten(is wel apo model) en andere formaties voor wie wil?
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptywo feb 29, 2012 5:54 pm

Denk niet dat je nog andere spelers zal vinden... Wie wil er nu de Ultra marines komen redden???

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptywo feb 29, 2012 9:29 pm

heh, mijn salamanders zulle de smurfjes eens leren hoe een hive-fleet gestopt wordt(hint: flamers Twisted Evil ). En met de hulp van de eens zo machtige eldar maken de nidz geen enkele kans ^^.

Enkele praktische regelingen:
Kan iedereen op voorhand al een 1500 en 1750 lijst opstellen en die meebrengen?
Xander popelt om zijn hieryodule op tafel te zetten, maar iedereen moet daarmee akkoord zijn want het is letterlijk een monster op het slagveld(mijn excuses voor de verschrikkelijke woordspeling, een dag vol wiskundevakken en mijn gevoel voor humor is beneden alle peil :p). Dus, wie stemt voor?
Wil iedereen die graag meedoet het hier al eens bevestigen, en dan liefst voor vrijdagochtend?

Huidige verdeling:
Imperium & tempoary allies:
Thomas(Eldar)
Samuel(Salamanders)

Terrible Tyranids:
Xander
Bart VM



"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptywo feb 29, 2012 10:59 pm

Ik kan meedoen vanaf 14.00 uur (ik weet dat het later zal zijn, maar gewoon ter conformatie)
Zal een 1500 en een 1750 punten UM lijst maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydo maa 01, 2012 11:12 am

Ik kan me ook vrijdag vrijmaken. Ik wil gerust nog wat orkjes meebrengen (voor de tyranids is dat toch een vegetarisch maaltijd). 'k zou graag nog eens een battleke spelen met de forgeworld ork army list die ik vorige week gebruikt heb. Als dat niet ok is, laat maar weten en dan gebruik ik de normale ork codex. Als het drie tegen drie wordt, stel ik wel voor dat we maximaal 1500 punten elke spelen want anders gaat het weer veel te laat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydo maa 01, 2012 5:50 pm

voor mij is dat goed, zal hierodule dan thuis laten tot volgende keer :p

dus dan is het elk 1500 en
bart(tyranids), ikke(tyranids) en jeroen(orks) tegen samuel(salamanders), thomas(eldar) en Guilliman(marines)
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydo maa 01, 2012 5:54 pm

xajoka schreef:
voor mij is dat goed, zal hierodule dan thuis laten tot volgende keer :p

dus dan is het elk 1500 en
bart(tyranids), ikke(tyranids) en jeroen(orks) tegen samuel(salamanders), thomas(eldar) en Guilliman(marines)

'k zal mij in het midden zetten, dan kunde uw legers uit elkaar houden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydo maa 01, 2012 5:56 pm

Necron schreef:
xajoka schreef:
voor mij is dat goed, zal hierodule dan thuis laten tot volgende keer :p

dus dan is het elk 1500 en
bart(tyranids), ikke(tyranids) en jeroen(orks) tegen samuel(salamanders), thomas(eldar) en Guilliman(marines)

'k zal mij in het midden zetten, dan kunde uw legers uit elkaar houden Smile

ik heb totaal andere bases dus das geen probleem XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydo maa 01, 2012 7:00 pm

-Update-
Gezien het aantal geïnteresseerden lijkt het idd best om elk met 1500 punten te spelen.
Jeroen, voor mij is het ok om met zo'n lijst te spelen, benieuwd wa ge ga meebrengen ^^

Imperium & tempoary allies:
Thomas(Eldar)
Samuel(Salamanders)
Guilliman(Ultrasm... euh marines;))

Terrible Tyranids:
Xander(nids)
Bart VM(nids)
Jeroen(orks)

Misschien best om het op dit aantal spelers te houden, we zitten nu al met 4500 punten aan elke kant



"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydo maa 01, 2012 8:28 pm

Ok voor mij. In navolging van Jeroen zou ik ook wel eens met wat speciale forgeworld modellen (ok, proxies) willen spelen, zoals wrizthseers, shadow specters, wasps, warp hunters... Ik weet nog niet precies wat ik zou gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptydo maa 01, 2012 9:09 pm

Hollow_man schreef:
Ok voor mij. In navolging van Jeroen zou ik ook wel eens met wat speciale forgeworld modellen (ok, proxies) willen spelen, zoals wrizthseers, shadow specters, wasps, warp hunters... Ik weet nog niet precies wat ik zou gebruiken.

hou er rekening mee dat IA VIII en later geschikt is voor 5th edition. Van de eldar stuff is er heel wat verschenen in de laatste IA boek en die vervangen de experimental rules die FW voordien gepost had op hun site ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Emptyvr maa 02, 2012 9:09 am

OK, net gelezen dat we maar 1500 punten mogen meebrengen... Dat wordt schrappen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vrijdag2maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag2maart   vrijdag2maart Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vrijdag2maart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: