Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! zo feb 19, 2012 2:06 pm
wie zin heeft om nen 40k multiplayer te spelen, post hier dan het uur dat je vrijdag kan komen, und je leger. breng een 1000 ptn lijstje mee, forgeworld modellen mogen, maar breng dan wel zelf je regels ervoor mee.
EN GOAN!
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! ma feb 20, 2012 3:09 pm
Wil je dit overdag doen of 's avonds?
Ik kan enkel 's avonds.
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! ma feb 20, 2012 3:10 pm
standaard FOC of aangepast ? 2 vs 2 of 2+ vs 2+ ?
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! di feb 21, 2012 12:22 am
Vrijdag moet wel lukken, ik kan vanaf 19u30. Ik denk dat ik nog eens met mijn Tyranids ga uitpakken, tenzij er echt niemand het Imperium wil verdedigen...
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! di feb 21, 2012 8:49 am
Bart VM schreef:
Vrijdag moet wel lukken, ik kan vanaf 19u30. Ik denk dat ik nog eens met mijn Tyranids ga uitpakken, tenzij er echt niemand het Imperium wil verdedigen...
En ik die dacht dat ge met uw vrouwvolk nog eens wou buitenkomen
Guilliman Slave off the Altar
Aantal berichten : 14 Registration date : 22-09-11 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! di feb 21, 2012 4:40 pm
Ik doe mee! Het kan zijn dat ik soms niet zeker ben van de regels dus het zou wel eens niet zo vloeiend lopen. Maar moet wel lukken. Hopelijk is dat geen probleem?
Ik kan gelijk welk uur komen, ben de ganse dag thuis. laat me hier weten of het goed is dat ik mee doe!
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! di feb 21, 2012 5:22 pm
Guilliman schreef:
Ik doe mee! Het kan zijn dat ik soms niet zeker ben van de regels dus het zou wel eens niet zo vloeiend lopen. Maar moet wel lukken. Hopelijk is dat geen probleem?
Ik kan gelijk welk uur komen, ben de ganse dag thuis. laat me hier weten of het goed is dat ik mee doe!
Tenzij Tom (Tenderleaf) nog iets anders laat weten, zal het voor mij ook 19:00-19:30 worden ...
Aantal berichten : 14 Registration date : 22-09-11 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! di feb 21, 2012 6:29 pm
Necron schreef:
Guilliman schreef:
Tenzij Tom (Tenderleaf) nog iets anders laat weten, zal het voor mij ook 19:00-19:30 worden ...
Is geen probleem voor mij hoor
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! di feb 21, 2012 7:24 pm
Necron schreef:
Bart VM schreef:
En ik die dacht dat ge met uw vrouwvolk nog eens wou buitenkomen
Ge gaat het nooit geloven, maar... ik moet ze nog voor een deel verven
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! wo feb 22, 2012 6:39 pm
om het uur te bepalen is deze thread opgestart, en 't is standard FOC, maar forgeworld stukken mogen meedoen, als ge der zelf de (officiele) regels voor meebrengt
excellent. lambs to the slaughter ... tenzij wij natuurlijk samen spelen
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! za feb 25, 2012 12:02 pm
Ik vond het persoonlijk heel goed meevallen, heb me reuze geamuseerd! Moeten we zeker nog eens overdoen in de zeer nabije toekomst, al denk ik wel dat we dan 'spearhead' deployment moeten negeren. Pitched battle of dawn of war zou het deployment moeten opentrekken, zodat alle spelers evenveel kans hebben om aangevallen te worden. Bij Pitched Battle zijn diegenen die het dichst tegen de 'punt' deployen immers vaak de pineut de eerst paar ronden.
TL/DR: goed plan, goed bier, goed gezelschap, doen we nog eens!
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! za feb 25, 2012 7:11 pm
Bart VM schreef:
Ik vond het persoonlijk heel goed meevallen, heb me reuze geamuseerd! Moeten we zeker nog eens overdoen in de zeer nabije toekomst, al denk ik wel dat we dan 'spearhead' deployment moeten negeren. Pitched battle of dawn of war zou het deployment moeten opentrekken, zodat alle spelers evenveel kans hebben om aangevallen te worden. Bij Pitched Battle zijn diegenen die het dichst tegen de 'punt' deployen immers vaak de pineut de eerst paar ronden.
TL/DR: goed plan, goed bier, goed gezelschap, doen we nog eens!
'k zou het nie beter kunnen gezegd hebben. Alleen misschien best wa vroeger beginnen. 'k denk dat Nelly en Philippe niet elke keer tot half een willen open houden ...
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! za feb 25, 2012 7:27 pm
Best tof, volgende keer misschien zo ver vanvoor gaan staan, maar ja, anders zien mijn Eldarkes niks é.