Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 500 pts skirmishes.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

500 pts skirmishes.  Empty
BerichtOnderwerp: 500 pts skirmishes.    500 pts skirmishes.  Emptydo okt 06, 2011 9:56 pm

Hello

Ik zou dus zeer graag terug beginnen spelen, en zou graag weten of er mensen geïnteresseerd zijn om kleine battletjes te houden om de regels opnieuw te leren en inoefenen.

Het zou gaan om 500 points skirmishes, ik zal waarschijnlijk zo telkens een beetje van alles er in stoppen zodat ik een brede kennis kan opbouwen van soorten wapens, units en voertuigen.

Kwa tijd ben ik altijd vrij op woensdag namiddagen, vrijdagen, zaterdagen en de rest van de week vanaf 16.30. Dus je zegt het maar wanneer je goesting hebt en ik zal er zijn.

Dus als er iemand graag wat ultramarines in de pan hakt, nu is je kans Razz Ik zal waarschijnlijk nogal veel verliezen in het begin!

Thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

500 pts skirmishes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 500 pts skirmishes.    500 pts skirmishes.  Emptyvr okt 07, 2011 8:56 am

Ik wil het gerust eens tegen de ultramarines opnemen. Als ik op de film mag afgaan, zijn ze vooral goed in wandelen, 'k zal dus genoeg gerief meebrengen om hun transports te vernietigen zodat ze die kans krijgen Smile

Mijn ervaring (en ik denk dat er nog zijn die dat kunnen bevestigen) is dat 500 punten niet echt representatief is voor een deftige 40k battle. Veel codexen (codeci?) zijn zeer gelimiteerd op dit niveau (necrons kunnen bv niet veel meer opstellen dan de verplichte FOC units). Dus als je kan, probeer zo snel mogelijk over te stappen op 1000 punten. Als je 500 punten speelt, hou er dan ook rekening mee dat de tafels bij hermelijn daar eigenlijk te groot voor zijn ('k zie de ultramarines al die inches al wandelen) dus spreek met je tegenstander af om op een kleiner battlefield te spelen (vb 4'x4').

Vanavond kan ek niet en morgen heb ik al een battle gepland dus 't zal nog niet voor deze week zijn ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

500 pts skirmishes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 500 pts skirmishes.    500 pts skirmishes.  Emptyvr okt 07, 2011 10:24 am

heya,


Jah ik weet dat 500 heel weinig is, maar het is vooral om de roll values enzo in te oefenen zodat ik niet altijd op een cheatsheet moet kijken. Ik zou zelf graag grote battles doen, maar als ik voor elke combat en shootphase moet kijken op papieren en in boeken kan dat nogal lang uitdraaien Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Oracles
Witch Elf
Oracles


Aantal berichten : 113
Registration date : 21-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : lede

500 pts skirmishes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 500 pts skirmishes.    500 pts skirmishes.  Emptyza okt 08, 2011 4:35 am

Citaat :
'k zal dus genoeg gerief meebrengen om hun transports te vernietigen zodat ze die kans krijgen
Metal Boxes!!!!!!!!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
haha:D deed mij daar aan denken en ja 500p ga nie zo goe maar kill team voor 200p is nog tof http://bravenewworlds.maxforum.org/2010/09/27/kill-teams-a-warhammer-40k-low-point-expansion/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





500 pts skirmishes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 500 pts skirmishes.    500 pts skirmishes.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
500 pts skirmishes.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: