Dead marine = 0 renown en 0 xp. Wel een standbeeld in de fortress. Nog nooit een ervaren dooie gezien... a:"en, hoe is't?" b:"cavakes, dat dood zijn is wel vermoeiend en smorgens ben ik altijd wat stijf"
Reknown mag wel, helden ontstaan de facto maar door te sterven. Enkel spijtig dat ze er niks meer mee zijn.
Geen XP vind ik wel logisch, anders zitten we elke sessie met een idioot die ad random vliegerkes gaat pikken, granaten laat vallen, of zelfmoord pleegt zonder goede reden. Dergelijke daden belonen terwijl die kostbaar gene-seed en armour in gevaar brengt voor geen duidelijke opbrengst vind ik persoonlijk niet normaal.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Reknown mag wel, helden ontstaan de facto maar door te sterven
Awel ja, net genoeg renown voor een standbeeld. We zetten dat in de Hall of Pointless Deaths. Dat is in de kelder. En wel vragen aan zijn rememberancer om hem zeker een boekje in zijn handen te geven. En als we er niet aan uit geraken vragen we het aan de Lords of Wisdom. We mogen die 1 vraag stellen zeker hé?
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Doodles & Rewards za aug 30, 2014 10:49 am
September ga ik voor de moment ook overslaan, sorry.